• One Direction Story!


    Gebaseerd op de Eetclub van Saskia Noort.
    Dit verhaal speelt zich af in 2025.

    Niall (32) & Amanda Horan (29) verhuizen samen met hun dochtertje Macey (5) naar een luxe villawijk. Ze komen in een prachthuis te wonen en ontmoeten al snel nieuwe vrienden. Die vrienden vormen samen een eetclub. Alles lijkt perfect, maar niet is minder waar. Zaken als bedrog, vreemdgaan en verraad is dagelijkse kost. En wat als er twee zelfmoordpogingen in een week gebeuren? Dat kan geen toeval zijn.


    Rollen nodig :
    Vrouw Styles.
    Zij is getrouwd met de succesvolle zakenman Harry Styles, 31 jaar. Ze hebben samen een tweeling (jongen en meisje) van 5 jaar en ze is zwanger van hun 3e kindje. Ze werkt niet.

    Vrouw Payne.
    Zij is getrouwd met dokter Liam Payne, 32 jaar. Ze hebben samen 2 kinderen, een dochter van 7 en een zoon van 5. Ze werkt niet.

    Vrouw Malik.
    Zij is getrouwd met advocaat Zayn Malik, 32 jaar. Ze hebben samen een zoon van 5. Ze werkt als binnenhuisarchitect.

    Vrouw Tomlinson.
    Zij is getrouwd met Louis Tomlinson, 33 jaar. Hij zit momenteel in een kliniek. Ze hebben samen 3 zoons : 5 jaar, 3 jaar en 6 maanden. Ze werkt niet.



    Rol :
    Roepnaam :
    Volledige naam :
    Leeftijd + geboortedatum : Rond de 30
    Uiterlijk : Bekend persoon + rond de 30, Geen Jessica Simpson
    Hobby’s :
    Naam kinderen : Lees beschrijving wat voor kinderen ze hebben
    Verleden : Of ze altijd al rijk zijn geweest, hoe ze elkaar hebben ontmoet e.d.
    Waarschuwen? : Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:26 ]


    Tell me about it, stud.

    Rol : Vrouw Malik
    Roepnaam : Pamela, soms wel Pam genoemd
    Volledige naam : Pamela Jade Malik - Anderson
    Leeftijd + geboortedatum : Ze is geboren op 16 juli 1981 en is nu dus 30 jaar.
    Uiterlijk :

    Nicole Scherzinger
    Hobby’s : Dansen, make-up en shoppen. Ze shopt veel te veel. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor Zayn & Gabriel.
    Naam kinderen : Ze hebben een zoontje van 5 jaar, Gabriel Malik. Hij is een mix van zijn beide ouders, met net zulke donkere kijkers en donker haar.
    Verleden : Pamela is altijd al rijk geweest. Ze is geboren als dochter van zakenlui. Ze is haar hele leven verwend en kan zich geen levensstijl meer aawennen. Zayn en Pamela zijn eigenlijk gekoppeld door hun ouders. Eerst moesten ze weinig van elkaar weten, maar toen ze toch een keer op date gingen, kwamen ze erachter dat ze elkaar toch wel meer dan leuk vonden. Een paar jaar later zijn ze getrouwd en hebben ze hun zoontje gekregen.
    Waarschuwen? : Ja


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Vrouw van Liam Payne komt er vanavond nog aan, ik moet nu eerst weg..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Vrouw van Liam Payne komt er vanavond nog aan, ik moet nu eerst weg..
    -XOXO


    Is goed! Thankyou x


    Tell me about it, stud.

    Is het goed als ik er morgen eentje invul?


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Is het goed als ik er morgen eentje invul?


    Is goed hoor!
    Ik ga morgenavond de rollen kiezen denk ik. x


    Tell me about it, stud.

    Heb je nog een rol nodig?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga proberen Aurora af te werken vandaag.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nadal schreef:
    Heb je nog een rol nodig?


    Ik kies de leukste uit.
    Dus je er altijd nog een maken! :')

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 17:15 ]


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    (...)

