• ---

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 15:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik herken dit..
    Maar ik kan je niet helpen, sorry.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Puzzel, puzzel het uit.
    Sorry dat moest ff, ik kon het niet laten. :x

    Maar die jongen reageerd zo goed als bijna nooit op je, zeg je. Dan lijkt het in mijn ogen dat hij niet zo veel contact met je wilt. Laat hem zitten, hij is je aandacht echt niet waard als hij zelf geen aandacht teruggeeft, vind ik.

    En qua het alleen zijn; zijn er geen leeftijdsgenoten in de buurt van waar je woont die ook niet op vakantie gaan? Of ga anders eens naar nichtjes/neven/anders familie toe, kan ook leuk zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn heel veel mensen die buiten school het liefst zo min mogelijk contact hebben met mensen van school, vooral in vakanties. Ze hebben buiten school ook een leven en halen die twee niet graag door elkaar, misschien vandaar.
    Maar ik denk niet dat ik je kan helpen, ik ben zo'n type die buiten school amper iets doet met mensen van school en ook liever niet heb dat ze me constant lastig blijven vallen omdat ik liever op mezelf ben buiten school en geen sociaal leven wil.


    Your make-up is terrible

    Ik ken het, geloof me. Alleen ben ik wel op die jongen, of nu ja, was. Je begint anders naar mensen te kijken als ze je beschuldigen van alles en nog wat, je dan negeren en dan moet jij er zelf achterkomen via iemand anders dat hij achter mijn rug slechte dingen over me zit te zeggen. Great.
    Maar uh, nja, ik weet het ook niet goed wat je moet doen ... Ik denk gewoon zo veel mogelijk spreken met de mensen die wel thuis zijn, ook al is dat maar 1 persoon.
    Ik doe altijd verschrikkelijk hard mijn best om niets verkeerd te zeggen, maar dat ligt aan mij denk ik.

    Tja, ik weet niet hoe close jij bent met die jongen, maar als iemand zo tegen mij zou doen, zou ik zoiets hebben van: Dan niet, your loss.
    Omdat jullie elkaar (als ik het goed heb gelezen) nog niet veel langer dan een jaar kennen, zal hij misschien minder snel iets tegen je zeggen als hem iets dwars zit. Gewoon omdat hij jou misschien wat minder vertrouwt dan de rest. In dat geval zou het juist niet helpen om hem aan te spreken, omdat hij zich dan een hoekje gedreven voelt. Misschien is er wat mis bij hem thuis of voelt hij zich niet zo top. In dat geval zou ik het er met iemand anders van jullie vriendengroep erover hebben, dan kan hij/zij hem er misschien op aanspreken.
    Als hij zich zonder reden zo gedraagt, zou ik hem maar met rust maken. Schouders ophalen en door gaan met je leven. Het is niet prettig om bevriend te zijn met zulke mensen.

    Verder mag je me altijd PBen (:


    From these ashes, I will rise

    Een vriendschap moet natuurlijk van twee kanten komen. Het kan nooit goed als één van de twee (in dit geval ben jij dat) zich er ellendig bij voelt... Dat zegt wat over de vriendschap. Je moet je niet verdrietig voelen om iemand die je zo behandelt. Nu weet ik natuurlijk ook niet wat er verder gebeurd is en het verhaal heeft altijd twee kanten, maar ik zou in deze situatie echt iets hebben van; waar verdoe ik mijn tijd aan? - Natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan maar ik wil je alleen maar even zeggen dat je je misschien niet zo op hem moet focussen, hoe moeilijk dat ook is. Ik snap ook dat je geen ruzie wilt, ruzie is niet fijn. Verder heb ik geen idee wat voor 'advies' ik hierover moet geven. Ik hoop alleen dat je je snel weer wat vrolijker voelt.

    Assassin schreef:
    Er zijn heel veel mensen die buiten school het liefst zo min mogelijk contact hebben met mensen van school, vooral in vakanties. Ze hebben buiten school ook een leven en halen die twee niet graag door elkaar, misschien vandaar.
    Maar ik denk niet dat ik je kan helpen, ik ben zo'n type die buiten school amper iets doet met mensen van school en ook liever niet heb dat ze me constant lastig blijven vallen omdat ik liever op mezelf ben buiten school en geen sociaal leven wil.

    Ik heb een deel even dik gedrukt, want dat heb ik ook heel erg.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb dit nu precies ook. Ik ben ook van school veranderd en ik had ook een nieuwe vriendengroep, en ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jou. Ik heb niet echt advies dat ik je kan geven omdat ik er zelf ook nog mee zit, maar als je me wilt PB'en, dan kan dat altijd.

