• Ik heb er nu echt genoeg van. Elke keer schreeuwen mijn broer en zusje tegen mij over dingen die ze zelf evengoed verkeerd doen en mijn ouders doen er even hard aan mee of ze zeggen gewoon niets.
    Net ook weer, ik zat hier op de bank muziek te luisteren met oordopjes in. Ondertussen was het eten klaar en ze roepen dat het eten klaar is. Ik sta op en mijn broer pakt de lepels en mijn zusje de borden, terwijl ik dat eigenlijk had moeten doen omdat het mijn beurt is, maar niemand had gezegt dat het eten bijna klaar was. Beginnen ze meteen tegen mij: "Jij mag pas als laatst opscheppen omdat je niets gepakt hebt." Terwijl mijn broer NOOIT iets pakt, hij weigert achter zijn spel vandaan te komen, mijn zusje gaat altijd weg als het haar beurt is. En mijn moeder zegt doodleuk: "Moet je maar wat meer interesse tonen." Nou, ik ga niet de hele tijd in de keuken staan wachten tot het bijna klaar is om alles te pakken. Ze zegt het alleen maar omdat ze het niet fijn vind dat ik beneden muziek luister met oordopjes omdat ik me dan zogenaamd afsluit. Daarom doe ik het al amper.
    Ik had echt gewoon zin om dat bord op de grond kapot te gooien, blergh, het word me soms echt teveel.


    Your make-up is terrible

    Fantasia schreef:
    Als je de tafel moet dekken, kun je dat toch ook doen voordat het eten klaar is? Ik doe het ook altijd al grotendeels als ik merk dat mijn moeder begint met koken, dan weet ik tenminste zeker dat het op tijd gedaan is. En alles wat niet zo lang op tafel kan staan neem ik dan mee als ik het eten op tafel zet.


    We eten niet aan tafel maar op de bank, omdat ze graag tv willen kijken. Daarom moet ik de borden op het aanrecht zetten, maar dat kan niet als ze nog druk bezig zijn met koken omdat het dan volstaat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    We eten niet aan tafel maar op de bank, omdat ze graag tv willen kijken. Daarom moet ik de borden op het aanrecht zetten, maar dat kan niet als ze nog druk bezig zijn met koken omdat het dan volstaat.

    Anders zet je het alvast klaar op tafel, zodat je het in 10 seconde kan verplaatsen naar de keuken?

    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.

    Dat ruiken we :9~.


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.


    Hehe, jij snapt het. Ik kan het ook niet ruiken hoor.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.

    Dat hoor ik. (cat)

    O my God... you guys are magicians...


    Life is hard and then we die

    Het geluid van pannen die van het fornuis verdwijnen en kranen die aan gaan? Daar is niks magisch aan!

    Fantasia schreef:
    Het geluid van pannen die van het fornuis verdwijnen en kranen die aan gaan? Daar is niks magisch aan!


    Ik luisterde sowieso muziek. De pannen blijven op het fornuis omdat we toch in de keuken opscheppen. Voor mij geld dat allemaal niet.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.

    Als ik weet dat ze aan het koken is dan kijk ik af en toe even wanneer het klaar is. Maar ze whatsappt me eigenlijk altijd als het klaar is en ik zit boven. Maar ik hoef dan ook geen borden klaar te zetten want dat doet zij (cat)


    -

    Fantasia schreef:
    Het geluid van pannen die van het fornuis verdwijnen en kranen die aan gaan? Daar is niks magisch aan!
    Dat is in ieder huis anders he :P Dat kan ook betekenen dat er een pan met water wordt gevuld voor de spaghetti en het verplaatsen van pannen kan ook betekenen dat ze in de weg staan. Tenminste, in ons huis dan :P Er wordt echt iedere avond anders gekookt dus ja... Ik weet niet, ik snap wel dat Nikki niet meteen paraat stond eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe weten mensen hier eigenlijk wanneer het eten klaar is? Ik snap dat niet, ruiken jullie dat ofzo xD? Mijn ma is echt heel onwillekeurig daarin, van haar kan ik nooit raden wanneer ze precies klaar is. Daarom wachten wij altijd op orders hier, omdat we anders misschien te vroeg beginnen en dan raakt ze geïrriteerd enzo.

    Dat hoor, ruik of bereken ik. Mijn vader is sowieso meestal rond de zelfde tijd klaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Dat hoor, ruik of bereken ik. Mijn vader is sowieso meestal rond de zelfde tijd klaar.
    Naja dat is dus voor iedereen anders. Ik vind het niet eerlijk dat jullie zeggen dat ze meteen paraat moet staan als het eten klaar is, want dat is nou eenmaal in ieder huis anders. Het is voor jullie misschien wel te berekenen omdat bij jullie elke avond structureel op een zelfde soort manier gekookt wordt, maar in andere huizen kan dat anders zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja dat is dus voor iedereen anders. Ik vind het niet eerlijk dat jullie zeggen dat ze meteen paraat moet staan als het eten klaar is, want dat is nou eenmaal in ieder huis anders. Het is voor jullie misschien wel te berekenen omdat bij jullie elke avond structureel op een zelfde soort manier gekookt wordt, maar in andere huizen kan dat anders zijn.

    Ik zeg ook niet dat ze dat moet, ik geef alleen maar antwoord op je vraag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja dat is dus voor iedereen anders. Ik vind het niet eerlijk dat jullie zeggen dat ze meteen paraat moet staan als het eten klaar is, want dat is nou eenmaal in ieder huis anders. Het is voor jullie misschien wel te berekenen omdat bij jullie elke avond structureel op een zelfde soort manier gekookt wordt, maar in andere huizen kan dat anders zijn.

    Sorry Annick, dat we een beetje kritisch zijn.


    I am an idiot, I move.