    Ik heb in principe al genoeg, maar ik kies de leukste uit.
    Dus je er altijd nog een maken! :')

    Hahaha laat dan maar. Ik overtref dit niet :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oohgosh, wil je me melden als het begint?:9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb me bedacht, ik maak geen rol meer. Precies wat Nadal al zei, ik overtref dit niet. Daarom heb ik er ook geen zin in om er veel tijd in te stoppen.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik heb me bedacht, ik maak geen rol meer. Precies wat Nadal al zei, ik overtref dit niet. Daarom heb ik er ook geen zin in om er veel tijd in te stoppen.


    Is goed hoor! ; -)


    Tell me about it, stud.

    Rol: Vrouw van Liam Payne.
    Roepnaam: Clair word over het algemeen gewoon bij haar hele voornaam genoemd, omdat ze vind dat er niet veel meer valt te verzinnen om haar naam af te korten. Alleen Liam verzint kleine koosnaampjes voor haar. Vrienden van hun proberen zo creatief mogelijk om te gaan met haar naam.
    Volledige naam: Clair Maria Payne-Wentworth
    Leeftijd + geboortedatum: Ze is geboren op 12 augustus in het jaar 1982 en Clair is nu 29. Over een aantal maanden word ze 30.
    Uiterlijk:

    Blake Lively
    Het eerste wat op zal vallen als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar felle, blauwe ogen. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat je niet zomaar alles aan haar ziet. Bijvoorbeeld als er iets mis is met haar. Wat ze ze zelf ook wel fijn is, is haar lengte. Ze is namelijk maar 1.74, volgens haar een goede lengte. Clair is lang, maar toch ook wel fragiel. Haar lichte blonde haar hangt elke dag is grove krullen over haar schouders. Clair's haren zijn heel dik en soms zijn haar elastiekjes te dun, zodat ze geen staarten of vlechten in kan doen. Sinds kort heeft ze dikkere en kan het wel. Af en toe stijlt ze haar haren. Dat is echt alleen als ze daar tijd voor heeft. Waar ze erg van houd is winkelen, daarom loopt ze ook altijd met de meest trendy kleding en veel make-up. Haar ogen maakt ze niet met al te veel oogschaduw op, want dat vind ze zelf niet zo heel mooi, maar lipgloss doet ze wel in allerlei kleuren. Mascara doet ze wel heel erg veel op. Haar hele garderobe bestaat eigenlijk uit zwart, wit en lichtroze ook valt haar garderobe een beetje onder nautical. Een beetje marine-achtige kleuren en streepjes. Dat zijn haar favoriete kleuren. Soms heeft ze ook wel felle kleuren aan. Ondanks dat ze toch 1.74 is, loopt ze altijd op hakken. Vergeleken bij haar lengte, weegt ze niet echt veel. Ze weegt namelijk maar om en nabij de 60-65 kg. Ze vind het niet zo fijn dat ze wat flinkere heupen heeft, maar met de tijd mee is ze er nu aan gewend. Haar man Liam vind het al helemaal geen probleem, want het maakt hem niet uit hoe ze eruit ziet. Hij houd hoe dan ook van haar.
    Bij haar kleding draagt ze meestal leuke sieraden en sjaaltjes. Nooit gaat ze de deur uit zonder iets leuks erbij. Ze heeft eigenlijk altijd wel leuke accessoires om erbij te combineren. Meestal draagt ze gewoon kleding met basiskleuren met leuke dingen erbij. Ze draagt veel strakke broeken, maar dan niet té strak. Het moet dan wel bij haar leeftijd passen, vind ze, ook al is ze niet zo oud. Die combineerd ze met topjes, bloesjes, polo's en vestjes. Haar favoriete kledingstuk is toch echt haar leren jasje met drie-kwart mouwen.
