• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ja, prima. Je hoeft niet bezorgd te zijn."
    "Sorry," zeg ik grinnikend.
    Glimlachend kijk ik hem aan, en neem nog een slok koffie.
    "Ik zal het nooit meer doen," zeg ik braafjes.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

"Als je niet antwoordt, dan ga ik je kietelen," Zegt Irial en zet al een hand op mijn zij.
    "Ik kan niet kiezen..." Zeg ik en glimlach even.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Sorry," grinnikt hij. "Ik zal het nooit meer doen."
    Ik lach.
    "Daar houd ik je aan," grinnik ik terwijl ik mijn hand weer door mijn haar haal. Het is mijn meest irritante tic maar ik kan het nooit laten. Lachend kijk ik hem aan.
    "Mag ik dat van jou proberen?" vraag ik terwijl ik naar zijn drankje knik.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Waars Lilly dan?]

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

"Daar houd ik je aan."
    Ik grinnik en steek mijn duim op.
    "Mag ik dat van jou proberen?"
    Ik knik en steek de beker naar haar uit.
    "Shht, niet verder vertellen, maar daar zit alcohol in," fluister ik geheimzinig.

[In het Gleelokaal als ik het goed heb]
    [Welk uur moeter beginnen??]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:29 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Zometeen is er Glee les. De laatste 2 uur ofzo.]

Hale Clevement.

Ik zeg de docenten in de docentenkamer gedag met een knik, en loop richting het Glee lokaal. Waar ik Lilly aantref, ze ziet er niet heel blij uit.
    "Hey, Lilly. Gaat alles wel goed?" Ik neem een stoel naast haar en ga er op zitten.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

Hij steekt zijn beker uit. Dankbaar pak ik hem aan.
    "Shht, niet verder vertellen, maar daar zit alcohol in," fluistert hij
    Lachend neem ik een slokje. Het proeft vies in mijn mond. Van de smaak trek ik een lelijk gezicht. Lachend geef ik de beker weer terug.
    "Dit is niet te drinken," lach ik waarna ik de smaak wegspoel met mijn espresso.

[Oké]
    Lilly
    De docent gaat naast me zitten. "Niet echt maarja zo gaat het leven" zucht ik. Noway dat ik hem mijn problemen ging vertellen.ik keek even naar mijn handen.

Jeremy

"Dit is niet te drinken."
    Ik schud afkeurend mijn hoofd.
    "Donna toch. Wat een afknapper. En ik begon je net leuk te vinden."
    Ik drink even van mijn Irish Coffee.

Hale Clevement.

"Niet echt, maarja zo gaat het leven." Zucht Lilly.
    Ik knik even meelevend.
    "Wil je het vertellen? Of is het echt privé?" Vraag ik als ze naar haar handen kijkt.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk even naar hem. Ik wou er met iemand over praten maar ik dacht even aan Isa. Nee ik zou het geheim houden. Zij mag beslissen wat ze zou doen."Liever niet" zeg ik zacht. Ik schuifel wat met mijn voeten.

Donna

"Donna toch. Wat een afknapper. En ik begon je net leuk te vinden."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Je knapt af op de drankjes die een meisje wel of niet drinkt? Ik heb veel gehoord ik mijn leven maar deze is nieuw."
    Ik schud mijn hoofd weer en drink mijn espresso verder op. Langzaam neem ik Jeremy in me op. Hij is echt een schatje, lief, bezorgd maar ook wel stoer.

Jeremy

"Je knapt af op de drankjes die een meisje wel of niet drinkt? Ik heb veel gehoord ik mijn leven maar deze is nieuw."
    Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd.
    "Geloof jij echt alles wat tegen je gezegd wordt?"
    Ik glimlach en zie dat ze me nog eens goed bekijkt. Grijnzend kijk ik haar aan.

Hale Clevement.

"Liever niet." Zegt Lilly zacht.
    Ze schuifelt wat met haar voeten.
    Weeral knik ik meelevend. "Goed. Dan laat ik je even met rust. Als je me nodig hebt ben ik in mijn kantoortje." Ik wijs eventjes nar het kamertje achterin het Glee lokaal. En sta op, geef Lilly nog even een schouderklopje en loop dan het kantoortje in. Ik laat de deur open en draai ook de lamellen open zodat ik alles in de gaten kan houden.

Ich liebe dich 27.12.23