• Gisteren was ik uit met een paar vriendinnen, en toen kwam ik daar een andere vriendin R. tegen. R vindt zichzelf nogal stoer als het om jongens gaat ofzo... Maar ze riep dus iets naar mij van: "He Else, heb je al gescoord? Moet ik iemand voor je regelen?" En ik dacht: kind, je bent 16 en je praat als een jongetje van 13. Maarja, ik zat er wel een beetje mee. Ik zoen eigenlijk nooit met jongens tijdens het uitgaan die ik niet ken, ik heb hier totaal geen behoefte aan. Ik heb maar met 2 jongens gezoend, en die vond ik allebei echt leuk. Is dit vreemd, aangezien al mijn vriendinnen dat dus wel doen? Of zijn er meer mensen die dit hebben? :Y)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Shogun schreef:
    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.

Ik zoen normaal ook niet met jongens die ik niet ken. Maar met carnaval was ik gewoon fucked up en heb ik met een jongen gezoend waarvan ik de naam niet eens weet. En ik kan ne iets vertellen, dr is niets aan.

live the life you love

Nee. Iedereen is anders. Sommigen hebben er geen problemen mee om wild vreemden te zoenen, -Zoals ik. & anderen voelen zich daar gewoon niet fijn bij. Daar is niks vreemds aan. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, en niet doen wat anderen zeggen.

En voordat iedereen gaat denken dat ik een slet ben of zo, ben ik niet ;x Het is niet dat ik ook ècht met iedereen zoen, maar als ik wat gedronken heb en ik ontmoet iemand dan is het vaak zo dat ik uiteindelijk met diegene zoen dezelfde avond en dan nooit meer spreek, of alleen af en toe met uit gaan nog wel eens. Maar dat is meer omdat ik -heel eerlijk toegegeven- heel snel iemand leuk vind, en dan op dat moment heb ik er geen problemen mee. Maar de volgende dag zit ik dan weer zo van 'Oke laat maar. Zo leuk istie niet. Maar op dat soort momenten denk ik daar niet echt helder bij na ;x

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Jij bent de normaalste van die hoop, sorry als ik hier mensen mee beledig. Iemand kussen is iets intiem, dat doe je niet met iedereen. Na een tijdje betekent het niks meer en vraag ik me af of je ooit wel verliefd kan worden als je toch met iedereen als gekust hebt..

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

dat is niet vreemd hoor
    dat zij nou met elke jongen zoenen, wil niet zeggen dat jij dat ook moet
    doe gewoon wat je zelf wilt

Shogun schreef:
    Nee, de seksuele moraal hier is echt fucked up. Kijk, ik ga mezelf ook niet vrij pleiten - ik vraag me ook wel eens af hoe het zou zijn om met een random gast te zoenen - maar er is een wezenlijk verschil tussen over iets fantaseren en het in de praktijk brengen.
    Sammie has spoken. Ik heb geloof ik in mijn leven... 8 jongens gezoend ofzo. Met 6 daarvan had ik een relatie. (2 daarvan waren echt heel korte relaties) en 2 waren gewoon leuke jongens haha. Maarja, ik ga nooit zoveel jongens op één avond zoenen, dat vind ik zo zielig. Wat heb je eraan?

Life is hard and then we die

Even serieus he, ik heb nooit gedacht dat er mensen zo 'preuts' over zoenen dachten :'D Ja ik wist even geen ander woord. Maar goed, zal wel aan mijn omgeving liggen dan haha

-

Authors schreef:
    Als jij daar geen behoefte aan hebt is dat toch niet erg?

What she said :Y)

I'm just beautiful me.

Ik zie niet in wat mensen er aan hebben om elke keer als ze uitgaan random mensen te gaan zoenen.

Has no one told you she's not breathing?

Jabberjay schreef:
    Gewoon doen wat je hart ingeeft en niet luisteren naar je vriendinnen. Je moet doen wat jíj denkt dat goed is. (:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.