• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.

~ Verhaallijn ~

Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

~ Regels ~

~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

~ Relaties ~

Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

~ Overzicht ~

Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.

~ Rollen ~

Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar VtdZK > fanoffelton
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Biologist
    Lera(res)ar VvF > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Verzonnen Zwadderaar > Lily Devon > Biologist
    Angelique Jansen > Accidental
    Teddy Lupos > Veerleo
    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Accidental
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > fanoffelton
    Lorcan Scamander > Quiseng
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Molly Wemel Jr. > Havica

~ Topics ~

[url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127480&page=1]Rollenlijst.[/url]

~ Where Begins? ~

Iedereen is aangekomen op Zweinstein en de nieuwelingen zijn gesorteerd. De lessen beginnen, de eerste les is Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:04 ]

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Madelaine Sneep

"Bedankt voor je hulp Aurora" zei ik glimlachend

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Even reactie aangepast zodat Roxanne, Roos en Lucy weer kunnen reageren op mij (:.]

Roxanne Wemel
    Ik verstijf bij het kuchje van Greaze en kijk benauwd naar Sneep. Wij zitten zo in de problemen, erger als Albus, of nee, die is ook weggelopen. 'Hi professors.'

Remember to be ridiculous.

Lucy Wemel

'Oh, nee he,' mompelde ik toen ik Sneep op ons af zag lopen.
    Oke, we waren er nu officieel bij.
    'Dit is niet wat het lijkt!' zei ik er zonder bij na te denken, als poging ons te beschermen.

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:07 ]

Aurora Greaze > Schoolhoofd
    'Nou, naar mijn zien zie ik drie Wemels op een sofa zitten tijdens de les,' zei ik met een flauwe glimlach. 'Wat doen jullie hier? Jullie weten dat het niets is om te spijbelen en dat jullie dan problemen krijgen.'

Roxanne Wemel
    'Luce dit kan niets anders zijn dan wat het lijkt!' Zeg ik half lachend. 'Waarom zegt Roos niets? Is ze in shok? En we spijbelen omdat we geen zin hebben in de les. Voor mij maakt het niets uit, ik zak toch voor toverdranken.'

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:10 ]

Lucy Wemel

'Nee, nee Rox! Nooit de waarheid zeggen bij dit soort situaties, dat is een feit!' siste ik - heel serieus (dus niet).
    'Nou, professor Greaze, dit is makkelijk te verklaren. Ziet u - dit is een illusie, wij zijn niet echt. U bent op de zesde verdieping uitgeschakeld door Foppe en droomt nu,' zei ik op een zweverige manier terwijl ik vage gebaren met mijn handen maken. 'Kijk, als dit echt was, zouden we dit niet kunnen doen: Poef!' zei ik waarna ik snel Instant Duistergruis uit oom Georges winkel uit mijn zak pakte en dat op de grond gooide zodat er een pikzwarte, dichte mist om ons heen ontstond. Ik trok Roos en Rox zo stilletjes mogelijk de Room of Requirement uit.

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:17 ]

Roxanne Wemel
    'Luce je bent geniaal maar laten we nu ff snel een nieuwe vertopplek zoeken, iemand van jullie een idee?' Zeg ik terwijl we door het kasteel rende.

Lucy Wemel

'Weet ik toch,' zei ik op een hooghartige toon. 'Uhm... misschien kunnen we?' nee wacht. Ehm... Albus!' riep ik uiteindelijk uit na even mijn hersenen te hebben gepeinsd over een geschikte verstopplaats. 'Albus heeft oom Harry's onzichtbaarheidsmantel!'

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:20 ]

Roxanne Wemel
    'Schat we weten niet waar Albus is en we kunnen ons niet alledrie achter een jochie verstoppen dat een kop kleiner is als de kleinste van ons drie.'

Lucy Wemel

Ik rolde met mijn ogen.
    'Rox, we hoeven Albus ook niet te zoeken! We gaan gewoon naar de Leerlingenkamer en pakken de Onzichtbaarheidsmantel uit zijn slaapzaal!'

Aurora Greaze > Schoolhoofd
    Ik kende de Wemels, ook hun FopShop uit de WegIsWeg. Geïrriteerd liep ik met Madelaine door het Duistergruis heen naar de deur, en daarna zorgde ik dat we ongezien naar mijn kantoor konden glippen.

Albus S. Potter > Jr3.
    Verscholen onder de onzichtbaarheidsmantel liep ik door de gangen, en hoorde ik Lucy, Roos en Roxanne. Ergens daaruit kwam eruit dat ik klein was.
    'Ik ben niet klein!' riep ik. 'Dat is gewoon mijn normale lengte.' Ik deed de mantel af en hield hem goed vast, daarna keek ik naar de meiden.
    'En jullie mogen de mantel niet stelen.'

Roxanne Wemel
    'Geweldig, en dan pakken we ook de sluipwegwijzer, die ligt standaard onder James kussen.' Dat was een van de geweldige dingen aan een meisje zijn op Zweinstein. Ik breek onbeperkt bij mijn neven en broer in maar ze kunnen niets terugdoen, dan vlucht ik gewoon naar de meisjesslaapzaal, de sluipwegwijzer heb ik zo ook gevonden.

Squib schreef:
    Roxanne Wemel
    'Geweldig, en dan pakken we ook de sluipwegwijzer, die ligt standaard onder James kussen.' Dat was een van de geweldige dingen aan een meisje zijn op Zweinstein. Ik breek onbeperkt bij mijn neven en broer in maar ze kunnen niets terugdoen, dan vlucht ik gewoon naar de meisjesslaapzaal, de sluipwegwijzer heb ik zo ook gevonden.

[Jullie kunnen lekker dat ding niet stelen want Albus heeft die bij zich, en staat voor jullie :Y)]

Lucy Wemel

Net toen we het op een lopen wilden zetten verscheen Albus.
    'En jullie mogen de mantel niet stelen,' zei hij nadrukkelijk
    'Nou, dan geef je hem ons voor nu toch gewoon?' antwoordde ik en zette mijn liefste puppy-oogjes op..