• Vinden jullie dat je vriendin het recht heeft om te daten met je ex-vriendje - nadat het uit is?

    Ik vind van wel. Waarom? 1) Je moet je er sowieso overheen zetten en niet als een stom hondje achter hem blijven aanlopen 2) Je hebt het recht niet om geluk te verpesten 3) Je kunt hun gevoelens niet veranderen.
    & neen, ik bedoel niet onmiddellijk een weekje nadat het uit is, dan kan het veel pijn doen, maar na een week of drie, een maand vind ik dat het moet kunnen.


    Olive

    Mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vriendin doet dat. (cat)
    En weet je, ik heb er nooit bij gedacht van; ze verraad me ofzo. Als zij dat graag wilt doen, moet ze dat doen. De enige tegen wie ik haatgevoelens koester zijn tegen hem en ik vind hem echt een lul dat hij dat doet, maar ik wil dat zij gelukkig is, daarom vind ik het niet erg. Alleen kut voor haar dat ze nou net op zo'n klootzak is gevallen.


    Your make-up is terrible

    Ligt eraan hoe serieus de relatie was. Stel ik heb 2 jaar met een jongen gehad en na een week of drie nadat het uit is loopt m'n vriendin ermee. Nee, ik zou pissig zijn.

    Hirasawa schreef:
    Ligt eraan hoe serieus de relatie was. Stel ik heb 2 jaar met een jongen gehad en na een week of drie nadat het uit is loopt m'n vriendin ermee. Nee, ik zou pissig zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Na een tijd, als die vriendin er overheen is en het goed vindt.
    Sowieso is dat iets waar je eerst deftig met je vriendin over moet praten, voor er weet-ik-veel-wat gebeurt. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SaritaLover schreef:
    Na een tijd, als die vriendin er overheen is en het goed vindt.
    Sowieso is dat iets waar je eerst deftig met je vriendin over moet praten, voor er weet-ik-veel-wat gebeurt. (cat)


    Praten is natuurlijk belangerijk!


    Olive

    ???

    States schreef:
    ???


    Ja lol, ik ben die topics hier een beetje beu over 'mijn ex dit, mijn ex dat'


    Olive

    SaritaLover schreef:
    Na een tijd, als die vriendin er overheen is en het goed vindt.
    Sowieso is dat iets waar je eerst deftig met je vriendin over moet praten, voor er weet-ik-veel-wat gebeurt. (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tuurlijk mag dat, het is niet voor niets je ex.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Authors schreef:
    (...)

    Ja lol, ik ben die topics hier een beetje beu over 'mijn ex dit, mijn ex dat'

    I c ok. (nerd)

    'k Kan nu makkelijk zeggen van niet, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt (19 jaar forever alone *O*), maar ik kan me inbeelden dat 't wel moeilijk is :'D En dat je dan soms wel van die dagen hebt dat je ze wel kan schieten. Ik zou me in dat geval gewoon proberen in te houden en net doen, alsof ik 't goed vind. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hirasawa schreef:
    Ligt eraan hoe serieus de relatie was. Stel ik heb 2 jaar met een jongen gehad en na een week of drie nadat het uit is loopt m'n vriendin ermee. Nee, ik zou pissig zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    DarkSavior schreef:
    Mee eens.


    Firm believer of all that is magic

    Van mij mogen mijn vriendinnen best met mijn ex daten hoor, ik wens ze veel geluk haha. Het is niet voor niets m'n ex :P


    Life is hard and then we die