• Ik zoek een RPG met:
    - Een goede verhaallijn. (Dus niet: Je speelt iemand op school, maar even wat uitgebreider.)
    - Langere posts.
    - 't Liefst iets met fantasy dingen.
    - Geen RPG waar een heel forum voor gemaakt is.

    Anyone? ^^

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 18:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ga een floraat maken bij Animal Royal, dan ben ik niet meer de enige, haha.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:54 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Ga een floraat maken bij Animal Royal, dan ben ik niet meer de enige, haha.

    Iek heb ook Floraat D: Alleen ben ik er mee gestopt, omdat mijn posts domweg genegeerd werden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    tuurlijk, hierboven, das wss je eigen schuld. je moet je personage ook op een ander afsturen en niet wachten en als diegene niet reageert pb jevdiegene, grote kans at ze het gewoo overhet hoofd hebben gezien.

    linkje naar animal royal? zit nu op ds maar zoda ik weer po pc zit zal ik wel eens even een kijkje nemen.

    iemandanders nog een rpg die aan mijn eisen voldoet? en dan met name langere posts.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier is de link, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Animal Royal spreekt me toch niet zo aan D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geen fantasy RPG voor je, maar wel een andere leuke RPG genaamd Locked Up op een apart forum, dit is het quizlettopic met de beschrijving, daar staat ook de link van de RPG in. Ondanks dat het geen fantasy is, is het er wel heel gezellig, dus wie weet vind je het wat =D


    “Love is a contradiction.”

    Chace schreef:
    Ik heb geen fantasy RPG voor je, maar wel een andere leuke RPG genaamd Locked Up op een apart forum, dit is het quizlettopic met de beschrijving, daar staat ook de link van de RPG in. Ondanks dat het geen fantasy is, is het er wel heel gezellig, dus wie weet vind je het wat =D


    Eis 4: Geen RPG waar een heel forum voor gemaakt is.

    Dat vind ik nooit fijn RPG'en en waarom zou je een heel forum maken als het prima in één topic kan? :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wat dacht je van je eigen RPG Chaos, we zijn nog maar met z'n drietjes aangezien de rest er allemaal zonder wat te zeggen (ik geloof dat een het aangaf) vandoor is gegaan.

    Sioux schreef:
    wat dacht je van je eigen RPG Chaos, we zijn nog maar met z'n drietjes aangezien de rest er allemaal zonder wat te zeggen (ik geloof dat een het aangaf) vandoor is gegaan.



    Hmm, dat maakt het juist minder leuk en uiteindelijk bleken we ook met te weinig te zijn voor de originele verhaallijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Hmm, dat maakt het juist minder leuk en uiteindelijk bleken we ook met te weinig te zijn voor de originele verhaallijn.


    we zijn nog steeds verder aan het gaan, maar dan wat geïsoleerd op een plek en de problemen die er daar bij komen kijken dus zo erg is het nog niet, best leuk en mooi eigenlijk (best gevoelig ook)