• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

    Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emma May Mckenzie
    Ik kijk wat dromerig rond in de zaal. Ik zag Alive nog net naar me kijken, vooraleer ik mijn blik afwendde. Wat moest hij nu wel van me denken, dacht ik. Kom op Emma, als hij je leuk zou vinden zou hij wel bij je komen zitten, als wist ik goed genoeg dat het mijn schuld was.

    Noah Tyler White
    Ik knikte opgelucht. Ik had best zin om te spijbelen, en naar een parkje te gaan, of starbucks. 'Wat dacht je van Starbucks? Nu?' Vroeg ik aan beide meisjes.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Wat dacht je van Starbucks? Nu?"
    Ik kijk hem geinteresseerd aan, en laat mijn hoofd op mijn hand rusten, terwijl ik met mijn elleboog op de tafel leun.
    "Oeh, ik ben blijkbaar niet de enige stoute hier. Mij lijkt het wel wat."
    Ik kijk naar Jessy. Ze ziet me er nu niet meteen het type uit om te spijbelen, maar ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessy Nora Moran.

    "Ik vind het goed," Zeg ik instemmend en glimlach even. Ik ben meestal niet emand die zo snel spijbelt, maar een keer kan toch wel.
    (kmoet zo gaan)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    May Lee Alexis Rodriguez

    Ik keek de zaal rond en ging even bij het vensterbank zitten. Ik zette muziek op, je hoorde de luide gitaren, drums en het gezang al en rustig begon ik mee te zingen. Ik keek even de kantine in en het was niet erg bijzonder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noah Tyler White
    Ik grijnsde breed, niet verwachtend dat ze beide zouden instemmen. 'Okeay.' Ik gebaar hun om me te volgen, aangezien ik wel de juiste weg weet om te ontsnappen. De school is overal goed bewaakt, maar niet op de... wc's . Ik klom het wckotje in en kroop via het raam terug naar buiten. Met een handige sprong belandde ik aan de andere kant van het schoolhek. Ik bood hun een hand aan zodat ze me konden volgen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Ik volg hem grinnikend, en kruip behendig het raampje door. Ik spring het schoolhek over en klop mijn short even af.
    "Hoezo gemakkelijk?" zeg ik grinnikend.
    Ik wacht op Jessy en kijk Noah aan.
    "Weet jij de Starbucks hier zijn?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [abo]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noah Tyler White
    Ik schudde mijn hoofd van neen. 'Maar er moet er toch eentje in de buurt zijn, niet?' Ik kijk haar schuldig aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Ik grinnik.
    "Goed bezig. We overtreden de regels dus zonder reden."
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk eerst naar links en dan naar rechts.
    "Naar waar hebben we het?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah Tyler White
    'Ik dacht dat jij hier de weg kende?' Ik keek haar schuin aan. 'Ehrm, pak maar links.'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Ik kijk hem lachend aan.
    "Hoe moet ik de weg hier nu kennen?"
    Grinnikend loop ik naar links, en ik wacht to hij naast me is.
    "Waarom heb je eigenlijk besloten net hier te komen studeren?" vraag ik nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amery

    "He Tristan, misschien is de kantine door die grote deur die openstaat waar een geur van eten buitenkomt, en ik hoop alsins dat het eten beter smaakt dan dat het ruikt" zei ik er direct bij.

    Alex

    "Staak de plannen, mijn kamergenote is aangekomen" zei ik sip. Nouja. "Oh wacht, misschien kan ik je nummer nog eens nodig hebben" zei ik waarna ik haar mijn iPhone voorhou.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:21 ]

    Teske Velez

    'Staak de plannen, mijn kamergenote is aangekomen,' zei hij sip. 'Oh wacht, misschien kan ik je nummer nog eens nodig hebben,' zei hij en hielt zijn iPhone voor me. Ik pakte hem aan en zette me nummer erin. 'Maar mijn kamergenoot is er nog niet,' zei ik en ik gaf hem zijn iPhone terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Dat is waar" zei ik grijnsend waarna ik een bericht begon te schrijven en doorstuurde naar Teske. "En mijn koffers staan daar ook nog niet" ging ik verder.

    Teske Velez

    'Dat is waar,' zei hij met een grijns en hij deed wat. Ik voelde me mobiel trillen in me broekzak en lachte zachtjes. 'En mijn koffers staan daar ook nog niet,' ging hij verder. Ik dacht eventjes na. 'Dus, wat word het? Blijf je op je kamer met de geweldige uitzicht, of ga je naar de kamer waar de uitzicht nog een verrassing is?' vroeg ik met een lachje aan hem.


    [En nou ben ik naar huis ;D]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you