• Haii,
    Ik ben hem vandaag tegen gekomen. Mijn ex, en zijn nieuwe vriendin. Het meisje waarmee hij me bedroog.
    We zijn al een maand uit elkaar, maar iedere dag beleef ik die pijn opnieuw. Hij is de derde jongen die me zoiets aandeed en ik kan er gewoon niet meer mee om.
    Toen ik thuis kwam heb ik meteen wat geschreven, aan zijn nieuwe 'slet', maar ik heb het niet gestuurd...
    Dit schreef ik:
    Jij,
    Je hebt geen idee hoezeer je mijn leven hebt beïnvloed,
    Hoezeer je mij hebt gebroken en al mijn vertrouwen in de mensen wegnam.
    Jij bent degene met wie hij me bedroog.
    Je wist goed genoeg dat wij samen waren en toch ging je ermee door.
    En dan noem jij mij een slet. Ik vraag me af waarom?
    Je hebt me mijn leven ontnomen.
    Mijn enige kans op geluk.
    Je liet je verleiden door een player, net als ik.
    Jullie hadden een 'relatie' en toch lag hij bij mij in bed.
    Jij had eerlijk moeten zijn, tegenover jezelf en vooral tegenover mij.
    Jij hebt mijn leven verpest en mijn wraak op de nek gehaald.
    Maar ik verlaag me niet tot jou niveau.
    Ik val niet fysiek aan, maar ik mag hopen dat jij ooit de pijn zal voelen die ik voel.
    De pijn die ik voor de rest van mijn leven zal voelen en meedragen.
    Tot aan het einde van mijn dagen.

    Sorry, gewoon even het hart luchten!! =(

    Xx (K)

    SpaceBUNNY schreef:
    Ik vind het echt facking gemeen van alle twee.
    Ik zou niet eens meer moeite doen voor zo iemand. Ook al is het moeilijk ik zou gewoon denken van, f*ck hun en ik ga lekker verder.
    Vergeet die achterbakse sukkels gewoon :] Je verdient dan wel beter!


    26 - 02 - '16

    Discord schreef:
    (...)

    Doe ik niet
    "Jullie hadden een 'relatie' en toch lag hij bij mij in bed."

    Wat moet ik daar anders uit halen?

    Lol wtf. Wie bedriegt nou wie? Als dit waar is, heb je je (topicstarter) wel degelijk verlaagd tot haar niveau. Dan kan ik ook niet anders zeggen dan eigen schuld
    (doeg).

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Lol wtf. Wie bedriegt nou wie? Als dit waar is, heb je je wel degelijk verlaagd tot haar niveau. Dan kan ik ook niet anders zeggen dan eigen schuld
    (doeg).


    Die jongen bedriegt in ieder geval de boel. Dat is zeker. Daarom is de vbraag des te meer waarom ze hem geen boze brief schrijft. En daarna komt inderdaad de vraag wie wie bedrieft xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Shogun schreef:
    (...)
    Lol wtf. Wie bedriegt nou wie? Als dit waar is, heb je je (topicstarter) wel degelijk verlaagd tot haar niveau. Dan kan ik ook niet anders zeggen dan eigen schuld
    (doeg).
    Inderdaad. Als dit waar is dan heeft hij zowel haar als jou bedrogen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Inderdaad. Als dit waar is dan heeft hij zowel haar als jou bedrogen.

    Ik had een relatie met hem en hij is daarna iets met dat andere meisje begonnen... Dus hij bedroog mij, niet haar.. Zij heeft ermee in gestemd, ik niet...

    Discord schreef:
    (...)

    Die jongen bedriegt in ieder geval de boel. Dat is zeker. Daarom is de vbraag des te meer waarom ze hem geen boze brief schrijft. En daarna komt inderdaad de vraag wie wie bedrieft xD

    Ze bedriegen mekaar als ik die tekst mag geloven :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ik had een relatie met hem en hij is daarna iets met dat andere meisje begonnen... Dus hij bedroog mij, niet haar.. Zij heeft ermee in gestemd, ik niet...


    Dus hij heeft sowieso jou bedrogen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorry, ik vind die brief nogal overdreven. Ze heeft je leven ontnomen? Je laat je leven toch niet beïnvloeden door één jongen. Kom op zeg, je laat je leven toch niet verzieken doordat je ex vreemdging? Wees blij dat je van die gast af bent.

    En ik vind dat je haar niet helemaal de schuld mag geven, want hij was degene die met jou in een relatie was, niet zij. Dus ik denk dat je ex er meer schuld aan heeft. En geen zorgen, die gast zal haar ook wel bedriegen, hij klinkt namelijk niet al te betrouwbaar. Dus troost jezelf met het feit dat karma bij haar ook nog wel zal komen.