• Vinden jullie dat je vriendin het recht heeft om te daten met je ex-vriendje - nadat het uit is?

    Ik vind van wel. Waarom? 1) Je moet je er sowieso overheen zetten en niet als een stom hondje achter hem blijven aanlopen 2) Je hebt het recht niet om geluk te verpesten 3) Je kunt hun gevoelens niet veranderen.
    & neen, ik bedoel niet onmiddellijk een weekje nadat het uit is, dan kan het veel pijn doen, maar na een week of drie, een maand vind ik dat het moet kunnen.


    Olive

    Natuurlijk kan dat en zo maar zoals je zegt, het zou voor de ander dan wel weer pijn kunnen doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja dat mag wel van mij. Zolang m'n ex maar geen asshole is en dat mijn vriendin in zijn trap valt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hangt van de omstandigheden af. :Y)

    ik vind het prima
    zolang ze maar niet gaan daten als het net een dag uit is
    dat deed mijn ex (zegt ie) maar dat meisje in kwestie is geen vriendin van me

    Ik zou echt nooit met de exen van mijn vriendinnen gaan, dat lijkt me echt drieduizend keer niks.
    En mijn vriendinnen moeten zelf weten of ze met mijn ex gaan, maar een beetje overleg zou wel erg prettig zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    Mee eens.


    Let it come and let it be

    Dat hangt toch echt van hoe het uit is gegaan en hoe serieus het was.


    -

    Jewel. Maar er zitten wel van die gasten tussen die zulke dingen doen om anderen expres een stomp in de ballen te geven en dat vind ik gewoon laaghartige kutstreken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Dat hangt toch echt van hoe het uit is gegaan en hoe serieus het was.

    Dan nog heeft gij het recht om te doen wat hij wil. Alleen zal het dan ook des te meer pijn doen..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Genius schreef:
    Dat hangt toch echt van hoe het uit is gegaan en hoe serieus het was.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    DarkSavior schreef:
    Mee eens.


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    PUKKELxDING schreef:
    Van mij mogen mijn vriendinnen best met mijn ex daten hoor, ik wens ze veel geluk haha. Het is niet voor niets m'n ex :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ligt eraan of ze het eerlijk aan je vertellen. :Y)

    Mijn ex-vriendje ging, ik denk twee/drie weken nadat het uit was, achter mijn beste vriendin aan achter mijn rug om, en natuurlijk kreeg ik alles te lezen wat hij haar stuurde. Nou, dat heeft mij een leuke twee weken die dat duurde bezorgd: ik was elke dag gefrustreerd en boos en dat werd steeds erger. Uiteindelijk, toen hij tegen haar zei (alles was trouwens over whatsapp haha) dat hij als het nodig was zelfs wel met mij erover wilde praten, knapte ik en heb ik gezegd dat ik hem nooit meer hoefde te spreken. Niet echt een prettige samenloop van omstandigheden dus :Y)
    Terwijl, als hij het eerlijk aan mij had verteld/gevraagd of het goed was, had ik het niet tegengehouden als ze elkaar echt heel leuk hadden gevonden. Dus van mij mag het in principe, maar dus niet op deze manier.


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Mee eens. Maar het zou wel nog steeds pijn doen, hoe je het ook bekijkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Genius schreef:
    Dat hangt toch echt van hoe het uit is gegaan en hoe serieus het was.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.