• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Niet stoppen," mompelt hij en ik wil niets liever dan dat 'bevel' naleven. Hij houdt me stevig vast en bijt zacht op mijn lip, waarna hij me een likje over mijn lippen geeft. Ik bijt zacht op zijn lip en druk mijn lippen stevig op de zijne. Ik draai ons een beetje om, zodat ik met mijn rug tegen de auto sta.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

Ze bijt op mijn lip en kust me. Ik voel dat ik een andere richting uit sta en open even mijn ogen om te zien dat Mary tegen de auto geleund staat. Ik laat haar los en zet een hand aan weerskanten van haar lichaam tegen de wagen.
    Ik lik nog een keer smekend over haar lippen en ga helemaal tegen haar aan staan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik voel zijn lichaam tegen het mijne en glimlach tegen zijn lippen aan. Wanneer ik zijn tong over mijn mond voel gaan, open ik zacht mijn lippen, om onze tongen in een heus liefdesspel te laten verwikkelen. Ik bijt zacht op zijn onderlip en kreun zacht. Passioneel blijf ik hem met gesloten ogen verderkussen.

Arion

Eindelijk opent ze haar mond een beetje zodat ik met haar tong kan spelen. Ze laat een kreun over haar lippen rollen die ik beantwoord met een zucht. Het gaat er vurig aan toe en het lijkt alsof iemand anders mijn lichaam heeft over genomen. Ik laat een hand in haar zij glijden en met de andere verstrengel ik mijn vingers in haar haar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik voel zijn hand in mijn haar en zijn andere op mijn zij, en ik merk dat ik van deze kus alleen al, enorm opgewonden geraak. Voorzichtig plaats ik mijn hand op zijn borst en duw hem zacht weg. Een beetje buiten adem kijk ik hem aan.
    "Bij jouw thuis dus?"
    Ik kan het niet laten even te grijnzen.

Arion

Ze legt haar handen op mijn borstkas en duwt me weg. Vragend kijk ik haar aan.
    "Bij jou thuis dan?" grijnst ze.
    Er verschijnt een gelijkwaardige grijns op mijn lippen en plagerig druk ik nog een kusje op haar lippen terwijl ik mijn autosleutels uit mijn achterzak haal. Ik ontgrendel de auto en loop naar de bestuurderskant waar ik instap. Zo snel als ik kan steek ik de sleutel in het contact en start de wagen.

Mary

Ik grinnik zachtjes wanneer ik zijn grijns zie en ik stap meteen in wanneer hij de auto ontgrendelt.
    "Mag ik?" vraag ik glimlachend met een blik op de radio.
    Ik heb zin om te zingen en te dansen en gek te doen. Iedereen mag het weten dat ik verliefd ben, en het kan me niet schelen wat ze van me denken.

Arion

"Mag ik?" vraagt Mary. Ik volg haar blik naar de radio.
    "Ga je gang," zeg ik vrolijk. "Maar blijf van het kanaal af."
    Ik kijk haar gespeeld streng aan en richt mijn ogen dan weer voor me. Ik vertrek van het parkeerterrein en rijd telkens de maximum toegelaten snelheid tot we bij mijn huis aankomen. Wanneer ik opnieuw geparkeerd heb, leg ik de motor stil en stap uit om Mary's portier te openen.

Mary

"Ga je gang, maar blijf van het kanaal af."
    Ik grinnik en knik.
    "Jaja," zeg ik.
    Ik neurie zachtjes met de muziek mee en kijk vrolijk naar buiten. Het duurt niet lang of we zijn bij zijn thuis en ik kijk naar het huis wanneer hij uitstapt om mijn deur open te doen. Nu ik helemaal alleen woon, is zo'n huis voor mij het paradijs.
    Wanneer ik uitgestapt ben, druk ik snel mijn lippen op de zijne en kijk hem lachend aan.
    "Je bent toch zeker dat we alleen zijn, he?"

Arion

Ze stapt uit en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Je bent toch zeker dat we alleen zijn, he?"
    Holy Mother of God.
    Ik knik een beetje, verstomd om iets te zeggen. Dan sluit ik het portier en vergrendel de auto. Ik loop naar het huis doe de deur open.
    "Mademoiselle," zeg ik tegen Mary terwijl ik een gebaar naar binnen maak.

Mary

Ik grinnik zacht wanneer ik zijn blik zie. Hij doet de auto op slot en houdt de deur voor me open.
    "Mademoiselle."
    Ik glimlach dankbaar naar hem en stap binnen. Ik veeg mijn voeten af aan de deurmat en kijk rond.
    "Goh, het is hier leuk," zeg ik zacht en kijk hem aan.

Arion

"Goh, het is hier leuk," zegt ze zacht.
    Ik schop met mijn voet de deur achter me dicht en druk Mary tegen een deur aan.
    "Jíj bent leuk," fluister ik. "Waar waren we gebleven?"
    Ik zet mijn lippen opnieuw in haar hals en begin haar zacht te kussen.

Mary

"Jíj bent leuk. Waar waren we gebleven?"
    Ik giechel zachtjes en sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst.
    "Oh, God," prevel ik zacht.
    Nu krijg ik het nog warmer dan daarnet, dus probeer ik intussen mijn jas uit te spelen. Moeilijk, maar het lukt. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en trek hem helemaal tegen me aan.

Arion

"Oh, God," mompelt Mary.
    "Arion," zeg ik lachend tegen haar huid aan. Ik ga gewoon verder met kussen terwijl ze haar jas probeert uit te krijgen. Wanneer het gelukt is voel ik haar vingers tussen de mijne glijden. Ik haal mijn gezicht bij haar weg en wandel achteruit om haar mee te trekken.
    "Woonkamer," zeg ik terwijl ik naar links knik. "Keuken." Ik knik naar rechts en loop achterwaarts de trap op. Ik laat haar blik geen seconde los. Op de gang passeren we de badkamer die ik ook benoem en uiteindelijk komen we bij mijn kamer. Ik geef met mijn kont een duwtje tegen de deur zodat die open gaat en trek Mary mee naar binnen.

Mary

"Arion."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Oh, Arion," herhaal ik, maar een beetje dramatischer. Ik kijk hem lachend aan wanneer hij ophoudt met mijn hals te kussen en ik loop met hem mee door het huis.
    "Woonkamer, keuken."
    Ik kijk telkens even, maar kijk het meeste naar hem. Ik grinnik wanneer hij de trap achterwaarts oploopt.
    "Niet vallen," zeg ik zacht.
    We komen blijkbaar nog langs de badkamer voor we op zijn kamer aankomen. Hij duwt de deur open en trekt me mee naar binnen. Ik kijk hem grijnzend aan.
    "En nu?" vraag ik geamuseerd.