• Haii,
    Ik ben hem vandaag tegen gekomen. Mijn ex, en zijn nieuwe vriendin. Het meisje waarmee hij me bedroog.
    We zijn al een maand uit elkaar, maar iedere dag beleef ik die pijn opnieuw. Hij is de derde jongen die me zoiets aandeed en ik kan er gewoon niet meer mee om.
    Toen ik thuis kwam heb ik meteen wat geschreven, aan zijn nieuwe 'slet', maar ik heb het niet gestuurd...
    Dit schreef ik:
    Jij,
    Je hebt geen idee hoezeer je mijn leven hebt beïnvloed,
    Hoezeer je mij hebt gebroken en al mijn vertrouwen in de mensen wegnam.
    Jij bent degene met wie hij me bedroog.
    Je wist goed genoeg dat wij samen waren en toch ging je ermee door.
    En dan noem jij mij een slet. Ik vraag me af waarom?
    Je hebt me mijn leven ontnomen.
    Mijn enige kans op geluk.
    Je liet je verleiden door een player, net als ik.
    Jullie hadden een 'relatie' en toch lag hij bij mij in bed.
    Jij had eerlijk moeten zijn, tegenover jezelf en vooral tegenover mij.
    Jij hebt mijn leven verpest en mijn wraak op de nek gehaald.
    Maar ik verlaag me niet tot jou niveau.
    Ik val niet fysiek aan, maar ik mag hopen dat jij ooit de pijn zal voelen die ik voel.
    De pijn die ik voor de rest van mijn leven zal voelen en meedragen.
    Tot aan het einde van mijn dagen.

    Sorry, gewoon even het hart luchten!! =(

    Xx (K)

    Avignon schreef:
    Ach eerlijk gezegd vind ik het meer de schuld van je ex, oké zij wist dat hij een relatie had, maar zij was single, hij niet, hij had beter moeten weten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien omdat een jongen niet in zijn eentje kan vreemdgaan? Ze heeft bewust gekozen om te zoenen etc. met een vriendje van iemand anders dus ik snap wel waarom de topicmaakster zo boos op d´r is.

    Veel sterkte ermee en ik hoop dat er binnenkort een jongen komt die je wil trouw blijft


    Oh dus daarom even een bedreiging sturen naar het meisje ipv de jongen terwijl hij de grootste 'misdadiger' is. Yeah, why not. Fuck logic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je hebt me mijn leven ontnomen.
    Mijn enige kans op geluk.

    Dat vind ik er eerlijk gezegd over. En snel genoeg zul je merken dat dat niet eens waar is. Je moet je geluk niet laten afhangen van zo'n mensen, ga op zoek naar je eigen geluk!=)

    Voor de rest veel sterkte wel!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    sterkte ik zit in dezelfde situatie maar heb 1 voordeel
    we wonen nu 8000 km van elkaar

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 12:25 ]


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh dus daarom even een bedreiging sturen naar het meisje ipv de jongen terwijl hij de grootste 'misdadiger' is. Yeah, why not. Fuck logic.


    Dude, lees het topic na. Er staat duidelijk dat ze het niet gestuurd heeft. En als iemand mij dat zou flikken dan had ik ook zoiets geschreven om mijn hart te luchten, hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien omdat een jongen niet in zijn eentje kan vreemdgaan? Ze heeft bewust gekozen om te zoenen etc. met een vriendje van iemand anders dus ik snap wel waarom de topicmaakster zo boos op d´r is.

    Veel sterkte ermee en ik hoop dat er binnenkort een jongen komt die je wil trouw blijft


    Nou, ze zegt dat die ex een relatie had met een ander meisje, maar toch met haar in bed lag en dat ze daarom vind dat dat meisje en die ex geen echte relatie hadden.

    Dus het is eerder zo dat de ex vreemd gegaan is met de poster van dit topic dan andersom, als ik het goed heb begrepen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Leven ontnomen? Enige kans op geluk? Pijn die je voor altijd bij je zal dragen? Lol, je kan het ook overdrijven hoor :'D.


    i put the fun in funeral

    Discord schreef:
    (...)

    Nou, ze zegt dat die ex een relatie had met een ander meisje, maar toch met haar in bed lag en dat ze daarom vind dat dat meisje en die ex geen echte relatie hadden.

    Dus het is eerder zo dat de ex vreemd gegaan is met de poster van dit topic dan andersom, als ik het goed heb begrepen.


    De topic maakster zegt dat ze een relatie had en dat haar vriend haar heeft bedrogen. Maak me niet in de war, Alwin!


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    De topic maakster zegt dat ze een relatie had en dat haar vriend haar heeft bedrogen. Maak me niet in de war, Alwin!


    Doe ik niet
    "Jullie hadden een 'relatie' en toch lag hij bij mij in bed."

    Wat moet ik daar anders uit halen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Doe ik niet
    "Jullie hadden een 'relatie' en toch lag hij bij mij in bed."

    Wat moet ik daar anders uit halen?


    Dat je een mierenneuker bent


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat je een mierenneuker bent


    Waarom dat nou weer? Omdat ik goed lees?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Waarom dat nou weer? Omdat ik goed lees?


    Nee omdat `relaie` in mijn ogen niet goed begrijpt want volgens mij betekent dat ze een soort van verhouding hadden maar hij had al een relatie dus


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee omdat `relaie` in mijn ogen niet goed begrijpt want volgens mij betekent dat ze een soort van verhouding hadden maar hij had al een relatie dus


    Dat is dus mijn vraag. Had hij eerst een relatie met haar of met dat andere meisje? Want ik maak uit het hele topic op dat hij eerst een relatie had met het andere meisje. Daarom wil ik weten of dat echt zo is, want dan is die brief heel erg vreemd.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Dat is dus mijn vraag. Had hij eerst een relatie met haar of met dat andere meisje? Want ik maak uit het hele topic op dat hij eerst een relatie had met het andere meisje. Daarom wil ik weten of dat echt zo is, want dan is die brief heel erg vreemd.


    Ik denk dat ze als eerste een relatie met hem had of ik ben in zeer korte tijd zeer slecht geworden in begrijpend lezen


    Physics is awesome

    Het is niet helemaal fair om haar op de kop te geven van dit, hij is er zelf (misschien nog meer) net zo goed schuldig aan.
    Troost je met de gedachte dat er een kans in zit dat hij haar hetzelfde geintje flikt. Dat wijf zit wel mooi op een roze wolk, maar een relatie beginnen met een fundering van bedrog is nooit goed. You have no sense of honour if you do that.


    No growth of the heart is ever a waste