• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Hij verslikt zich bijna in zijn drinken en schudt zijn hoofd, 'Neen hoor, ik was even aan het dagdromen,' zeg hij waarna hij snel naar buiten kijkt. Ik zucht even en laat mijn ogen over hem heen glijden. Hij ziet er écht goed uit. Hij is gespierd maar niet té en zijn donkerbruine haren passen perfect bij zijn lichte huid. Maar ja, alsof hij ooit met mij naar Prom zou willen gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Zelfzekerd bekijk ik mezelf. Ik kan er best goed mee door. Ik poets uit gewoonte mijn tanden nog een keer, iets wat ik altijd doe als ik ergens naartoe ga. Ik doe wat water in mijn haar, aangezien ze wat poefig staan. Na mezelf nog één keer te bekijken, stap ik de deur uit en haal mijn brommer uit de garage. Ik had zin in een feestje.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik doe mijn enkellaarsjes aan en een beetje make-up op. Snel neem ik een schoudertasje waar ik wat geld in stop, en wanneer ik afscheid heb genomen van mijn ouders, ga ik weer naar buiten, om de auto weer te starten en te vertrekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jayden
    Ik verveelde me en had eigelijk niet echt zin om thuis te blijven. Ik At mijn pizza verder op en trok mijn kast deur open. Ik trok Wat aan en keek even in de spiegel. Ik deed een normale beetje wijde broek aan en mijn rode sneakers. Ik zuchte en stapte in mijn auto. Welke club was een beetje oke. Big brother hing wel of Fiesta, maar italiaan was het beste. Ik besloot daar maar heen te gaan.

    [Melissa daarheen gaan? Dan heb ik weer wat te doen. Ik ga zo op vakantie dus heb k nog even RPG pret. O ja als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet mevragen met Prom ect. @CareBear kan je dat laatste over mijn personages bij het begin neerzetten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat moet ik erbij zetten? Ik doe het morgen wel, want ik ga slapen (: ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear schreef:
    [Wat moet ik erbij zetten? Ik doe het morgen wel, want ik ga slapen (: ]
    SlaapLekker en dit: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron Channing
    Ik moet hardop lachen als ik haar ogen me duidelijk zie keuren. 'Is er iets?' vraag ik haar dan, plagend. Nieuwsgierig kijk ik haar aan, benieuwd welk excuus ze zou gebruiken.

    Noah Tyler White
    Nadat ik mijn brommer ergens geparkeerd had, wandelde ik richting de club. Ik wist niet perfect waar het was, maar had wel en vaag idee. Ik keek even op mijn horloge; 20 na 11. Ik dacht dat het wel geen kwaad zou kunnen om wat vroeger te zijn. Ik had de club gevonden, naast de italiaan. Ik besefte dat ik niet wist of ik nu buiten moest wachten op haar, of al naar binnen te gaan. Toen schoot me te binnen dat ze Melissa me laatst had gebeld, en dat ik haar nummer dus in mijn lijst had. Ik stuurde haar vluchtig een smsje. -Moetk je opwachten of ga ik naar binnen? Noah.- Ik besloot maar geen kusje te sturen, wie weet zocht ze er wel iets achter.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Ik kijk even in Cameron's mooie amandelbruine ogen. 'Ach, ik was gewoon wat aan het dagdromen,' zeg ik zoals hij ook net had gezegd. Ik lach eventjes waarna ik hem in zijn zij prik.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 7:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    'Dat vind ik niet zo erg hoor. ' ik kus haar opnieuw en
    glimlach dan naar haar.

    Veronica

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan.
    "Wat dacht je van die club naaat de Italiaan? Vanavond?" vraag ik zacht.


    Melissa

    Net wanneer ik mijn auto parkeer, zie ik dat ik een sms heb van Noah. Ik glimlach wanneer ik het lees. Ongelooflijk. Die jongen kan tóch vriendelijk zijn. Ik besluit niet te amtwoorden, aangezien ik er toch ben. Ik loop naar de ingang toe nadat ik mijn auto op slot heb gedaan.
    "Hai," zeg ik tegen Noah.
    Ik bekijk hem even en bijt op mijn lip wanneer ik merk dat hij er lang niet slecht uitziet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik grijns en kus haar dan. 'Als eerste date?' Strijd ik
    voor en neem haar hand vast.

    Veronica

    "Als eerste date?"
    Ik kijk naar onze handen en grijns lichtjes.
    "Wie weet," zeg ik plagerig en druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik zie je daar, binnen een uurtje, zoiets?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik grijns en knik. 'Deal zal ik je ophalen of zie ik
    he daar? ' glimlach ik.

    Veronica

    "Deal, zal ik je ophalen of zie ik je daar?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Jij moet het weten, maar anders moet ik met de bus."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    Ik knik. 'Ik haalt je o er ewn uur op goed? '
    De verleiding is te groot en ik kus haar nog een keer.