    Hobby’s: Clair's grootste passie is mode. Als klein meisje wilde ze vroeger mode-ontwerpster worden, maar die droom is nooit uitgekomen. Simpelweg omdat ze op haar 22 al haar eerste kindje kreeg. Nu maakt ze daarom voor een deel de kleding voor haar kinderen. Zo heeft ze toch nog een beetje dat gevoel om mode-ontwerpster te zijn. In plaats van mode-ontwerpster te worden is ze zuster geworden. Hier heeft ze eerst voor moeten studeren, maar het is haar toch gelukt. Naast het mode-ontwerpen vind ze het ook leuk om wel eens te koken. In de weekenden volgt ze ook af en toe ook kooklessen. Toen ze net begon met de klas was ze nog niet zo goed, maar nu is ze veel beter geworden en vind het ook leuk om verschillende gerechten uit te proberen.
    Op Liam's vrije dagen doen ze altijd wat leuks met de kinderen. Elke week heeft hij ten minste één of twee vrije dagen. Meestal gaan ze dan met zijn allen uit eten of iets dergelijks. Altijd is het wel iets anders, iets wat de kinderen dan kunnen uitzoeken.
    Naam kinderen: Op haar 22ste beviel Clair van haar eerste dochter Kate. Met haar lange, donkerblonde krullen en bruin-achtige ogen lijkt ze precies op haar vader. Qua karakter is ze precies haar moeder. Kate is nu 7 jaar oud. Het valt vooral op dat ze niet veel zegt, je moet echt tegen haar praten wil ze iets terug zeggen. Ze is daar gewoon te verlegen voor. Kate werd opgevolgd door de 5-jarige Matthew, een erg spontaan jongetje voor zijn leeftijd. Hij heeft erg leuke praatjes en heeft soms ook hele rare acties. Hij is precies het tegenovergestelde van Kate. De namen van beide kinderen worden voornamelijk afgekort. Kate heet bijvoorbeeld Kate Ann en Matthew heet Matthew James. Clair en Liam korten hun namen ook altijd af, omdat dat makkelijker is voor de kinderen. Alleen als ze écht boos zijn willen ze nog wel eens de kinderen bij hun hele naam noemen.
    Verleden: Clair komt uit een niet zo heel rijk gezin, maar die wel altijd genoeg geld hadden voor eten en kleding. Ze is geboren in een dorpje net buiten Londen. Clair's vader was er al heel vroeg niet meer, hij verliet hen toen Clair 10 jaar was. Haar moeder Katerin, waar later Clair haar eerste dochter naar heeft vernoemd, is al snel hertrouwd met Jack. Jack was een vriendelijke man met af en toe woede-uitbarstingen. Die woede-uitbarstingen vonden dan natuurlijk alleen maar plaats als Clair's moeder naar haar werk was. Zo moest Clair het dus opnemen voor haar twee zusjes en broertje. Gelukkig heeft hij nooit échte rake klappen uitgedeeld, het was meer dat hij gewoon dan heel de tijd boos was om de kleinste dingen. Later begonnen ze ook plaats te nemen als haar moeder er bij was, die kalmeerde hem dan. Clair's twee zusjes zijn, toen ze eindelijk oud genoeg waren, verhuisd. Haar ene zus is Amelia van 28 jaar oud en de ander is Lucy van 27 jaar oud. De jongste van het stel is de 25-jarige Oliver. Hij woont nog wel dichtbij huis en spreekt nog geregeld af met zijn zus.
    Clair is ooit zuster geweest in het ziekenhuis waar Liam werkt. Dat was iets van 10 jaar terug. Clair was net aangenomen als zuster op zijn afdeling en al gelijk was het raak voor hun. Allebei wisten ze alleen goed dat er geen relaties mochten plaatsvinden op de werkvloer, ten minste niet tijdens werkuren. Zo begonnen hun geheime afspraakjes, sms'jes naar elkaar. De hele dag door keken ze naar elkaar. Voor de rest waren ze wat dat betreft erg verlegen, maar Liam vroeg haar toch mee uit op een date. Hun relatie ontwikkelde zich als maar beter, want na precies één jaar vroeg Liam haar ten huwelijk. Dolgelukkig zei ze 'ja' en nu is ze nog steeds heel erg gelukkig met haar besluit. Nadat ze ongeveer twee jaar samen waren werd hun eerste dochter Kate geboren en twee jaar later kwam Matthew.
    Waarschuwen?: Yes, please (:

