• Wat ik altijd irritant in tekenfilms of anime vind is dat als je op de achtergrond mensen tegen elkaar ziet praten, hun monden niet bewegen...
    Zie je het al voor je? Twee mensen in een restaurant of zo, elkaar gewoon aanstaren? x'd

    Wat ik ook altijd haat - btw.. - is mensen die hun zinnen niet afmaken. Dat doet mijn moeder altijd. Vandaag ook weer, ik riep gewoon: "Maak je zinnen eens af!" uit frustratie.

    Nog iemand die dat heeft?
    Randomness

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:10 ]

    Ik had al de slappe lach, maar je maakt het erger!

    Wat ik altijd irritant in tekenfilms of anime vind is dat als je op de achtergrond mensen tegen elkaar ziet praten, hun monden niet bewegen...
    Zie je het al voor je? Twee mensen in een restaurant of zo, elkaar gewoon aanstaren? x'd


    YOU JUST KILLED MEE! Ik stel het me nog voor ook. xD


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Yiruma schreef:
    Ik had al de slappe lach, maar je maakt het erger!

    (...)

    YOU JUST KILLED MEE! Ik stel het me nog voor ook. xD

    I like to kill people, vooral als het door het lachen komt. * wenkbrauwwiebel *

    Ik moet mijn moeder haar zin altijd afmaken xD Dan gaat dat zo van: "Ik ben vandaag naar de..." TV staat ook aan. Ik wacht en ze kan alleen Euhmm... zeggen dus maak ik haar zin af xD ook als ze aan 't telefoneren is, LOL

    Over dat aanstaren in 't restaurant, ik kreeg de slappe lach xD
    En nu weer...


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Mijn moeder ook altijd:
    Ik: "Wie is die vent op TV?"
    Mijn moeder: "Ja volgens mij is hij..." Ik wacht dan nog even omdat ik denk dat ze aan het nadenken is, maar dan komt er gewoon niks. x'd

    Haha, dat van de mensen die niets tegen elkaar zegen heb ik nog nooit opgemerkt ;$$ schaam schaam ;d