• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.

~ Verhaallijn ~

Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

~ Regels ~

~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

~ Relaties ~

Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

~ Overzicht ~

Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.

~ Rollen ~

Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar VtdZK > fanoffelton
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Biologist
    Lera(res)ar VvF > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Verzonnen Zwadderaar > Lily Devon > Biologist
    Angelique Jansen > Accidental
    Teddy Lupos > Veerleo
    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Accidental
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > fanoffelton
    Lorcan Scamander > Quiseng
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Molly Wemel Jr. > Havica

~ Topics ~

[url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127480&page=1]Rollenlijst.[/url]

~ Where Begins? ~

Iedereen is aangekomen op Zweinstein en de nieuwelingen zijn gesorteerd. De lessen beginnen, de eerste les is Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:04 ]

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Roxanne Wemel
    'Natuurlijk wel!'
    Wow strafwerk, wat verbazend zeg. 'Zo te zien zijn wij dit jaar als eerste in de problemen gekomen,' zeg ik tegen mijn neefje en nichtjes. 'Eens kijken wat Fred en James van dit verhaal vinden.'

Remember to be ridiculous.

Lucy Wemel

'Maar, professor! Wat als dit echt een illusie is? Dan geeft u denkbeeldige mensen strafwerk!' ik vond strafwerk eigenlijk helemaal niet zo erg, ik had veel ergere dingen meegemaakt. Maar het viel toch te proberen.

Roxanne Wemel
    Ik schiet in de lach bij Lucy's woorden. 'Daar heeft ze een punt professor,' val ik haar bij.
    Oké dit is hopeloos maar we hebben toch al strafwerk.

[I'm back ;a]
    Aurora Greaze > Schoolhoofd
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. Ik haalde één arm daaruit en kneep Roxanne zachtjes. Ze sloeg een 'au' uit.
    'Als jullie denkbeeldig zouden zijn, zou ik door je heen gaan.' Ik keek hun streng aan. 'Het strafwerk is het inhalen van professor Sneeps les en daarna ook 1000 woorden over die les schrijven, het recept, hoe je het maakt en waar het voor dient. Het moet aan het eind van de week bij mij ingeleverd zijn en dan breng ik ze naar professor Sneep. Begrepen? En nu rap naar de les van professor Slaire.' Ik wees naar de deur.

Roxanne Wemel
    We rennen snel naar het zwerkbalveld. 'Moeten we die rotles alsnog volgen,' zucht ik. 'We kunnen in elk geval die duizend woorden samen schrijven.'

Albus S. Potter
    'Inderdaad,' mompelde ik. 'En zo erg lijkt het niet eens te zijn.

Milou Slaire > Lerares Vliegles
    Onhandig liet ik de gouden snaai los en stapte ik op de bezem. Ik vloog als de wiedeweerga achter dat irritante ding aan en ik ging staan. Ik leunde naar voren en kon het dingetje nog net pakken. Daarna landde ik weer.

[Ik ga, tot morgen :3]

Roxanne Wemel
    'Voor jou, jij snapt nog iets van dat vak,' kaats ik terug.

[ik ga ook dokken mensen morgen ben ik er waarschijnlijk niet]

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 0:39 ]

{Euhm ik denk he dat als we hier een story van maken dat wij nog best hoog kunnen scoren...Denk ik maar dan moeten jullie dat allemaal wel willen en het een goed idee vinden, uiteraard}

God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

Molly Wemel jr.
    Met gebogen hoofd loop ik de trappen van Zweinstein op terwijl ik de kooi van m`n nieuwe uil achter me aan sleep.
    Dankzij m`n eigen schuld was ik te laat op KingsCross en kon ik niet meer met de Zweinsteinexpress mee. Nu hadden m`n ouders me gebracht en heb ik de helft van m`n eerste schooldag gemist dit jaar.

Ruard Alphonse ~ leraar VvF
    Heel in de verte zie ik een meisje met vlammend rood haar de bordes op lopen. Hara ouders hadden me al een brief gestuurd dat ze de trein had gemist, en dus een dag later zou komen.

God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

Aurora Greaze > Schoolhoofd
    Zuchtend verliet ik de leerlingenkamer en zag ik Molly, degene die later kwam. Ik liep naar haar toe.
    'Juffrouw Wemel, ik verwachtte je al,' glimlachte ik. 'Geef je uil maar aan mij, ik leg hem op je bed, dan kan je naar Vliegles.'

Milou Slaire > Lerares Vliegles
    Ik zette de snaai in het kistje weer vast en deed het kistje dicht en op slot. Ik legde mijn bezem erop. Ik keek naar Roos, Lucy, Roxanne en Albus die aan kwamen lopen.

[Huh, ze krijgen toch alleen in de eerste vliegles?]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

( nee ze hadden eerst toverdranken maar iedereen was weggelopen op scorpius na)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Nee, ik bedoel in het eerste jaar. En zij zitten in de derde. ^^]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

( ik weet het allemaal niet)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer