• Hii.
    Ik ben echt moe maaar ik kan niet slapen dus ik pakte mijn mobieltje maar even en nu zit ik dus op . quizlet lalala. Ik heb geeen idee waarom uk huer een topic over maak, maar okee. Ik ga zo maar weer proberen te slapen enzo. Niet dat het erg is als ik laat slaap, want ik kan toch uislapen want het is al vakantie hier jeuj! Hebben jullie al vakantie? Vertel eens iets leuks want ik verveel me. ^^
    omg ik begin goed te worden in typen op dit touchscreen ;D Zelflol. Tralala ik ben blij jullie ook? Ik hoop hetcyeay. Ik ga morgen miss naar de bios, what about you, ga jij nog something special doen? Woehoe. Dat is nou leuk. Oeps toch best veel typfouten.. Maaa you know. I dont careeee! Hoihoi. Nu ga ik. Nouhou ik word genegeerd op msn hiero en twitter is doood. Ik ga zo slapen. Proberen dan. Vertel iets leuks!xxxx


    The universal language of art.

    Okay dan, slaap lekker. Beeld je in dat Zayn een arm om je heen slaat en je slaapt meteen :'D

    Ik ga zo nog naar de stad, m'n zus ophalen. En ik ben al sinds 5 uur vanochtend wakker, de hele dag was ik moe, en nu ben ik hartstikke blij.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I still cant sleep.


    The universal language of art.