• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.




    ~ Verhaallijn ~

    Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

    ~ Relaties ~

    Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

    ~ Overzicht ~

    Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

    Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.


    ~ Rollen ~

    Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar VtdZK > fanoffelton
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Biologist
    Lera(res)ar VvF > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Verzonnen Zwadderaar > Lily Devon > Biologist
    Angelique Jansen > Accidental
    Teddy Lupos > Veerleo
    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Accidental
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > fanoffelton
    Lorcan Scamander > Quiseng
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Molly Wemel Jr. > Havica

    ~ Topics ~

    [url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127480&page=1]Rollenlijst.[/url]

    ~ Where Begins? ~

    Iedereen is aangekomen op Zweinstein en de nieuwelingen zijn gesorteerd. De lessen beginnen, de eerste les is Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:04 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Of we delen hem, vluchten voor Greaze en Sneep, stelen de sluipwegwijzer en brengen de les met z'n vieren door waarna we naar vliegen gaan,' stel ik voor want ik weet dat Albus dat ding nooit af zal staan.


    Remember to be ridiculous.

    Albus S. Potter > Jr3.
    'Neh.' Ik grijnsde plagend. Ik hield hem zo strak vast dat niemand hem zou kunnen pakken, dat was voor mij een pluspunt. 'Als jullie de sluipwegwijzer daarna terug geven.' Ik zette een pruillip op.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:38 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Die sluipwegwijzer is officieel van je pa, James heeft hem gestolen, dat zag ik namelijk. Als we dat ding kunnen delen laten we jou spullen een week met rust.'
    Ik weet het schokkend dat ik dit voorstel maar ik heb geen zin in straf.


    Remember to be ridiculous.

    Albus S. Potter > Jr3.
    'Deal, kom maar.' Ik sloeg de mantel om me heen, en hield hem open. 'Kom, voordat we gezien worden.'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    Gelukkig zwicht hij en snel gaan we met z'n vieren onder de mantel staan, op naar de leerlingenkamer.


    Remember to be ridiculous.

    Albus S. Potter > Jr3.
    Eenmaal bij de leerlingenkamer borg ik de mantel op onder mijn kussen en liep ik weer naar de leerlingenkamer.
    'En nu?' vroeg ik. 'Greaze kan ons zo vinden.'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Inderdaad en daarom gaan we naar jullie slaapzaal, we pakken de sluipwegwijzer en blijven zo bij haar uit de buurt. Waarom is er eigenlijk geen regelfreak bij ons? Die zou ons nu van pas komen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Is er al iets spannends gebeurt? > Put it in my history. | Overigens, als jullie het niet erg vinden, lees ik de eerste zeven paginas niet opnieuw door.
    En nog eens overigens. Van 19 tot 29 maart heb ik proefwerkweek > NIET online. En van 8-12 mei ben ik op "kamp" met school.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [er zit nog maar een leerling in het lokaal van het derde jaar, de andere vier bevinden zich in de Griffoendor leerlingenkamer. Het zijn Roxanne, Lucy, Roos en Albus. Eerst spijbelde Albus apart van de drie meiden alleen toen die betrapt werden door Sneep en Greaze zijn ze samen gevlucht.]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik heb vakantie tot maandag. XD]
    Albus S. Potter > Jr3.
    'Tja,' grinnikte ik. 'Kom.' Ik liep met Roos, Lucy en Roxanne naar de jongensslaapzaal. 'Waarom zegt Rosie niets? Is ze in shok of zo?'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Zou het raar zijn als ik ging douchen? XD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Volgens mij wel, ze had geen zin om in de problemen te komen.'
    Ik pak de sluipwegwijzer onder James kussen vandaan en zie dat Sneep weer in het lokaal is, met als enige overgebleven Scorpius Malfidus. 'Braverik,' mompel ik. Greaze komt langzaam richting onze leerlingenkamer. Ik haal mijn schouders op, we komen dus in de problemen. Niets nieuws opzich.
    [nee hoor]


    Remember to be ridiculous.

    Aurora Greaze > Schoolhoofd
    Ik liep richting de Leerlingenkamer van Griffoendor en zei het wachtwoord, daarna liep ik naar binnen. Ik liep naar de slaapzaal van de meisjes, daar vond ik niemand. Ik liep daarna naar de andere slaapzaal, waar ik Albus, Lucy, Roos en Roxanne aantrof.
    'Lucy, Roos en Roxanne Wemel, Albus Potter. Ik wist dat jullie ondeugend zijn, maar dit tolereer ik niet. Les is verplicht,' zei ik en ik blokkeerde de deur.
    [Dan ga ik nu snel 10/5 minuten in de douch ;a]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    Ik kijk naar Greaze en haal mijn schouders op. 'Ik zak toch wel voor toverdranken, zoals altijd eigenlijk. En straf krijg ik ook elk jaar wel, bijvoorbeeld omdat ik het lokaal opblaas.'
    Albus, Lucy en Roos weten volgens mij niet echt wat ze er van moeten vinden, zij halen hun toverdranken examens altijd zonder problemen.


    Remember to be ridiculous.

    Aurora Greaze > Schoolhoofd
    'Jullie krijgen alledrie strafwerk, grote strafwerk. En jullie gaan hopelijk toch wel naar de Vliegles met Professor Slaire?'

    [Tot zo ;3]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.