• Ik heb het over de reclame waar die jongen allerlei klusjes voor zijn pa doet en hem complimentjes geeft.
    Ik wil al heel lang een hondje, en mijn moeder stiekem ook maar die praat elke keer met mijn vader mee, maar wanneer ik haar dit hondje laat zien, twijfelt ze echt!

    Maar goed, mijn vader is het probleem. Dus hij komt van zijn werk naar binnengelopen. Dus ik heel droog: 'Pap, weet je dat je heel veel op matthew mcconaughey lijkt?' Mijn moeder barst in lachen uit, want die kent die reclame en mijn vader keek me aan alsof hij water zag branden. Dus ik ging verder: 'Zal ik zometeen maar koken? Ik zie dat je moe bent!' Hij: 'Joy, wat moet je van me?' Ik: 'Een hond?' Nou toen kreeg ik direct het antwoord: 'nee' naar mijn hoofd geslingerd ..

    Dus nooit die reclame nadoen! Haha! Sorry voor dit topic. Ik zit de hele week al thuis vanwege mijn rug en verveel me dood.


    To infinity and beyond •

    Ik denk dat alleen slijmen - als ik het maar even zo mag noemen - niet gaat helpen. Als je die hond echt wil hebben, moet je niet klusjes doen en je vader verwennen, nee, dan moet je juist laten zien dat je naast dat je die hond heel graag wil, je er ook echt voor kan zorgen. Zoek op wat ze moeten eten, hoe je ze moet verzorgen, zodat je kan laten zien dat je goed ingelicht bent en beloofd anders dat jij hem/haar zelf uit zal laten en eten geven, zodat hij er geen last van hoeft te hebben. Als je moeder er dan door jouw verantwoordelijkheidsgevoel mee instemt, zullen jullie misschien samen je vader wel kunnen overtuigen, succes!


    “Love is a contradiction.”

    Je moet het ook niet meteen zeggen, slimmerd.
    Nog even doorslijmen
    Dus niet "een hond" maar "niks pap, ik wil gewoon aardig doen".

    Let's put that on the list of things I need to trie when I want something really bad. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat voor soort hond is dat? (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Wat is het eigenlijk voor ras?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Simpel.
    Met een hond moet je lopen, en dat is goed voor je rug. (cat) (


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I love that little, adorable dog-thing :') <3


    The universal language of art.

    Waar krijg je die?

    Camillia schreef:
    Ik lach me dood om dat hondje dat hoofd is zo groot xD


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat hondje is Boo! Die is beroemd op Youtube haha.
    Hij is zo cute! <3 Maar volgens mij ook heel zeldzaam.



    Het is een pomeranian dog.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 0:49 ]


    Tell me about it, stud.

    Uneventful schreef:
    ... Gewoon blijven zeuren. Ik mag nu wel als een verwend nest klinken maar het helpt echt.


    Firm believer of all that is magic

    Het is gewoon een Pomeranian, alleen dan kort geknipt haha!


    To infinity and beyond •

    Gewoon zelf kopen, dan wil hij de hond niet meer teruggeven. En krijg je gedeeltelijk je geld terug? (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik dacht dat het een knuffel was op die foto maar zijn hoofd is zo groot,voor de rest is ie wel schattig. Misschien kun je inderdaad een powerpoint presentatie houden waarom jullie een hond zouden moeten hebben.


    Physics is awesome

    Ik heb ook al heel lang last van m'n rug.

    Maar ik ga denk ik wel zo doen bij mijn vader, lekker eigenwijs. :Y)


    Being happy is a choice ~