• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 13:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa

    Ik kijk lachend naar Noah en neem zijn hand vast wanneer hij klaar is met drinken. Ik sleur hem mee recht en wankel even. Lachend grijp ik mijn hoofd vast en giechel.
    "Kom, Noah," ik hik even, "we gaan lekker dansen."
    Ik wiebel wat heen en weer en schud met mijn heupen. Ik ga tegen hem aanstaan en schuur tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cameron
    Ik grinnik. 'Moet ik je helpen met een jurk te zoeken, of weet je al wat je wilt?' Lachend van het kietelen kijk ik haar vrolijk aan. Ik bedenk dat ik trouwens ook nog dringend een pak moet zoeken, en ik had geen idee wat voor een pak.

    Noah
    'Jaaaah, dansen!' Ik wordt vrolijk meegesleurd en ik doe een robotdans. Dan sla ik een keertje speels tegen Melissa haar zitvlak en giechel van plezier.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Jaaaah, dansen!"
    Hij doet een robotdans en ik moet nog harder lachen. Hij klopt eens op mijn kont en ik kijk hem verrast aan.
    "Stouterd!" roep ik lachend.
    Ik doe hetzelfde bij hem en giechel. Ik schud nog een beetje met mijn heupen en ga nog wat dichter tegen hem aan dansen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@summerx reactie met Caneron? :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [@summerx reactie met Caneron? :)]


    [Staat er toch? :W
    Volgens mij ben ik al even zat als Melissa, puur van het typen dat ze zat is :'')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Als ze tegen me op komt schuren, doe ik uitdagend mee. Mijn adem voelt warm in haar nek. Ik ruik haar zoete parfum, en giechel vrolijk verder. 'Mels, je bent een dance queeen!' brabbel ik, duidelijk dronken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Mels, je bent een echte dance queeen!"
    Ik giechel en buig even voor hem.
    "Jij ook hoor. We zijn samen echte dance queens!"
    Ik spring even op en neer en giechel nog steeds. Lachend leg ik mijn armen in zijn hals en dans tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oeps zag het, zit nog in de les dus reacties zijn sloom en soms dus te laat ;p]
    Faye
    'nee, ik weet nog niet echt wat ik wil, maar sowieso niks overdreven,' antwoord, 'en jij? Gewoon een zwart pak? En dan en stropdas of een vlinderdas?' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Grinnikend dacht ik na over de jongen die zijn tong in Melissa's keel probeerde te wringen. Ik boog voorover, en rook haar adem, die doordrenkt was met alcohol. Ik lik aan haar lippen, die zachtjes wat meer open gaan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cameron
    'Vlinderdas, denk ik. Ofwel zo'n smalle stropdas, ik weet het niet.'Ik kijk haar onzeker aan. 'Help!' schreeuwde ik gespeeld dramatisch, en lachte.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Plots voel ik zijn lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. Ik open mijn mond om zijn tong binnen te laten. Ik beeindig de kus even om hem ondeugend aan te kijken. Ik gil even wanneer mijn favoriete liedje op komt, en ik ga even door mijn knieen, terwijl ik hem zwoel blijf aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik keek even naar de mensen op de dansvloer. De vloer was vol, en toch liepen er steeds meer mensen naartoe. We waren en al een paar uur. het was warm hierbinnen, en dat het zomer was hielp ook niet echt veel, dus even naar buiten was geen optie. Ik wilde Melissa gaan zoeken, tot ik haar op de dansvloer met Noah zag zoenen.
    Ik grinnikte. 'Jij hebt je date dus al gevonden,' zei ik zacht in mezelf. Ik keek om me heen, niemand stond echt dichtbij me, dus ze hoorden me toch niet. Dadelijk dachten ze nog dat ik één of andere weirdo was die de hele tijd in zichzelf zat te praten. 'Nu ik nog.' Ik liep naar de bar en bestelde nog een drankje.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:51 ]

    Noah
    Ik grijns en begin dan wild te dansen. 'En? Was ik beter dan die andere gozers?' schreeuwde ik hard boven de muziek uit. Mijn hoofd gaat mee met het op tempo ritme. Ik geniet duidelijk van Melissa's zwoele blik.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "En? Was ik beter dan die andere gozers?"
    "Misschien," roep ik vrolijk terug.
    "Misschien moet je nog eens proberen, zodat ik kan vergelijken."
    Ik kijk hem uitdagend aan. Man, ik ben lekker licht in mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Die uitdaging nam ik met plezier aan. Ik trok haar met haar rug dichter tegen me, zodat onze lippen elkaar vanzelf raakten. Weer ging ik zachtjes met mijn tong langs haar mond, om daarna naar binnen te dringen. Ik wisselde regelmatig af van tempo en stopte toen om haar een passionele kus in haar nek te plaatsen. Goh, ik kon me moeilijk bedwingen als ik eenmaal een druppel alcohol had geproefd.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.