• © Copyright IHEARTZAYNx
    Ik heb deze geopend omdat ForeverZaynx offline was toen het vorige topic vol was (:



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Roosevelt
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:32 ]

    Teske Velez

    'Achter je!' riep hij bang. Ik keek naar achteren en kroop naar Alex. 'Bescherm me Einstein!' riep ik. Ik schoot in de lach. 'Een piraat die een genie om hulp vraagt. Hmm,' zei ik en ik begon weer te lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik keek op in de ogen van Tristan. Ik slikte even op niet weer in huilen uit te barsten. "Herinneringen, niets meer" mompelde ik terwijl ik zachtjes verder speelde.

    Alex

    Ik begon te lachen en nam haar op als een baby zeg maar. "Deze keer heb je er zelf om gevraagd hoor" zei ik grijnsend.

    Tristan

    "Vertrouw me " zei ik
    "Ik kan ook serieus zijn en misschien kan ik je helpen" en liep naar haar bed en ging naast haar zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    Hij hielt me als een baby vast. 'Deze keer heb je er zelf om gevraagd hoor,' zei hij grijnzend. Ik keek hem met een glimlach aan. 'Ik lig wel lekker hoor,' zei ik en deed mijn armen om hem heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik schudde mijn hoofd. "Helpen, daar is het te laat voor," zuchtte ik waarna ik een traan wegveegde, "Maargoed, ik had dus een zusje, ja had, tot iemand besloot een eind te maken aan haar leven, dat liedje van daarnet was haar favoriete liedje, het was ook te horen op haar begrafenis," zei ik. Ik stopte aangezien mijn stem wegviel. "Het was mijn schuld, zij was direct dood maar ik bleef leven".

    Alex

    "Baby's hebben echt een verschrikkelijk goed leven" zei ik knikkend, "Maar het jouwe is waarschijnlijk ook niet slecht" grijnsde ik.

    Teske Velez

    'Maar het jouwe is waarschijnlijk ook niet slecht,' zei hij weer grijnzend. Ik haalde mijn schouders op. 'Op zich, kon hij wel wat beter,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Sorry dat wist ik niet
    Ik krijg altijd inspritaie van dat liedje aangezien ik er veel mee heb maar ik zal het niet meer spelen als het voor jou zo moeilijk liedje is" zei ik en gaf haar een knuffel
    "En vergeet niet het is niet jou schuld"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Hmm, oke, ik zal het anders zeggen, je eerste dag hier was waarschijnlijk niet slecht, toch ?" vroeg ik.

    Amery

    "Nee, blijf het gewoon spelen, ik wil me niet schuldig voelen" zei ik tegen zijn schouder aan. Een paar tranen vielen op zijn schouder, "Sorry voor je natte schouder" zei ik met een glimlach.

    Teske Velez

    'Hmm, oke, ik zal het anders zeggen, je eerste dag hier was waarschijnlijk niet slecht, toch?' vroeg hij en ik begon weer blij te kijken. 'Die was geweldig. Ik heb nog nooit zo veel gelachen,' zei ik blij en gaf hem een knuffel. 'Hoe vond jij het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Voel je niet schuldig" zei ik
    "Het maakt niet uit " vervolgde ik het verhaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Kon niet beter" zei ik lachend. Ik liet haar benen los zodat ze op de grond stond. "Weet je wat, we hangen de kamer gewoon vol met foto's van ons" zei ik lachend.

    Amery

    Ik liet hem los. "Genoeg getreurd vandaag, vertel me je geniale grap" zei ik met een lach.