• Ik heb een suggestie van een nieuw verhaal, willen jullie zeggen wat jullie er van vinden? tips, kritiek of complimenten zijn welkom
    het verhaal idee;

    3 vriendinnen (tegen 23 jaar oud) zijn alle 3 samen getrouwd/samenwonend met iemand uit het leger, de mannen worden uitgezonden naar een oorlogsgeweld. Dit verhaal gaat over de 3 vrouwen die thuis zitten te wachten op de liefde van hun leven die voor een jaar, korter of langer, niet wetend of hij ooit thuis zal komen.

    Sommige hoofdstukken zullen ook gaan over de mannen die in het oorlogsgebied zijn, te vechten voor hun leven.. maar het meeste over de vrouwen thuis met onwetendheid.

    Wat in het verhaal voor komt:
    Romatiek, drama, thriller, loyaliteit, vertrouwen, angst, ruzies, vriendschappen en natuurlijk meer.

    Ik wil het vooral realistisch houden, waardoor het echt gebeurd kan zijn.
    De vriend van mijn zus is ook naar een oorlogsgebied gegaan voor een aantal maanden, voor 2 keer, hierdoor kan ik inschatten hoe de liefdes en familie van de mannen erop kunnen reageren.

    ik heb al een verhaal, ''Almost Dead'', dat juist gaat over mythes als vampieren en heksen.. ik wil nu totaal wat anders proberen ;)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:51 ]


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Ik vind het een geweldig onderwerp om een verhaal over te doen, maar ik denk dat je - als je van plan bent een wat langer verhaal ervan te maken - moet oppassen dat je niet alleen maar hoofdstukken beschrijft waarin die vrouwen maar wachten en wachten. Dat wordt al gauw langdradig en doodsaai. Daarom is het inderdaad ook verstandig te switchen naar de situatie van mannen. Oorlog heeft een ongelofelijk psychologische impact op mensen en daarom is dit verhaal een perfecte uitdaging om dat proberen op papier te zetten.
    Wat je ook kan doen is een van die vrouwen een man laten zijn, wiens vrouw uitgezonden wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja inderdaad! dat is ook een goed idee, of ik dacht aan een homo stel, maar waarbij de vrouw uitgezonden is, is nog leuker denk ik ;)! en inderdaad, het is wel een uitdaging, maar ik wil het wel proberen, hopelijk lukt het!
    bij de vrouwen thuis is het inderdaad niet alleen wachten, ze hebben daar ook hun eigen problemen, gemis en familie drama's of juist geluk ;) en inderdaad, ik zit alleen te denken, moeten de 3/4 mannen samen werken in het leger? of kennen ze elkaar niet? ik denk dat ik doe dat ze elkaar wel kennen en bij elkaar in het team zitten. (op 1 na, die is straaljager piloot)


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Als je kan zorgen dat dat thuis zitten en wachten op de een of andere manier interessant wordt, kan het naar mijn idee een heel goed verhaal worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik hoop het ja, zoals andere liefdes of mannen, kan het ook ''spannend en leuk'' door worden :)


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Nah, lijkt mij een beetje teveel op Army wives om eerlijk te zijn. Het idee is op zich wel leuk/interessant, al zou ik het zelf niet volgen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je kan ook doen dat de vrouwen niet allen maar zitten te wachten maar vreemd gaan ;3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:43 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    weten jullie ook misschien een titel?
    ik dacht aan:
    Behind the soldiers
    Soldier and wives
    Left behind
    We will stay together

    (deze 4 titels, iemand reacties?)


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    We will stay together
    die vind ik heel mooi c:
    en ik vind t trouwens een heel leuk idee, ik heb het eig nog nooit hier op Q gezien, ik ga iig wel lezen c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik vind het idee niet extreem origineel. Ik vind het een goed idee maar ik heb het eerlijk eerder voorbij zien komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het in ieder geval een heel origineel idee en knap dat je gaat proberen om zoiets te schrijven/beschrijven


    Physics is awesome