• Hi! (: Ik denk dat jullie het waarschijnlijk allang gehoord hebben maar One Direction gaat dus een arena tour doen door Engeland & Ierland. Wie of wie van jullie gaat hier naar toe? Ik heb er met mijn ouders over gepraat en ze hebben vanmiddag gezegd dat ik waarschijnlijk mag gaan, als ik een deel van de kosten zelf mee betaal! Nu dus maar hopen dat ze niet van gedachten veranderen & dat mijn droom eindelijk uitkomt haha anyway is iemand anders nog bezig om zijn ouder(s) over te halen? (: xx

    waarom komen ze niet naar ons land


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze zouden toch ook naar België komen?

    Ik hoef ze niet proberen over te halen, ik mag toch niet. Maar kwam er niet ook een tour door Europa?


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm ik heb wel 'geruchten' gehoord over een tour door Europa maar ik heb nog geen 'bevestiging' gehoord, dus eerlijk gezegd, ik heb geen idee! Het zou wel echt super zijn als ze dan ook naar Nederland/België komen! (:

    Lol nee ik ga niet heen. Ik vind ze wel leuk hoor, maar om meteen een fortuin aan ze uit te geven, lol nee gaat te ver.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Lol nee ik ga niet heen. Ik vind ze wel leuk hoor, maar om meteen een fortuin aan ze uit te geven, lol nee gaat te ver.

    Haha nou het gaat mij ook niet helemaal om One Direction, ik vind het natuurlijk super leuk maar ik wil al heel lang naar Londen en dit zijn eigenlijk 2 vliegen in 1 klap! (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:20 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Haha nou het gaat mij ook niet helemaal om One Direction, ik wil al heel lang naar Londen en dit zijn eigenlijk 2 vliegen in 1 klap! (:


    True true, maar als ik naar zal gaan -wat trouwens al heel duur is- dan spendeer ik mijn geld liever aan dingen daar dan aan een concert. Natuurlijk zou ik ze ook wel live willen zien, maar soms moet je geduld hebben, hihi x

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:22 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Lol nee ik ga niet heen. Ik vind ze wel leuk hoor, maar om meteen een fortuin aan ze uit te geven, lol nee gaat te ver.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De twitter ; MrCelebUK had het wel over België en nog veel andere landen


    Danmarks Dynamite.

    Rowling schreef:
    (...)

    True true, maar als ik naar zal gaan -wat trouwens al heel duur is- dan spendeer ik mijn geld liever aan dingen daar dan aan een concert. Natuurlijk zou ik ze ook wel live willen zien, maar soms moet je geduld hebben, hihi x

    Daar heb je helemaal gelijk in! Het is wel veel geld maar dit staat ook op mijn 'lijstje'! 'Naar een concert in London gaan' en dan niet specifiek met One Direction maar toch, het is en blijft een concert! Ze komen vast en zeker wel naar Nederland/België en dan zijn ze gelukkig wel beter binnen handbereik! (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:28 ]

    Cadillacs schreef:
    De twitter ; MrCelebUK had het wel over België en nog veel andere landen

    Echt?! Dat zou geweldig zijn, ook voor veel fans in België/Nederland! Toch ookal komen ze naar Nederland/België, wil ik alsnog kaartjes voor in Engeland! Kan ik mooi weer iets op mijn lijstje afstrepen! (:

    Ik durf te wedden dat ze daarvoor nog naar Nederland enzo komen lol. En nee, ik ga mijn geld er niet aan uitgeven, ik wil wel heel graag naar London, maar ja.


    SLOAN.

    Ik wil er wel heel graag heen, maar dan zou ik niet alleen naar 1D gaan. Maar naar gewoon een hele vakantie -die in Londen zijn toch in de vakantie?-
    Maar ik mag toch niet. ;x
    Dus dan maar wachten tot ze hier komen. :Y)


    I like boys who drive cars too slow.

    Cadillacs schreef:
    De twitter ; MrCelebUK had het wel over België en nog veel andere landen


    die twitter is fake. Er zijn nog helemaal geen landen bekend, dat heeftt sony bevesstigd


    What's so bad about being different?

    Omfg, jij hebt zó veel geluk! Ik wilde ook, maar natuurlijk mag ik weer niet. FML.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...