• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Boy - AweSomee
    Boy - TheRumIsGone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Girl - Space
    Girl - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Girl - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Boy - HurtedHeart
    Boy - Mo0nlight.
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:03 ]

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, yay, mijn cover! :'D. Ik ben blij dat je hem mooi vindt :3.
    Ik ga nu mijn rol invullen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    is er ook een minimum/maximum leeftijd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, ik wil eigenlijk wel een badboy reserveren. 8D


    Your make-up is terrible

    [my topics en ik had ook voor dat plaatje gekozen xD]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xHeavenlyx schreef:
    is er ook een minimum/maximum leeftijd?


    Bijgewerkt.

    Assassin schreef:
    Oh, ik wil eigenlijk wel een badboy reserveren. 8D


    Een gevangene of een cipier? Beide kunnen een badboy zijn.. ;P

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:47 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Chayenne Sharona Lopez
    Bijnamen: Chay
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Karakter: Chay is een agressief meisje, ze is dan ook niet bang om je te vermoorden. Door haar agressie zit ze hier ook. Verder is ze een echte bitch, en weet ze altijd wat terug te zeggen. Ze is heel sluw, en best slim. Ze heeft altijd perfecte plannetjes en probeert er alles aan om te ontsnappen. Ook al weet ze dat dit niet lukt.
    Uiterlijk:



    Ze is een mooi meisje. Ze heeft lang, zwart golvend haar, en ze is 1,73 lang. Ze heeft een volle boezem en is slank. Haar grijs-blauwe ogen komen mooi uit door haar zwarte haar, en de zwarte make up rond haar ogen. Verder heeft ze volle lippen en heeft ze nooit last van puistjes omdat ze geen vette huid heeft.
    Misdaad: Ze was de leidster van de beruchtste jeugdbende. Ze dealde en stal veel. Ook grote overvallen. Maar het gene waarvoor ze werd opgepakt was ze dat ze haar hele familie, en vele andere mensen had vermoord.
    Extra: Ze rookt veel.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 17:19 ]


    El Diablo.

    Password schreef:
    (...)

    Een gevangene of een cipier? Beide kunnen een badboy zijn.. ;P


    Hmmm... Dat is waar. Ik ga toch voor een gevangene. Misschien dat ik later nog een cipier neem, want dat lijkt me ook vet.


    Your make-up is terrible

    Leuk! Ik ga nu m'n personage uitschrijven, inspiratie gekregen.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Mag ik een jongen gevangene reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam:
    Merylle Auréle Virginie Isabelle Blanche

    Bijnaamen:
    Net zoals ze een enorme hekel heeft aan Frankrijk met haar luxe en alle poeha incluis, heeft ze een hekel aan haar eigen naam. Ze noemt zichzelf standaard Beau, afgeleid van haar laatste naam Isabelle en aangepast naar haar eigen voorkeur, ze wenst zo ook door anderen genoemd te worden.

    Leeftijd:
    Ze is nog niet zo lang 19

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Uiterlijk:
    Alhoewel ze vaak wel wat kleiner lijkt heeft Beau een lengte van 1.72 m en ze weegt 61 KG. Ze heeft lange kastanjebruine haren met een rode gloed erdoorheen die over haar schouders vallen in natuurlijke krullen. Veel werk heeft ze niet aan haar haren, ze heeft ze ook nooit willen verven alhoewel een kleurtje als felrood of roze haar wel altijd heeft aangesproken. Ze heeft grote, hazelnootbruine, sprekende ogen met lange wimpers die haar gezicht iets liefs en een warme aanblik geven. De massa sproetjes vooral aan de rechterzijde van haar gezicht accentueren haar kleine neus. Ze heeft volle lippen en witte tanden. Beau hoeft helemaal niet zoveel aandacht te besteden aan haar uiterlijk op het gebied van make-up heeft ze vaak al genoeg aan een laagje mascara. Ze heeft een bleke huid en smal postuur. Met haar gezicht kan ze veel verschillende expressies uitoefenen en dat werkt regelmatig in haar voordeel. Ook qua kleding houdt Beau het simpel, ze zorgt ervoor dat ze er altijd verzorgd bijloopt maar gaat nooit echt over the top met haar kleding als daar geen aanduidbare reden voor is. Over het algemeen ziet ze er vrij onschuldig uit en ze kan soms zelfs breekbaar overkomen als een porseleinen poppetje.



