• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

trailer.

Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

Prom. personages:

HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.

Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...

invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

#regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Drew

'Nee eigenlijk niet.' Grijns ik en kijk haar aan.
    'Vind je het erg?'

Cameron Channing
    Ik wees naar het assortiment dat uithing boven de bar. 'Zo'n chocolade-frappuchino lijkt me wel iets.', biechtte ik op. 'En jij?' Ik keek haar aan.

Noah Tyler White
    Ik schudde mijn hoofd wild van neen. 'Jij?' vroeg ik dan, mijn toon was nog altijd wat kortaf. Ik deed echt mijn best om wat vriendelijker te doen, maar vergeven was niet één van mijn sterkste kantjes. Ik keek rond en zag dat winkelbediendes bezig waren met hun deuren te sluiten.

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Veronica

"Nee, eigenlijk niet. Vind je het erg?"
    Ik schud zacht mijn hoofd.
    "Jij was degene die sorry zei."
    Glimlachend kijk ik hem aan.

Melissa

"Jij?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ehm, ik ga straks naar die club, naast de Italiaan."
    Ik kan nog steeds niet op de naam komen.
    "Ga je misschien mee? Op zoek naar een date."

Faye
    'Zo'n chocolade-frappuchino lijkt me wel iets, en jij?' zegt Cameron waarna hij me aankijkt. 'Ik ben verslaafd aan de chocolademelk hier, dus die neem ik,' zeg ik lachend. 'Weet je,' zeg ik dan, 'het is echt irritant dat jij zo lang bent, ik voel me net een dwerg naast jou,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jayden
    'Graag gedaan.'Zeg ik vriendelijk. 'Wat was dat trouwens met die grijnzende oude dame? Ze maakte me echt bang.' Flapte ze eruit. Ik grinnikte even. 'Volgens mij dacht ze dat wij.' Begon ik terwijl ik een samen gebaar maakte.

Jade
    Mooi zo.' Zei hij terwijl hij de deur openhield. Ik ging voor de zoveelste keer naar binnen en pakte zijn hand vast. 'Wat zullen we doen.' Fluisterde ik zacht, maar zwoel tegelijkertijd.

I'm finally back, Finally after a Year break

Drew

"Jij was degene die sorry zei." Ik grijns. 'Ja ik weet ook niet
    waarom ik dat deed.' Ik schud mijn hoofd en kijk naar onze vingers,

Liam

'Wat zullen we doen.' ik haal mijn schouders op. 'zeg
    jij het me maar'

[ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:44 ]

Veronica

"Ja, ik weet ook niet waarom ik dat deed."
    Ik grinnik even en kijk hem aan.
    "Denk je dat het voor herhaling vatbaar is?" vraag ik voorzichtig.

Scarlett

'Ooh, ok.' Ik knikte begrijpend en beet een keek een beetje ongemakkelijk uit het raam. 'We zijn er bijna,' merkte ik op. 'Hier naar links, en dan het grote huis met de witte auto er voor.' Toen we er waren, gaf ik hem een vriendschappelijke kus op de wang. 'Bedankt voor het wegbrengen hé? Tot morgen!' Ik zwaaide nog even naar hem toen ik uitstapte en liep met een warm gevoel naar binnen. 'Wie was die jongen die je thuis bracht?' Vroeg mijn moeder lachend terwijl ze direct op keek van haar krant. 'O alsjeblieft, geen kruisverhoor mam. Het was de broer van Jade.' Zei ik opgelaten. 'Ik ga mijn huiswerk afmaken.'

[Moet gaan.]

[ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:52 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Ik ga morgen ochtend om 5 uur weg voor een week. volgens mij ZONDER internet :(]

I'm finally back, Finally after a Year break

Noah Tyler White
    'Op zoek naar een date wel ja.' antwoordde ik. Nu ik erover nadacht, was het best wel een goede gelegenheid om een leuk meisje te vinden. Alleen twijfelde ik wat aan mijn kwaliteiten om iemand te versieren. 'Goed, ik zie je daar om half 11.'

Cameron Channing
    Ik grijnsde breed, en bukte me zodat ik op haar hoogte kwam. 'Zo beter?', zei ik lachend. Een bediende vroeg me mijn bestelling. 'Een chocolade frappuchino, alsjeblieft.', vroeg ik vriendelijk. Ze knikte en keek wat vreemd, aangezien ik me nog steeds bukte tot Faye's hoogte.

[ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:04 ]

Drew

"Denk je dat het voor herhaling vatbaar is?" Ik grinnik. 'Dat
    denk ik wel ja' Ik leg zachtjes mijn hand op haar wang en kus
    haar nog een keer dit keer iets langer.

Melissa

"Op zoek naar een date wel ja. Goed, ik zie je daar om half 11."
    Ik knik.
    "Is goed. Zie je dan."
    Ik blijf even staan, niet goed wetend wat te doen.

HurtedHeart schreef:
    [Ik ga morgen ochtend om 5 uur weg voor een week. volgens mij ZONDER internet :(]

HOW DO YOU SURVIVE?! :O

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Veronica

"Dat denk ik wel ja."
    Hij legt zijn hand op mijn wang en kust me. Deze keer is het iets langer.
    Ik sluit mijn ogen en ga iets dichter tegen hem aan zitten, terwijl ik hem teder terug kus.
    "Weet je dat ik nog nooit zo blij ben geweest dat ik van straatmuzikanten hou?"
    Ik grinnik even en kijk hem aan.

Noah Tyler White
    Ongemakkelijk kijk ik even rond me, niet wetend wat te doen. Ik nam het woord dan maar over. 'Ehm ja.. Tot straks dan maar.' Onzeker maakte ik aanstalten om weg te wandelen. Ik nam een paar stappen, en draaide dan even om om te zien of zij hetzelfde deed.