• Elluu :3
    Ik heb een vraagje..
    Ik heb super super super super super super super x100 pluizig haar. Het probleem is het krult. en als ik het uit ga kammen dan is het zegmaar net afro. Als ik het niet kam dan zijn het allemaal lelijke krullen. Ik weet dus echt niet wat ik ermee aan moet. Het is verder wel gezond enzo. En ik heb een rechte pony. die dus ook krult.. die stijl ik wel elke dag, daar gebruik ik zo'n speciaal goedje voor zodat het langer stijl blijft. Ik heb dat krul spul van andreolon geprobeerd maar daar blijk ik allergisch voor te zijn.. Dan krijg ik allemaal juik en rare bulten en pukkels.
    Weet iemand een manier zodat m'n haar minder pluist?

    xx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Gebruik je conditioner?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb ook redelijk pluizend haar. Ik laat mijn krullen wel gewoon voorwat het is anders ben ik zonder te overdrijven 2 uur bezig met stijlen. Ik maak mijn haar elke ochtend nat, kneed er op handdoek droog haar wat Andrelon mousse door heen, maak het in model. Als laatste doe ik er wat wax doorheen en dag pluis!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het half kammen, zodat het er acceptabel uit ziet en het goed onderhouden. Shampoo, conditioner en verzorgingsmiddel. Ook moet je de juiste borstel hebben één die je haar niet statisch en/of laat pluizen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ook ik meld me aan. Ik gebruik van Dove een die werkt heel goed en als goedje antipluis creme van schwarzkopf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    John Frieda heeft een heel goed anti pluis serum. Wat prijzig, maar werkt uitstekend. Als mijn haar echt pluizig is na het fohnen, doe ik wat babyolie op een kam en kam het plukje voor plukje (wel oppassen dat het niet in eens heel vet wordt).
    Probeer wat verschillende merken uit om erachter te komen welke shampoo en conditioner het geschikst voor jouw haar zijn. Voor de rest droogt stijlen en fohnen je haar uit, dus doe dit niet te vaak.


    i put the fun in funeral

    Yoda schreef:
    Het half kammen, zodat het er acceptabel uit ziet en het goed onderhouden. Shampoo, conditioner en verzorgingsmiddel. Ook moet je de juiste borstel hebben één die je haar niet statisch en/of laat pluizen.


    comfort in c h a o s

    Anti-pluisshampoo. Werkt meestal wel, behalve als je heeel erg statisch bent :3



    Geweldig spul. Ik heb zelf ook krullen en heb het een keer per ongeluk ontdekt en je raad het nooit, in de Axion. Het koste echt maar 3 euro ofzo dus ik vermoede er niet zoveel goeds van. Ik had al zoveel geprobeerd en van niets was ik echt tevreden maar dit spul vind ik geweldig en gebruik het ondertussen al meer dan een jaar. Dikke aanrader dus!
    Voor de rest kam ik mijn haar enkel onder de douche als er conditioner in zit. Als het droog is blijf ik er af om inderdaad de reden dat het dan gaat pluizen.
    Mouse erin, 'het action-spulletje.', lok van voor stijlen en that's it (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    conditioner en 2x per week een haarmaskertje voor pluizend haar (:
    en als je krullen hebt , kam je toch het best je haar niet ? maar behelp je je beter met een mousse om je haar wat in model te brengen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn haar pluist minder sinds ik goede shampoo en conditioner gebruik. Ik gebruik Syoss Colour Protection, omdat ik geverfd haar heb, maar dat werkt voor mij erg goed.


    Destroy what destroys you.

    Ik kam m'n haar ook niet met 'n borstel; ik ga er met m'n vingers doorheen :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mousse en spray van Andrelon (bij de Kruidvat :3) en eventueel de créme, conditioner en shampoo.


    The odds are néver in our favor.

    Advies vragen aan de kapper


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mousse. Ik heb ook haar dat afro wordt als ik het kam, en mousse (wel flink wat) zorgt ervoor dat mijn haar in mooie krullen valt (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."