• © Copyright IHEARTZAYNx

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen.
    ~ Basketbal.
    ~ Vollybal.

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen.
    ~ Fotografie.
    ~ Muziek.
    ~ Geschiedenis van de kunst.

Wereld.
    ~ Talen.
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis.
    ~ Geneeskunde.

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson.

Topic's:
    ...

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright IHEARTZAYNx

[ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:31 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Amery

Ik liep wat trager zodat ik naast hem liep. "Ik meende het echt, ik wou je broer alleen niet kwetsen" fluisterde ik.

[Uhm, moet weg, weet niet of ik nog terugkom voor morgen dus je weet het, als je me nodig hebt, gebruik me (:]

Jessy Nora Moran.

"Ook honger?" Vraagt Noah grijnzend, nadat hij is opgeschoven en ik naast hem ben gaan zitten. "Nee, ik ga hier zitten, omdat ik totaal geen honger heb en naar jullie wil staren terwijl jullie eten" Zeg ik sarcastisch, maar glimlach dan weer.

Devin Milan Wing.

"Is goed" Zegt ze, waarna ze mij bij mijn arm pakt en me mee trekt naar een tafeltje. "Is het goed als we bij jullie gaan zitten?" Vraagt Hayley.

[Die durft ö
    En zeg maar Evelien/Eef/whatever ;D]

Santana

"He, dank je," zeg ik glimlachend tegen Noah wanneer hij terug komt met het eten.
    "Hoi Jessy," zeg ik vrolijk wanneer ze erbij komt zitten.
    Mijn maag rammelt.
    "Als jullie het niet erg vinden, begin ik gewoon te eten."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Tristan

"Ah oke dankje" zei ik grijnzend

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Oliver

"Ga je ook mee opzoek naar de kantine?' vroeg ik aan Audrey

Jessy Nora Moran.

"Hoi Jessy" Begroet Santana me. Ik glimlach even vriendelijk naar haar. "Als jullie het niet erg vinden, begin ik gewoon te eten" Zegt ze. "Eet smakelijk" Zeg ik glimlachend.

Alive

'Nog een keertje?' vraagt ze hoopvol. Eigenlijk wil ik wat gaan eten, maar ik kan moeilijk nee zeggen.
    'Oké dan,' zeg ik grijnzend. Ik druk een paar keer op start en A, en even later begint het gevecht weer.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Teske Velez

'De jouwe, de mijne heeft echt zo'n slecht uitzicht. Het is echt waar, maar het blijft gewoon grappig, je kijkt uit op een muur, hoe mooi !' zei hij en ik begon hard te lachen. 'Jij weet tenminste wat jouw uitzicht is. Ik heb de mijne nog niet gezien,' zei ik lachend tegen hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Audrey.
    "Ga je ook mee opzoek naar de kantine?" Ik denk even na. "Is het zo handig dat wij twee op zoek gaan naar de kantine? We zijn allebei zo goed in het vinden van de weg," Lach ik sarcastisch.

Oliver

"Net zo goed als Tristan en Amery" zei ik lachend
    "Maar ik zou zeggen laten we een poging wagen misschien hebben we geluk"

Santana

"Eet smakelijk."
    Ik heb mijn vork al volgeschept en in mijn mond gepropt, dus met volle mond kijk ik haar glimlachend aan. Ik kauw even en slik het door.
    "Dank je. Wil jij niets?"

Jessy Nora Moran.

"Dank je, wil jij niets?" Vraagt ze, nadat ze haar mond heeft leegegeten. "Goed idee, " Zeg ik grinnikend en sta op om vervolgens een bord te pakken en het op te scheppen met wat groentes en een stukje vlees. Daarna loop ik terug en ga weer naast Noah Zitten.

Santana

"Goed idee."
    Ze staat op en gaat ook wat halen. Ik kijk even naar Noah, en dan weer naar Jessy wanneer ze terug is.
    "Jij ook, smakelijk."
    Ik kijk haar glimlachend aan.

Emma May Mckenzie
    Deze keer begin ik gelijk met op random knopjes te drukken, en het helpt. Zijn poppetje had nog maar de helft van zijn HPbalkje, wat me deed lachen. Na een paar rake aanvallen verscheen er dit keer op zijn scherm K.O. 'Yeaaayh!' zei ik enthousiast. Mijn buikje maakte een vreemd geluid, wat wees op maar één ding; we moesten dringend wat voedsel gaan zoeken.

Noah Tyler White
    Ik keek van Jessy lachend naar Santana. 'Je doet maar', grijns ik. Ik sta op om wat eten te gaan halen, terwijl ik wandel naar het lange buffet. Een oud berimpeld vrouwtje met een hygienekapje op haar grijzige haren gooit me 2 pollepels puree op mijn bord, wat er niet echt smakelijk uitzag. Met een gemaakt vriendelijk knikje wandel ik verder het buffet af.

[ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:57 ]

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Audrey.
    "Net zo goed als Tristan en Amery," Lacht hij. "Maar ik zou zeggen laten we een poging wagen misschien hebben we geluk," Ik knik instemmend. "Oke, laten we maar een poging wagen in dit doolhof!" Ik loop alvast naar de hal.