• Gisteren was ik uit met een paar vriendinnen, en toen kwam ik daar een andere vriendin R. tegen. R vindt zichzelf nogal stoer als het om jongens gaat ofzo... Maar ze riep dus iets naar mij van: "He Else, heb je al gescoord? Moet ik iemand voor je regelen?" En ik dacht: kind, je bent 16 en je praat als een jongetje van 13. Maarja, ik zat er wel een beetje mee. Ik zoen eigenlijk nooit met jongens tijdens het uitgaan die ik niet ken, ik heb hier totaal geen behoefte aan. Ik heb maar met 2 jongens gezoend, en die vond ik allebei echt leuk. Is dit vreemd, aangezien al mijn vriendinnen dat dus wel doen? Of zijn er meer mensen die dit hebben? :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?


    Olive

    Euhm, nee, helemaal niet dus.
    Anders ben ik ook maar vreemd :'D Ik ben volledig zoals jij. Ik kus nooit met een jongen tijdens het uitgaan, alleen maar als ik hem echt leuk vind. Wat nog nooit gebeurd is, want ik heb al een eind een vriend, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon doen wat je hart ingeeft en niet luisteren naar je vriendinnen. Je moet doen wat jíj denkt dat goed is. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?


    26 - 02 - '16

    Shogun schreef:
    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.


    Precies. Mijn zusje zoent gewoon met random mensen als ze uitgaat, en dan denk ik; wat wil je hier nou mee bereiken? De volgende dag ontloopt ze die jongens nog het liefst ook.
    Ik vind je helemaal niet vreemd maar juist normaal. Zoiets hoef je toch helemaal niet te doen?


    Your make-up is terrible

    Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?

    ^This. Lekker doen wat je zelf wilt dus.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies. Mijn zusje zoent gewoon met random mensen als ze uitgaat, en dan denk ik; wat wil je hier nou mee bereiken? De volgende dag ontloopt ze die jongens nog het liefst ook.
    Ik vind je helemaal niet vreemd maar juist normaal. Zoiets hoef je toch helemaal niet te doen?

    Ik voel me beledigd :'D


    -

    Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?


    Ik zou het juist vies vinden om mezelf zo weg te geven. Je laat je toch gebruiken. Of je gebruikt anderen, dat kan ook.:x


    Food.

    Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?

    Shogun schreef:
    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.


    Believe in yourself.

    Nee. Ik vind het net vreemd om zomaar met een willekeurige gast te gaan zoenen.(cat)
    Niet doen dus. Al zeker niet omdat je vriendinnen dat ook doen.
    Ik vind ook dat je jezelf dan gewoon weggeeft en er dan veel minder aan om een jongen te kussen waar je wel van houdt.
    Dus blijf gewoon jezelf. Als je dat niet wilt moet je het echt niet doen. Het is echt niet vreemd. Ik ga ook niet zomaar jongens kussen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, jij bent juist normaal. Gewoon doen wat jij goed vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shogun schreef:
    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.


    comfort in c h a o s