• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Lekker heah?' zegt Nadia lachend. 'En ik had geen zin om zelf te zwemmen.'
    'Heerlijk.' Ik ga even met mijn hand over het onderste deel van mijn gezicht, waarna ik mijn voeten weer op de bodem neerzet. 'Kan jij hier wel staan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Heerlijk,' zei hij en hij ging met zijn hand over het onderste gedeelte van zijn gezicht. 'Kan jij hier wel staan?' vroeg hij. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Nee, zo groot ben ik niet,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Nee, zo groot ben ik niet,' zegt ze lachend.
    Ik grinnik. 'Dat lijkt me irritant, de bodem niet kunnen raken. Dan moet je de hele tijd met je voeten bewegen om niet kopje onder te gaan.'
    Onderwater krab ik even aan mijn been, waarna ik Nadia weer aankijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Dat lijkt me irritant, de bodem niet kunnen raken. Dan moet je de hele tijd met je voeten bewegen om niet kopje onder te gaan,' zei hij. Ik knikte eventjes. 'Worden me benen moe van,' zei ik en ik zwom een stukje. Achter hem stopte ik en haakte mijn armen en benen weer om hem heen. 'En nu kunnen ze uitrusten,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Worden me benen moe van,' zegt ze met een knikje. Vervolgens begint ze wat rondjes te zwemmen. Opeens voel ik haar armen en benen weer om mijn middel. 'En nu kunnen ze uitrusten.'
    'Inderdaad.' Ik besluit haar nu niet meer van me af te krijgen door onder water te gaan of zo. Ik haal mijn arm bovenwater en begin rondjes te draaien met mijn wijsvinger, zodat er een soort draaikolkje ontstaat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Inderdaad,' zei hij en ik glimlachte eventjes. Ik had verwacht dat hij weer kopje onderging, maar hij deed dat niet. Zijn arm kwam boven water en hij draaide met zijn wijsvinger. Er kwam een soort van draaikolkje in het water. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten en keek ernaar. 'Wou je nog iets gaan doen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Na een tijdje voel ik dat Nadia haar kin op mijn schouder legt.
    Ik speel wat met de draaikolk. 'Wou je nog iets gaan doen?' vraagt Nadia.
    Aangezien haar hoofd erop ligt, besluit ik mijn schouders niet op te halen. 'Niet bepaald. Het begint nu af te koelen, dus zullen we zo weer teruggaan naar de handdoeken?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Niet bepaald. Het begint nu af te koelen, dus zullen we zo weer teruggaan naar de handdoeken?' vroeg hij. Ik keek een beetje om me heen. Er waren nog maar enkele mensen op het strand. 'Is goed,' zei ik zachtjes. Ik hield mijn armen en benen om hem heen geklemd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Is goed,' zegt ze, maar toch blijft ze me vasthouden.
    Grijnzend waad ik weer naar de branding. 'Je mag me wel loslaten, hoor.'
    Het zand is nu niet meer zo heet onder mijn voeten, zoals ik al gedacht had. Het is zelfs een beetje koud.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Je mag me wel loslaten, hoor,' zei hij nadat we weer aan de kant waren. met tegenzin liet ik me los en kwam op het zand terecht. Het zand begon al koud aan te voelen. Rillingen gingen over me heen. Ik hoopte dat we weer gauw terug gingen naar het huis. Glimlachend keek ik Zendé eventjes aan. 'Dank je voor de lift'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ze laat me los, maar ik voel dat het met tegenzin gaat.
    Als ze weer staat zie ik dat ze begint te rillen. 'Dank je voor de lift,' zegt ze glimlachend tegen me.
    'Heb je het koud?' vraag ik terwijl ik richting de handdoeken begin te lopen. Ik heb het niet koud, maar meisjes hebben het over het algemeen sneller kouder dan jongens.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Heb je het koud?' vroeg hij terwijl hij richting de handdoeken liep. Ik liep met hem mee. 'Zo iets,' zei ik en ik ging op mijn handdoek zitten. Ik haalde de extra handdoek uit mijn tas en sloeg die op mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Zoiets,' zegt Nadia terwijl ze zich op haar handdoek laat zakken. Ik neem plaats op mijn handdoek, die naast de hare ligt. Een paar seconden blijf ik languit met gesloten ogen liggen. Dan kom ik iets overeind en steun met mijn ellebogen op de handdoek.
    Ik zie dat Nadia nog een deken om haar heen heeft geslagen. Ik ga even met mijn hand door mijn druipende haren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Ik keek eventjes naast me en zag Zendé liggen met zijn ogen gesloten. Ik trok me knieën op en sloeg mijn armen er om heen. Ik dacht een beetje na en begon te gapen. De felle zon had zijn werk gedaan. Ik werd er duf van. Eventjes later keek ik weer naast me en zag nog net dat Zendé zijn hand door zijn haren haalde. Ik glimlachte naar hem. 'Weet jij trouwens hoe laat Dawn weer kwam?' vroeg ik aan hem. Ik wou graag weer terug, maar dat ging moeilijk zonder Dawn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Weet jij trouwens hoe laat Dawn weer kwam?' vraagt Nadia glimlachend aan me. Ik snap wel dat ze terug wil, het lekkere weertje is nu wel zo'n beetje voorbij.
    'Nee,' zeg ik hoofdschuddend. 'Maar ik denk dat ze zo wel komt. Het begint al te schemeren.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~