• Hi! (: Ik denk dat jullie het waarschijnlijk allang gehoord hebben maar One Direction gaat dus een arena tour doen door Engeland & Ierland. Wie of wie van jullie gaat hier naar toe? Ik heb er met mijn ouders over gepraat en ze hebben vanmiddag gezegd dat ik waarschijnlijk mag gaan, als ik een deel van de kosten zelf mee betaal! Nu dus maar hopen dat ze niet van gedachten veranderen & dat mijn droom eindelijk uitkomt haha anyway is iemand anders nog bezig om zijn ouder(s) over te halen? (: xx

    UPALLNIALLER schreef:
    Ik wacht gewoon tot ze naar België komen. (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Was die arena tour al niet uitverkocht?


    I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything.

    Chalice schreef:
    Ik heb kaartjes voor London, woo (:

    Super leuk voor je! Ik heb helaas geen kaartjes.. waren wat probleempjes met de creditcard & je kon niet anders betalen, dus mijn beste vriendin en ik balen echt ontzettend nu! Anyway ben wel echt heel blij voor je! (: x

    icanbreath schreef:
    Was die arena tour al niet uitverkocht?

    Haha ja nu inmiddels wel! (:

    Jup twee kaarten voor London (: Op zaterdag! Ik geloof dat we floor seatings hebben .. dus de duurste kaarten! Maar we zaten behoorlijk dichtbij dus ik kan niet wachten tot het 2013 is!


    To infinity and beyond •

    Ik wacht af tot ze een tour doen door Europa en dan zie ik wel naar waar (: <3.


    Louis Tomlinson keek in mijn ogen † 13.06.2015

    yah know dat die in 10 minuten uitverkocht was... of was dat een andere?


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik mag sowieso niet naar een ander land, echt balen :(

    JAA IK GA in Londen :D


    when I die, I wanna still be me

    ik ga wel als ze in europa touren. nederland, belgie, duitsland. I don't care. maar ik ga ze echt een keer live zien :Y)

    Ik heb kaartjes voor Cardiff, yeaaaah <3. Ben 4 januari ook al in Birmingham geweest. I still walk on clouds


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jep ik ga ook. Drie kaarten voor Cardiff zaterdag twee maart 2013 (=
    ik kan nu al niet wachten ;D

    Ik ga 2 maart 2013 naar cardiff :)

    Ik mag wel maar dan moet ik het zelf betalen, ja daaaggg ze komen vast nog wel eenx naar hier> HOPEN DAN!!!!:D

    Btw: Jy hbt wel heel erg veel geluk!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb kaartjes voor Dublin :D Ik was dit jaar ook naar Dublin toen had ik front row nu helaas niet maar ik mag er bij zijn en daar ben ik super blij mee :D