    Assassin schreef:
    Er zijn heel veel mensen die buiten school het liefst zo min mogelijk contact hebben met mensen van school, vooral in vakanties. Ze hebben buiten school ook een leven en halen die twee niet graag door elkaar, misschien vandaar.
    Maar ik denk niet dat ik je kan helpen, ik ben zo'n type die buiten school amper iets doet met mensen van school en ook liever niet heb dat ze me constant lastig blijven vallen omdat ik liever op mezelf ben buiten school en geen sociaal leven wil.


    + Ik spreek wel eens af met mijn vriendengroepje, hoor. Maar ik heb die drang om iedere dag iets te doen met anderen niet zo. In dat opzicht ben ik een redelijke einselganger. Ik begrijp je helemaal, het is een naar gevoel als je denkt dat iemand je niet mag, om het even zo te zeggen. Maar ik zou me er niet te druk om maken. Zoals hierboven ergens al stond: Your loss, jammer voor hem.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sofinite schreef:
    Ik heb dit nu precies ook. Ik ben ook van school veranderd en ik had ook een nieuwe vriendengroep, en ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jou. Ik heb niet echt advies dat ik je kan geven omdat ik er zelf ook nog mee zit, maar als je me wilt PB'en, dan kan dat altijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    Er zijn heel veel mensen die buiten school het liefst zo min mogelijk contact hebben met mensen van school, vooral in vakanties. Ze hebben buiten school ook een leven en halen die twee niet graag door elkaar, misschien vandaar.
    Maar ik denk niet dat ik je kan helpen, ik ben zo'n type die buiten school amper iets doet met mensen van school en ook liever niet heb dat ze me constant lastig blijven vallen omdat ik liever op mezelf ben buiten school en geen sociaal leven wil.


    comfort in c h a o s

    Bedankt voor de hulp!

    Helaas woont mijn familie behoorlijk ver weg :c
    Het kan inderdaad zijn dat hij gewoon geen contact wilt hebben met schoolvrienden, maar volgens mij is hij daar niet echt het type voor. Zo is hij ook goed bevriend met andere mensen in onze groep. Is het handig om hem hierop aan te spreken en te zeggen dat ik het niet prettig vind dat hij zo reageert? Of moet ik het maar gewoon laten zitten?


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    Bedankt voor de hulp!

    Helaas woont mijn familie behoorlijk ver weg :c
    Het kan inderdaad zijn dat hij gewoon geen contact wilt hebben met schoolvrienden, maar volgens mij is hij daar niet echt het type voor. Zo is hij ook goed bevriend met andere mensen in onze groep. Is het handig om hem hierop aan te spreken en te zeggen dat ik het niet prettig vind dat hij zo reageert? Of moet ik het maar gewoon laten zitten?

    Ikzelf heb altijd dat ik de dingen kwijt moet, anders ga ik er alleen maar over peinzen. Als dat ook zo bij jou het geval is, kan je dat best op een rustige manier melden. Ik vind in elk geval dat je het wel mag vragen / zeggen tegen hem. Let er trouwens wel op, omdat je zelf ook al had gemeld dat je liever geen ruzie wilde, dat je het niet té direct / aanvallend over brengt.
    Veel geluk. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    mm, misschien is er wel meer aan de hand? aangezien hij niet echt zin had in zijn vakantie.. ?
    verder kan ik je waarschijnlijk niet helpen, sorry!

    (ik weet ook niet of dit al is gezegd)


    Dance like nobody's watching'

    Ik zou die jongen sowieso niet meer aanspreken want hij liet al weten dat hij daar geen tijd voor heeft. Hij is jouw tijd dus ook niet waard. Tenminste, in mijn ogen klinkt hij een beetje als een eikel, sorry.
    Ik herken mezelf in het verhaal een beetje maar ik zou proberen om niet teveel op het negatieve te letten. Klinkt moeilijk, maar het helpt vaak om optimistisch te blijven. Ik ben zelf niet zo van de vriendengroepen, al "behoor" ik wel nu bij een, maar ik probeer niet te afhankelijk van ze te worden. Ik heb 1/2 goede vriendinnen waar ik meer mee heb dan de vriendengroep en daar ben ik tevreden mee.
    Wat ik nu ga zeggen klinkt behoorlijk cheesy maar zolang je aardig doet tegen iedereen komen er vast meer mensen op jouw pad waarmee je bevriend raakt. Zoek meer contact met andere mensen ook al heb je er soms misschien gen zin in.
    Hopelijk heb je wat aan mijn rare tips haha.
    Succes! (flower)


    I recycle my thoughts.

    Ik herken dit. Maar je kan hun beter niet erop aanspreken, het maakt dingens echt alleen maar erger.


    -