    De rest moet nog komen!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 10:16 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vrouw Styles of Payne.
    Roepnaam: Florence, maar Harry noemt haar soms Floortje voor de grap. Ze vindt dat best wel vervelend, maar Harry gaat er alleen maar mee door om haar ermee te plagen.
    Volledige naam: Florence Neryah Styles.
    Leeftijd + geboortedatum: Florence is op dit moment nog 28 jaar, maar is jarig op 3 maart en dus bijna 29.
    Uiterlijk:


    Florence heeft van zichzelf een perfect lichaam voor een vrouw ver in de 20, ze mag zeker niet klagen. Ze ziet er nog uit als 21 en wordt meestal als die leeftijd geschat. Ze verzorgt zichzelf dan ook goed, want dit wil ze graag zo houden.
          Van zichzelf heeft Florence deze lange, bruine haren die altijd perfect lijken te vallen. Met slag vallen ze over haar schouders heen. Ze heeft er wel eens over nagedacht om haar haren korter te knippen, maar na aandringen van Harry heeft ze het zo gelaten en zelfs wat langer laten groeien. Florence heeft mooie donkerbruine ogen die ze maar al te graag accentueert. Ze draagt nog wat mascara en af en toe wat eyeliner om haar ogen meer op te laten vallen.
          Florence is rond de 1,73M en weegt 64KG. Qua kleding draagt Florence vooral standaard spullen. Een leuk vestje met een mooie broek is al genoeg voor haar, maar als er een feestje is kan ze zichzelf niet genoeg opdoffen. Ze gaat dan helemaal los met jurkjes en make-up dat er een hele verandering plaatsvindt in haar uiterlijk.
          Mila Kunis
    Hobby’s: Veel hobby's heeft Florence niet, gewoonweg omdat ze het zo druk heeft met de kinderen én omdat ze zwanger is. Ze heeft eigenlijk gewoon een fulltime baan met die kleine schatjes. Voordat Florence zwanger was deed ze af en toe nog wel eens aan fitness, gewoon om haar gewicht een beetje bij te houden en omdat het vrij makkelijk is. Ze kan dat nu eenmaal niet meer, maar ze wil er wel graag weer mee beginnen als ze bevallen is van haar derde kindje. Thuis doet ze niet erg graag het huishouden, maar koken vindt ze wel leuk. Ze probeert graag wat nieuws uit en houdt ervan om haar kinderen en Harry blij te maken met een lekkere maaltijd. Samen met Darcy en Denzel bakt ze ook vrij vaak iets van koekjes of iets dergelijks. Eigenlijk zou Florence haar hobby's benoemen als slapen, eten en met Harry en the kids knuffelen, hoewel dat niet echt hobby's zijn.
    Naam kinderen: Voor de tweeling heeft ze samen met Harry de namen bedacht. Ze hebben gekozen om ze allebei met een D te laten beginnen, namelijk Darcy en Denzel. Darcy, gewoon omdat Harry dat een mooie naam vond en Denzel omdat ze het wel bij het kleine jongetje vonden passen. Voor hun derde kindje hebben ze nog niet echt nagedacht over een naam, maar de denken aan Aubree of Ebony voor een meisje en Thomas of Zachery voor een jongen.
    Verleden: Florence haar vader was een zakenman -net als Harry nu is- en was zeer succesvol en daarmee had hun gezin het vrij breed. Er was niks te zeuren, maar in villa's wonen was ook overdreven. Florence was wel echt een papa's kindje. Ze kreeg alles van haar vader en hoefde niks zelf te kopen waardoor ze het rijkeluis leventje nu wel gewend is. Ze heeft Harry ontmoet op één van de 'feestjes' waar alle zakenmannen ook wel eens komen. Harry's vader was even als haar vader een zakenman en ze kwamen elkaar daar tegen. Ze sloegen aan de praat en wisselden telefoonnummers uit, maar voordat het eigenlijk iets werd duurde het tot hun 19e, want toen vroeg Harry haar op een eerste date om zichzelf uit de 'friendzone' te trekken.
    Waarschuwen?: Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:16 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    ...


    Rayke fuuuuuu, nu is de kans nog kleiner dat ik die rol te pakken krijg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.