• -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:50 ]

    Ik had meer verschillende beelden gebruikt en het lettertype uit het eerste stukje overgenomen bij de rest. Verder is die wel leuk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Ik had meer verschillende beelden gebruikt en het lettertype uit het eerste stukje overgenomen bij de rest. Verder is die wel leuk. (:

    Die zinnen zijn uit een filmpje dus ik kon niet echt achterhalen welk lettertyp het precies was dus ik had het er maar bij gelaten! Inieder geval bedankt voor je reactie! (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:36 ]

    Mijn Mening:
    A. Hij duurt te lang
    B. In het begin is de tekst moeilijk te lezen
    C. In het een beetje belachelijk dat je met verschillende lettertypes werkt
    D. Gebruik eigenlijk nooit tekst, want zo leuk vind ik dat persoonlijk niet en vaak ziet de trailer er dan maar wat zwakjes uit
    E. Gebruik zo weinig mogelijk beelden waar mensen in babbelen
    F. Gebruik korte fragmenten
    G. Gebruik variatie, I think we get it that she's sad

    Ik moet wel toegeven dat het er best goed uitziet voor je eerste filmpje met wmm.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:37 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Mijn Mening:
    A. Hij duurt te lang
    B. In het begin is de tekst moeilijk te lezen
    C. In het een beetje belachelijk dat je met verschillende lettertypes werkt
    D. Gebruik eigenlijk nooit tekst, want zo leuk vind ik dat persoonlijk niet en vaak ziet de trailer er dan maar wat zwakjes uit
    E. Gebruik zo weinig mogelijk beelden waar mensen in babbelen
    F. Gebruik korte fragmenten
    G. Gebruik variatie, I think we get it that she's sad

    Ik moet wel toegeven dat het er best goed uitziet voor je eerste filmpje met wmm.


    Allereerst bedankt voor je eerlijkheid! (:
    Ik zat eerst ook te twijfelen of hij niet te lang was en dat ik mischien een stukje moest weghalen van the 'cry' scene maar ik had toch maar besloten om hem zo te laten omdat mij kennende dan alles weer in de soep loopt. Voor zo ver ik weet, heb ik niet met verschillende lettertypes gewerkt? Dat stukje in het begin is uit een filmpje en ik kon niet goed achterhalen welk lettertype het was dus heb ik het er maar bij gelaten! Ik zal je tips meenemen voor de volgende keer & bedankt voor je reactie! (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:45 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)

    Allereerst bedankt voor je eerlijkheid! (:
    Ik zat eerst ook te twijfelen of hij niet te lang was en dat ik mischien een stukje moest weghalen van the 'cry' scene maar ik had toch maar besloten om hem zo te laten omdat mij kennende dan alles weer in de soep loopt. Voor zo ver ik weet, heb ik niet met verschillende lettertypes gewerkt? Dat stukje in het begin is uit een filmpje en ik kon niet goed achterhalen welk lettertype het was dus heb ik het er maar bij gelaten! Ik zal je tips meenemen voor de volgende keer & bedankt voor je reactie! (:
    Typ het dan over, want zo toon het een beetje slordig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Typ het dan over, want zo toon het een beetje slordig.

    Dat is een handige oplossing maar op dat moment heb ik daar verder niet over nagedacht! Opzich vind ik het niet erg dat hij verre weg van perfect is, het was voor mijzelf meer een 'uitprobeerseltje'(: Inieder geval, ik zal het meenemen voor volgende keer (;

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:53 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Dat is een handige oplossing maar op dat moment heb ik daar verder niet over nagedacht! Opzich vind ik het niet erg dat hij verre weg van perfect is, het was voor mijzelf meer een 'uitprobeerseltje'(: Inieder geval, ik zal het meenemen voor volgende keer (;
    En voor een eerste werk is het zeker niet slecht. Je gebruikt al enkel filmpjes en geen foto's tussen in en dat is positief. Filmpjes maken met foto's is geen drama, ik heb het vroeger ook zoveel gedaan, maar voor trailers is dat niet gepast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)En voor een eerste werk is het zeker niet slecht. Je gebruikt al enkel filmpjes en geen foto's tussen in en dat is positief. Filmpjes maken met foto's is geen drama, ik heb het vroeger ook zoveel gedaan, maar voor trailers is dat niet gepast.

    Klopt! Foto's zijn niet moeilijk, je zet ze achter elkaar, overgangen ertussen plakken, muziekje eronder en klaar is kees! Met filmpjes is het al een hele klus om het perfecte filmpje te zoeken en hem zo te knippen dat hij mooi tussen de rest valt! Bedankt voor je compliment! (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 0:14 ]

    Errin schreef:
    Mijn Mening:
    A. Hij duurt te lang
    B. In het begin is de tekst moeilijk te lezen
    C. In het een beetje belachelijk dat je met verschillende lettertypes werkt
    D. Gebruik eigenlijk nooit tekst, want zo leuk vind ik dat persoonlijk niet en vaak ziet de trailer er dan maar wat zwakjes uit
    E. Gebruik zo weinig mogelijk beelden waar mensen in babbelen
    F. Gebruik korte fragmenten
    G. Gebruik variatie, I think we get it that she's sad

    Ik moet wel toegeven dat het er best goed uitziet voor je eerste filmpje met wmm.

    H. Stem je muziek altijd af op je beelden. Je hebt prachtige momenten die je kan gebruiken om van beeld te veranderen.
    I. Ik zou persoonlijk andere muziek nemen, waar meer schwung inzit. Ook al is het een triestig verhaal.

    States schreef:
    (...)
    H. Stem je muziek altijd af op je beelden. Je hebt prachtige momenten die je kan gebruiken om van beeld te veranderen.
    I. Ik zou persoonlijk andere muziek nemen, waar meer schwung inzit. Ook al is het een triestig verhaal.
    Ja dat is waar, de spanning ontbreekt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het eerste lettertype is Courier New. :3
    Maar ik vind 'm wel leuk gedaan.

    Het Engels was nu niet altijd geweldig en je hebt persoonlijk te veel tekst gebruikt. Het is vervelend dat je meerdere lettertypes gebruikt. Dat je niet wist welk lettertype het was is geen excuus. Je had er gemakkelijk zelf tekst op kunnen zetten. Persoonlijk vind ik hem té lang duren. Meer dan anderhalve minuut is altijd vervelend. Probeer zoals Errin zegt een beetje op je muziek te letten en meer afwisseling in je filmpjes te brengen.
    Het was geen goede trailer, maar ik heb er al slechtere gezien van mensen die het voor de eerste keer deden.


    comfort in c h a o s