• Hi! (: Ik denk dat jullie het waarschijnlijk allang gehoord hebben maar One Direction gaat dus een arena tour doen door Engeland & Ierland. Wie of wie van jullie gaat hier naar toe? Ik heb er met mijn ouders over gepraat en ze hebben vanmiddag gezegd dat ik waarschijnlijk mag gaan, als ik een deel van de kosten zelf mee betaal! Nu dus maar hopen dat ze niet van gedachten veranderen & dat mijn droom eindelijk uitkomt haha anyway is iemand anders nog bezig om zijn ouder(s) over te halen? (: xx

    Payned schreef:
    Ik wil er wel heel graag heen, maar dan zou ik niet alleen naar 1D gaan. Maar naar gewoon een hele vakantie -die in Londen zijn toch in de vakantie?-
    Maar ik mag toch niet. ;x
    Dus dan maar wachten tot ze hier komen. :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Lol, no.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik moet toegeven dat ik niet eens meer durf. Nadat die franse fans zo door het lint zijn gegaan, wil ik daar echt mijn leven niet aan geven hoor. Wie weet eindig ik als platgestampt taartje. 0.0


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Nou, ehm ik wilde heel graag maar na verhalen van andere mensen waaronder ook verhalen van concerten van andere artiesten, heb ik besloten om dta niet te gaan proberen aangezien ik al twijfel of ik er heen ga als ze weer in Nederland komen


    Physics is awesome

    Christofer schreef:
    Ik moet toegeven dat ik niet eens meer durf. Nadat die franse fans zo door het lint zijn gegaan, wil ik daar echt mijn leven niet aan geven hoor. Wie weet eindig ik als platgestampt taartje. 0.0


    Franse fans zijn echt gestoord. Ik ben ooit eens bijna vertrappeld door die gekken. (cat)


    And in that moment, we were infinite.

    Cadillacs schreef:
    De twitter ; MrCelebUK had het wel over België en nog veel andere landen


    Die twitter is fake, je moet niet geloven wat MrCelebUK zegt.


    The universal language of art.

    Bumbleblee schreef:
    Hmm ik heb wel 'geruchten' gehoord over een tour door Europa maar ik heb nog geen 'bevestiging' gehoord, dus eerlijk gezegd, ik heb geen idee! Het zou wel echt super zijn als ze dan ook naar Nederland/België komen! (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Eyes schreef:
    Nou, ehm ik wilde heel graag maar na verhalen van andere mensen waaronder ook verhalen van concerten van andere artiesten, heb ik besloten om dta niet te gaan proberen aangezien ik al twijfel of ik er heen ga als ze weer in Nederland komen


    Wat voor verhalen dan? (:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 15:13 ]

    Moses schreef:
    (...)

    Franse fans zijn echt gestoord. Ik ben ooit eens bijna vertrappeld door die gekken. (cat)

    Sommige Franse mensen sporen zowieso niet! Vorig jaar was ik op vakantie in spanje en op een gegeven moment stikte het van de Fransen. Wat waren die asociaal zeg! Gelukkig hadden Eva en ik onze mondje bij! (cat)
    Maar inieder geval, wat voor verhalen dan?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 15:17 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)

    Wat voor verhalen dan? (:


    Heel veel geduw, mensen die je bijten (dat vertelde een klasgenote van me en dat was geen grapje), een oksel in je gezicht gedrukt krijgen (dezelfde klasgenote) & het werkelijk hysterische gekrijs van 1D fans waarvan vele ook fan zullen zijn van JB en die fans, dara wil ik niet tussen staan


    Physics is awesome

    Ik wacht gewoon tot ze naar België komen. (:


    INZAYNLY IN LOVE WITH NIALL.

    Ik ben niet echt een grote fan dus ik ga niet, maar voor jou hoop ik dat je wel mag gaan ;).


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Lol nee. Ik heb echt geen zin om tussen al die hysterische wijven te gaan staan. Ik wacht wel tot de hype wat is afgekoeld en ga dan wel naar hun concert met normale mensen rondom me. Daarbij waarom zou ik zoveel geld willen uitgeven?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Pericles schreef:
    Ik hoef ze niet proberen over te halen, ik mag toch niet. Maar kwam er niet ook een tour door Europa?


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb kaartjes voor London, woo (:


    Hope goes lost but never dies.