    Karakter:
    Hoewel haar uiterlijk anders doet denken is Beau helemaal geen aardig meisje. Ze hecht totaal geen waarde aan vriendschappen en relaties als ze die al heeft is het puur vermaak of eigenbelang. Onder iedere denkbare omstandigheid zal ze 100% voor zichzelf kiezen, als daar toevallig iemand anders de dupe van is zit zij daar niet mee. Ze komt vrijwel overal mee weg, Beau is ontzettend manipulatief als ze iets wil dan krijgt ze het voor elkaar. Het liefst spant ze anderen voor haar karretje. Ze gebruikt daarvoor haar charmes mocht dat niet werken vindt ze het ook geen probleem om mensen te chanteren. Verder wil haar uiterlijk ook nog wel eens van pas komen. Om iets voor elkaar te krijgen kan ze heel ver gaan, relaties en vriendschappen faken Beau draait haar hand er niet voor om evenals ze er geen moeite mee heeft om mensen uit elkaar te jagen. Veel vrienden zal ze er niet aan over houden en dat vindt ze helemaal niet erg. Beau is een zelfstandig meisje, ze kan alles wel zelf regelen en hulp hoef je haar echt niet aan te bieden, een sigaretje daarentegen is altijd welkom. Beau is een gelegenheidsroker zoals ze zelf zegt, dat wil niet zeggen dat ze weinig rookt want volgens haar is alles wel een gelegenheid om een lekker sigaretje op te steken. Natuurlijk is ze ook niet vies van een pilletje op z’n tijd. Haar sociale vaardigheden zijn ver ontwikkeld ze maakt snel nieuwe contacten op het moment dat ze die even nodig heeft of kan gebruiken, ze weet mensen makkelijk om de tuin te leiden en voor zich te winnen. Behalve dat Beau gemeen is, is ze ook heel vindingrijk en altijd in voor iets nieuws. Ze accepteert absoluut geen nee en als het niet zo kan als zij het wil dan verzint ze er wel wat anders op. Krijgt ze niet wat ze wil wat zelden voorkomt dan kan ze behoorlijk opvliegend zijn. Ze is bot, gemeen en tactloos en tegen mensen die haar niet aanstaan is ze zo mogelijk nog erger. Bang om haar mening te uiten is ze ook al niet, op dat vlak is ze ontzettend eerlijk en neemt ze geen blad voor de mond. Ze staat dan ook stevig in haar schoenen. Zonder duidelijke reden heeft ze een enorme hekel aan snobistische personen zelf is ze dan ook niet materialistisch ingesteld en dat terwijl ze zelf in alle luxe is opgevoed. Beau is perfectionistisch en wil graag alles onder controle hebben.

    Beau is onafhankelijk of eigenlijk doet ze vooral haar best om zo over te komen zelfs zij heeft gevoelens maar degene die die gevoelens naar boven kan halen heeft ze nog niet gevonden. Ze zal zich niet snel binden aan mensen of zich kwetsbaar opstellen.

    Misdaad:
    Beau kwam al vrij vroeg in aanraking met het criminele milieu ze was negen jaar oud toen ze naar Detroit immigreerde en introk bij haar oom die daar woonde. Op die manier kwam ze in aanraking met leden van the gang, Beau deinsde nergens voor terug en kwam zo steeds hoger in rang. Ze heeft verschillende moorden op haar naam staan maar ook kleinere dingen denk aan verwonding, poging tot doodslag, drugs dealen en noem maar op. Beau is niet alleen in Amerika gebleven maar heeft ook een tijdje toevlucht gevonden in Japan en China.

    Extra:
    Beau is opgegroeid in Frankrijk en had daar een gelukkige jeugd totdat ze negen jaar werd en haar ouders omkwamen bij een auto-ongeluk, ze kon intrekken bij haar oom in Detroit en kwam zo in aanraking met het criminele milieu. Daar was ze niet het enige jonge meisje en ze sloot een vriendschap met Scarlett een Chinees meisje dat ook in the gang zat, ze waren heel hecht samen. Een paar maanden daarna werd Scarlett vermoord bij een opstootje om territorium. Sindsdien heeft Beau besloten zich niet meer in te laten met wie dan ook.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Escritura schreef:
    (...)


    Ik twijfel over je personage. Want eigenlijk had ik meer in mijn hoofd dat de cipiers vrede, gevaarlijke mannen waren. Kies maar of je hem zo laat of nog aanpast.

    Password schreef:
    (...)

    Ik twijfel over je personage. Want eigenlijk had ik meer in mijn hoofd dat de cipiers vrede, gevaarlijke mannen waren. Kies maar of je hem zo laat of nog aanpast.


    Ik wil hem wel aanpassen hoor. ^^ Give me a few minutes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.