• © Copyright IHEARTZAYNx
    Ik heb deze geopend omdat ForeverZaynx offline was toen het vorige topic vol was (:



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Roosevelt
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:32 ]

    Alive

    Ze wend haar blik af naar het water. 'Ik heb echt geen idee,' geeft te ze toe. Dan kijkt ze heel even naar het onderste gedeelte van mijn gezicht. Ik ga voor de zekerheid even met mijn handpalm over mijn lippen. Misschien zit er een vuiltje of zo?
    'Kom op, bedenk gewoon iets,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Toen hij zijn handpalm over zijn lippen ging beet ik zachtjes op, ik had het enorm warm gekregen en keek hem opnieuw kort aan. "Mijn ideeën zijn nooit zo goed" ik grijnsde opnieuw en streek een lok nat haar uit mijn gezicht.

    Alive

    'Mijn ideeën zijn nooit zo goed,' zegt ze grijnzend en ze veegt een lok haar uit haar gezicht.
    'Dat maakt niet uit,' zeg ik ongeduldig. 'Vertel ze toch maar.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    "Neeh geloof me ik weet het echt niet" ik beet nu harder op mijn lip en probeerde iets te bedenken want ik wilde Alive niet teleurstellen en het was net zo gezellig.

    Alive

    'Neeh, geloof me, ik weet het echt niet!'
    Ik rol met mijn ogen. 'Oké. Zullen we van de gewone glijbaan af gaan?' Ik snap niet hoe zo'n idee zo moeilijk kan zijn om te bedenken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Alive rolde met zijn ogen en hij leek best geïriteerd, ik keek hem kort aan en zwom wat meer naar achteren. Ik kon er echt niets aan doen dat ik soms niets kon bedenken. "Okee" zei ik terwijl ik naar het water keek.

    Alive

    Ze lijkt licht gekwetst en zwemt meer naar achteren. 'Oké,' zegt ze met haar ogen naar beneden gericht.
    'Sorry,' mompel ik. 'Kom.'
    Ik draai me om en zwem naar de rand toe. Als ik weer op de vloer sta loop ik naar de trap van de glijbaan toe en kijk om.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Ik zwom achter Alive aan en hees me op uit het water, ik volgde Alive en liep met korte snelle pasjes de trap op. Ik keek naar Alive "jij eerst ?"

    Alive

    'Jij eerst?' vraagt Rose die naast me loopt.
    'Gaan we niet samen?' vraag ik met een scheve grijns. Dat lijkt me juist veel grappiger, maar als zij het niet wilt, dan vind ik dat ook oké.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    "Gaan we niet samen ?" Alive kijkt me met een grijns aan. "Dat is ook goed" ik grinnikte even en keek hem nu opnieuw vragend aan. "Ik vanvoor of jij vanvoor ?"

    Alive

    'Dat is ook goed,' zegt ze grinnikend. 'Ik van voor of jij van voor?' vraagt ze dan.
    'Jij mag kiezen. Of is die keuze ook al te moeilijk voor je?' plaag ik haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    "Hee, ik was...afgeleid" ik grinnikte en ging uiteindelijk als eerste zitten. Ik keek afwachtend naar Alive en hield me stevig vast om niet weg te glijden.

    Alive

    Ik ga in dezelfde houding zitten als daarstraks in de wildwaterbaan. Deze keer laat ik de stang direct los, aangezien de stroming hier veel minder sterk is en ik zo stil kan blijven zitten, als ik dat wil. Dat doe ik dan ook.
    'Gaan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rose

    Ik leg mijn handen meer op zijn benen "gaan ?" hoorde ik de vragende stem van Alive achter mij. "Gaan." zei ik zelfzeker, ik glimlachte en kneep zachtjes in zijn been.

    Alive

    'Gaan,' zegt Rose zelfverzekerd en ze verstevigd haar greep op mijn benen.
    Met mijn voeten had ik de hele tijd geremd, maar nu laat ik ze wegglijden. We glijden naar beneden. Lachend glijd ik opeens los van Rose en ben ik opeens de persoon die vooraan zit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~