• Ik heb er nu echt genoeg van. Elke keer schreeuwen mijn broer en zusje tegen mij over dingen die ze zelf evengoed verkeerd doen en mijn ouders doen er even hard aan mee of ze zeggen gewoon niets.
    Net ook weer, ik zat hier op de bank muziek te luisteren met oordopjes in. Ondertussen was het eten klaar en ze roepen dat het eten klaar is. Ik sta op en mijn broer pakt de lepels en mijn zusje de borden, terwijl ik dat eigenlijk had moeten doen omdat het mijn beurt is, maar niemand had gezegt dat het eten bijna klaar was. Beginnen ze meteen tegen mij: "Jij mag pas als laatst opscheppen omdat je niets gepakt hebt." Terwijl mijn broer NOOIT iets pakt, hij weigert achter zijn spel vandaan te komen, mijn zusje gaat altijd weg als het haar beurt is. En mijn moeder zegt doodleuk: "Moet je maar wat meer interesse tonen." Nou, ik ga niet de hele tijd in de keuken staan wachten tot het bijna klaar is om alles te pakken. Ze zegt het alleen maar omdat ze het niet fijn vind dat ik beneden muziek luister met oordopjes omdat ik me dan zogenaamd afsluit. Daarom doe ik het al amper.
    Ik had echt gewoon zin om dat bord op de grond kapot te gooien, blergh, het word me soms echt teveel.


    Your make-up is terrible

    Pfffft, ze blijven wel telkens naai streken uithalen zeg. Arme niksel ;c
    Ik hoop echt voor je dat dat eens veranderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg:S
    Dat is pas echt laag en erg
    Sommige ouders trekken altijd hun kinderen voor en andere kinderen van hun die pakken ze hard aan:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kan je dat niet aankaarten bij je ouders/broer/zus, dat je dat oneerlijk vindt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat van je 'van de rest afsluiten' wanneer je muziek luistert, herken ik wel, dat zeiden mijn ouders eerst ook steeds. Inmiddels zijn ze er wel aan gewend dat ze me minsten drie keer moeten roepen voordat ze antwoord terug kunnen verwachten. Yeah, ouders... Same old story.


    i put the fun in funeral

    Arme meid maar met 1 ding heb je mazel. Je liefje houd van je en beschermt je voor altijd.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken het. Altijd weer dat kritiek. Ik leef met je mee.
    Denk maar zo: Ooit zal je je broer en je zus nodig hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dude, dat is echt klote.
    Ik zou willen dat ik het voor je kon oplossen, maar helaas heb ik geen toverstokje. Wat je wel kunt proberen is misschien te praten met je ouders, of eventueel je broer en/of zus. Hopelijk veranderd er iets voor je, want dit is inderdaad niet leuk.
    Sterkte ermee mup!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Maak je niet te druk. Het is sowieso niet zo slim om beneden te zitten met oordopjes in, dat vind ik persoonlijk best asociaal. Je kunt beter dan boven zitten met muziek op in je kamer, met je laptop. En als je moeder nu eens roept dat jullie de tafel moeten dekken, zou 't al een stuk beter gaan. Ik moet ook altijd de tafel opdekken en afruimen, en je gaat er niet dood aan. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    Maak je niet te druk. Het is sowieso niet zo slim om beneden te zitten met oordopjes in, dat vind ik persoonlijk best asociaal. Je kunt beter dan boven zitten met muziek op in je kamer, met je laptop. En als je moeder nu eens roept dat jullie de tafel moeten dekken, zou 't al een stuk beter gaan. Ik moet ook altijd de tafel opdekken en afruimen, en je gaat er niet dood aan. :Y)


    everything, in time

    KILMISTER schreef:
    Maak je niet te druk. Het is sowieso niet zo slim om beneden te zitten met oordopjes in, dat vind ik persoonlijk best asociaal. Je kunt beter dan boven zitten met muziek op in je kamer, met je laptop. En als je moeder nu eens roept dat jullie de tafel moeten dekken, zou 't al een stuk beter gaan. Ik moet ook altijd de tafel opdekken en afruimen, en je gaat er niet dood aan. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)
    Gheheh ik zit juist boven met mijn muziek lopen ze te mopperen. "nou wel gezellig hoor. NE dan zeg ik dat het beter is zodat ieder zijn eigen muziek kan luisteren. Kom ik even benee praat ik gewoon en als ik dan 1x oortjes in doe zeur zeurxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KILMISTER schreef:
    Maak je niet te druk. Het is sowieso niet zo slim om beneden te zitten met oordopjes in, dat vind ik persoonlijk best asociaal. Je kunt beter dan boven zitten met muziek op in je kamer, met je laptop. En als je moeder nu eens roept dat jullie de tafel moeten dekken, zou 't al een stuk beter gaan. Ik moet ook altijd de tafel opdekken en afruimen, en je gaat er niet dood aan. :Y)


    Als ik boven zit, zegt mijn moeder dat ze me mist, dat ik me nog meer afzonder en in mijn eigen wereld leef, dat ik geen interesse voor iemand toon. Als ik beneden zit heb ik al minder last van dát gezeur. Maar zovaak zit ik niet met oordopjes in, nu alleen omdat ik een liedje moet uitkiezen voor een schrijfwedstrijd. Het is hun eigen schuld dat ze niet roepen, want ik doe het anders gewoon, zonder zeuren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik boven zit, zegt mijn moeder dat ze me mist, dat ik me nog meer afzonder en in mijn eigen wereld leef, dat ik geen interesse voor iemand toon. Als ik beneden zit heb ik al minder last van dát gezeur. Maar zovaak zit ik niet met oordopjes in, nu alleen omdat ik een liedje moet uitkiezen voor een schrijfwedstrijd. Het is hun eigen schuld dat ze niet roepen, want ik doe het anders gewoon, zonder zeuren.

    Een beetje eigen verantwoordelijkheid? Je kunt ook een keertje iets doen zonder dat dat direct bevolen moet worden door je ouders.


    I am an idiot, I move.

    Arme jij, ik kan er ook totaal niet tegen als ieamand zo doet, maar hoe oud zijn je broertje/zusje?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Robbeknol schreef:
    (...)
    Een beetje eigen verantwoordelijkheid? Je kunt ook een keertje iets doen zonder dat dat direct bevolen moet worden door je ouders.


    Ik kan toch niet weten wanneer het eten klaar is? Normaal zeggen ze ook altijd dat ik de spullen moet klaarleggen.


    Your make-up is terrible