• Louis en Harry hebben een haast perfecte relatie. Iedereen weet het en niemand vind het erg. Maar elke relatie heeft zijn keerzijde. Wat Louis namelijk niet weet is dat hij niet alles geeft wat Harry nodig heeft. Daarom gaat Harry opzoek naar dat wat hij mist, bij Niall. Een lange tijd gaat deze affaire goed, totdat Louis ze betrapt. Zelf hebben ze niets door en ook Louis doet net alsof er niets gebeurd is. Althans, tegen Harry. Niall is een heel ander verhaal. Hij krijgt de volle laag. Van gemene opmerkingen tot buiten gesloten worden. Maar uiteindelijk komt alles een keer uit. Dus ook de affaire, waar Louis al lang van af wist. Harry verwacht dat ook hij nu moet boeten voor zijn daden, maar dit is totaal niet het geval. Het lijkt zelfs alsof het Louis helemaal niet interesseert dat Harry net zo vrolijk meedeed. Iets wat Harry alleen maar meer kwelt.

    Ik heb uiteraard al een verklaring waarom Louis het alleen Niall kwalijk neemt, maar als ik dat hier neer zet kan ik het verhaal net zo goed niet schrijven. (:
    Maar ik twijfel dus vanuit wiens point of view ik het zal schrijven. Wat lijkt jullie beter: Harry, Louis of afwisselend?

    Edit: Deze mag dicht. Hier ideeën voor titel graag. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 11:47 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Ooooh, ik ga hem lezen:9~:9~ Meld je het dan even?

    Afwisselend, Harry en Louis. Dat vind ik altijd het leukste ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Afwisselend denk ik. Dat maakt voor mij persoonlijk het verhaal altijd interessant. Ook als ik zelf schrijf wissel ik het liefste wel eens van pov.


    Alleen maar tranen van geluk

    050 schreef:
    Afwisselend denk ik. Dat maakt voor mij persoonlijk het verhaal altijd interessant. Ook als ik zelf schrijf wissel ik het liefste wel eens van pov.


    Tell me about it, stud.

    050 schreef:
    Afwisselend denk ik. Dat maakt voor mij persoonlijk het verhaal altijd interessant. Ook als ik zelf schrijf wissel ik het liefste wel eens van pov.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eledhel schreef:
    Ooooh, ik ga hem lezen:9~:9~ Meld je het dan even?

    Afwisselend, Harry en Louis. Dat vind ik altijd het leukste ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eledhel schreef:
    Ooooh, ik ga hem lezen:9~:9~ Meld je het dan even?

    Afwisselend, Harry en Louis. Dat vind ik altijd het leukste ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein