• Hi! (: Ik denk dat jullie het waarschijnlijk allang gehoord hebben maar One Direction gaat dus een arena tour doen door Engeland & Ierland. Wie of wie van jullie gaat hier naar toe? Ik heb er met mijn ouders over gepraat en ze hebben vanmiddag gezegd dat ik waarschijnlijk mag gaan, als ik een deel van de kosten zelf mee betaal! Nu dus maar hopen dat ze niet van gedachten veranderen & dat mijn droom eindelijk uitkomt haha anyway is iemand anders nog bezig om zijn ouder(s) over te halen? (: xx

    IK GA 5 APRIL<3333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Heeeel veel mensen gaan naar Cardiff, waarom niet naar Londen?
    Ik heb kaarten voor Londen, de 23e (:


    To infinity and beyond •

    Ik ga 5 April c:


    What's so bad about being different?

    2 maart Cardiff here we come! hihi

    K GA OOK!


    1D

    Bumbleblee schreef:
    Hi! (: Ik denk dat jullie het waarschijnlijk allang gehoord hebben maar One Direction gaat dus een arena tour doen door Engeland & Ierland. Wie of wie van jullie gaat hier naar toe? Ik heb er met mijn ouders over gepraat en ze hebben vanmiddag gezegd dat ik waarschijnlijk mag gaan, als ik een deel van de kosten zelf mee betaal! Nu dus maar hopen dat ze niet van gedachten veranderen & dat mijn droom eindelijk uitkomt haha anyway is iemand anders nog bezig om zijn ouder(s) over te halen? (: xx



    ik ben ook bezig met vervoer enzo, maar ze komen dus in 2013 naar België en Nederland, waarschijnlijk in November :) We gaan deze avond om 19 uur ‎#1DBelgiumTour2013 op twitter een wereldtrend proberen te maken zodat 1D het zal zien misschien kunnen jullie komen helpen :)

    Draki schreef:
    waarom komen ze niet naar ons land


    What by Zeus' beard is going on????

    Sleazy schreef:
    Lol nee ik ga niet heen. Ik vind ze wel leuk hoor, maar om meteen een fortuin aan ze uit te geven, lol nee gaat te ver.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geef geen geld uit aan celebs. So mean, but true.
    Maar naar London gaan lijkt me wel geweldig. Succes met kopen trouwens, die dingen zijn in een paar minuten uitverkocht.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    15 maart in Manchester! Vak 214, haha.


    Levensgenieter.

    MrsCarrot schreef:
    (...)


    Staat op de planning, not geen exacte datum bekend tho. Denk in het najaar van 2013, voorjaar 2014.


    Levensgenieter.

    Uneventful schreef:
    Ik geef geen geld uit aan celebs. So mean, but true.
    Maar naar London gaan lijkt me wel geweldig. Succes met kopen trouwens, die dingen zijn in een paar minuten uitverkocht.


    De kaartverkoop was al maanden geleden hoor! Haha! Maar de kaartverkoop ging inderdaad snel, wij hadden de mazzel dat we na de eerste minuut er al doorheen kwamen. De London O2 shows (2 shows, later 4, ergens in de middag nog) waren het snelst uitverkocht, want daar wil iedereen heen.

    En dat van die Europese tour is nog helemaal niet zeker, helaas.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 10:16 ]


    To infinity and beyond •

    Ik ga er niet heen. Ze kunnen zingen en ze zijn wel aardig maar ik ga er geen hoop geld voor uit geven