• Ik heb er nu echt genoeg van. Elke keer schreeuwen mijn broer en zusje tegen mij over dingen die ze zelf evengoed verkeerd doen en mijn ouders doen er even hard aan mee of ze zeggen gewoon niets.
    Net ook weer, ik zat hier op de bank muziek te luisteren met oordopjes in. Ondertussen was het eten klaar en ze roepen dat het eten klaar is. Ik sta op en mijn broer pakt de lepels en mijn zusje de borden, terwijl ik dat eigenlijk had moeten doen omdat het mijn beurt is, maar niemand had gezegt dat het eten bijna klaar was. Beginnen ze meteen tegen mij: "Jij mag pas als laatst opscheppen omdat je niets gepakt hebt." Terwijl mijn broer NOOIT iets pakt, hij weigert achter zijn spel vandaan te komen, mijn zusje gaat altijd weg als het haar beurt is. En mijn moeder zegt doodleuk: "Moet je maar wat meer interesse tonen." Nou, ik ga niet de hele tijd in de keuken staan wachten tot het bijna klaar is om alles te pakken. Ze zegt het alleen maar omdat ze het niet fijn vind dat ik beneden muziek luister met oordopjes omdat ik me dan zogenaamd afsluit. Daarom doe ik het al amper.
    Ik had echt gewoon zin om dat bord op de grond kapot te gooien, blergh, het word me soms echt teveel.


    Your make-up is terrible

    als je wilt mag je altijd tegen me praten als er iets is, al is het maar omdat het oplucht dat je iets kwijt kan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    I.p.v. het hier neer te zeggen kan je het beter aankaarten bij je familie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    I.p.v. het hier neer te zeggen kan je het beter aankaarten bij je familie.


    I.p.v. onzin te praten kan je ook goed advies geven.
    Ik heb er toch ingezet hoe mijn failie reageert? Zo reageren ze elke keer! Wat ik ook zeg. Als ik alleen ben met mijn moeder en er wat van zegt heeft ze altijd wel een zegje klaar en de volgende keer reageert ze net zo bot.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan toch niet weten wanneer het eten klaar is? Normaal zeggen ze ook altijd dat ik de spullen moet klaarleggen.

    Natuurlijk wel. Gewoon je iets minder afsluiten en vragen of het eten al klaar is.


    I am an idiot, I move.

    Robbeknol schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel. Gewoon je iets minder afsluiten en vragen of het eten al klaar is.


    Nee dat kan niet... Mijn moeder vind het blijkbaar heel vervelend als ik dat doe, ik krijg meteen over me heen dat ik maar moet koken en dat soort dingen. Ze is een beetje... Gestresst de laatste tijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I.p.v. onzin te praten kan je ook goed advies geven.
    Ik heb er toch ingezet hoe mijn failie reageert? Zo reageren ze elke keer! Wat ik ook zeg. Als ik alleen ben met mijn moeder en er wat van zegt heeft ze altijd wel een zegje klaar en de volgende keer reageert ze net zo bot.

    Sorry dat ik probeer te helpen, je hoeft niet meteen op je teentjes getrapt te zijn. Als je ook zo reageert op je familie snap ik wel waarom ze zo doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is echt belachelijk van hun D:


    26 - 02 - '16

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Sorry dat ik probeer te helpen, je hoeft niet meteen op je teentjes getrapt te zijn. Als je ook zo reageert op je familie snap ik wel waarom ze zo doen.


    Fuck it. Ik ben gewoon heel erg pissig nu omdat ze het elke keer doen en ik kan nu even weinig hebben. Maar ik kan niet zo reageren daar, dan stort ik in en dat mogen ze al helemaal niet zien. Als je het niet begrijpt ga je maar weg.


    Your make-up is terrible

    Godzijdank hoef ik bijna niks in huis te doen, omdat ik een enorme klungel ben. :'D
    Maar goed, ik zou het toch op de een of andere manier proberen op te lossen met je ouders. Kan je vader niet wat bemiddelen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je moet gewoon net als je broertje en zusje gaan doen, ik vind het niet fair van je ouders dat jij dat allemaal even op mag gaan lossen terwijl zij nooit iets willen doen.


    26 - 02 - '16

    Ik snap dat het heel irritant is dat je ouders zo tegen jou doen. Maar wij kunnen er natuurlijk ook vrij weinig aan doen, dus misschien kun je er beter een keer serieus over praten met hun.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:34 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mirth schreef:
    Ik snap dat het heel irritant is dat je ouders zo tegen jou doen. Maar wij kunnen er natuurlijk ook vrij weinig aan doen, dus misschien kun je er beter een keer serieus over praten met hun.


    Deep inside, I've never felt alive

    KILMISTER schreef:
    Maak je niet te druk. Het is sowieso niet zo slim om beneden te zitten met oordopjes in, dat vind ik persoonlijk best asociaal. Je kunt beter dan boven zitten met muziek op in je kamer, met je laptop. En als je moeder nu eens roept dat jullie de tafel moeten dekken, zou 't al een stuk beter gaan. Ik moet ook altijd de tafel opdekken en afruimen, en je gaat er niet dood aan. :Y)


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Ik ken het, familie weet je altijd op je zwakke momenten te pakken, maar als je het een keer goed doet, wat veel vaker voorkomt, zeggen ze helemaal niets. Niets van aantrekken Niksel, ze moeten maar is leren dat niemand perfect is en misschien moeten ze zichzelf dan ook maar eens een spiegel voorhouden.


    Life is hard and then we die

    Als je de tafel moet dekken, kun je dat toch ook doen voordat het eten klaar is? Ik doe het ook altijd al grotendeels als ik merk dat mijn moeder begint met koken, dan weet ik tenminste zeker dat het op tijd gedaan is. En alles wat niet zo lang op tafel kan staan neem ik dan mee als ik het eten op tafel zet.