• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Niet zoveel. Ik moet nog reageren met Arion.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [En ik vind uw laatste post niet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgens mij is dit haar laatste post: ]


    Mary

    "Ik wil een suikerspin," zucht hij lachend.
    Ik word weer meegesleurd naar een kraam.
    "Wat wil jij?"
    "Goh," zeg ik en denk even na.
    "Ik hoef niets, dank je."
    Ik wil niet dat hij echt alles voor me gaat betalen, en als dat wil zeggen dat ik dan niets neem, dan is dat maar zo. Glimlachend kijk ik hem aan, en wacht tot hij zijn suikerspin heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "I-ik ook van jou," perst Kyle er met moeite uit.
    Hij knijpt in mijn kont en kust me opnieuw. Ik haak mijn vingers onder de rand van zijn boxershort en trek het ding naar benden.
    Ik kus hem iets ruwer dan net.

    Charlotte

    "Weet jij hoeveel je er al hebt gehad vandaag? Met jou heb ik mijn record verbroken, hoor."
    Hij kijkt me in de ogen en drukt snel een kusje op mijn wang.
    "Op mijn mond," zeg ik op hetzelfde treurige toontje van net. Ik weet zowaar een paar tranen te forceren.

    Arion

    Wanneer ik betaald heb krijg ik een roze wolk op een stokje in mijn handen gestopt. Ik scheur er een stukje af en stop het smakelijk in mijn mond. Dan trek ik opnieuw wat van het pluis weg en steek het uit naar Mary.
    "Stukje?" vraag ik glimlachend.
    Ik begrijp in de eerste plaats niet goed waarom ze niks wilde. Ik hoop maar dat ze niet op dieet is, want ze heeft een prachtfiguur.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial haakt zijn vingers onder de rand van mijn boxershort en trekt hem naar beneden.
    Hij kust me iets ruwer dan net. Ik laat nu ook mijn handen naar zijn boxershort gaan en trek die van hem ook naar beneden.
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan, daarna lik ik even over zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:48 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga eten en kom waarschijnlijk niet meer online, denk ik.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Niet veel later trekt ook Kyle mijn boxershort uit. Hij glimlacht even en likt dan over mijn lippen. Ik open mijn mond een stukje en druk mijn lichaam tegen hem aan. Ik laat mijn hand door zijn haar glijden terwijl ik met de andere die van hem zoek en ons vingers verstrengel.
    Ik bijt een keer op zijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Op mijn mond," zegt Charlotte op een treurig toontje. Er stromen zelfs wat tranen over haar gezichtje. Ik gehoorzaam braaf en druk zachtjes een klein kusje op haar lippen. Ondertussen trek ik mijn boxershort aan. Uit mijn dashboard haal ik een aansteker en een jointje.
    "Jij ook?" vraag ik aan Charlotte terwijl ik de mijne opsteek. Met een grijns inhaleer ik het stofje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Eindelijk krijg ik mijn kusje. Terwijl Michael zijn boxershort aandoet en in het dashboard iets zoekt, doe ik mijn kleren aan.
    "Jij ook?"
    Ik kijk hem even vragend aan maar al snel ruik ik wat hij bedoelt. Wiet. Ik wapper een keer met mijn hand.
    "Nee, en als jij dat ding wilt roken blijf ik ook niet in de auto zitten. Ik zie je zo wel."
    Ik druk een kus op zijn wang en stap uit de wagen. Ik besluit maar even naar de kantine te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ze wappert met haar hand.
    "Nee, en als jij dat ding wilt roken blijf ik ook niet in de auto zitten. Ik zie je zo wel." Ze drukt een kus op mijn wang en stapt de auto uit.
    Met de joint in mijn mond kleed ik me aan. Rustig rook ik hem helemaal uit. Heerlijk is dit. Ik inhaleer diep en laat mezelf naar achter vallen tegen de achterbank aan. Even sluit ik mijn ogen om optimaal te genieten. Het duurt niet heel lang voordat de joint op is. Ik stap de auto uit en gooi hem weg. Uit mijn zak vis ik een pakje kauwgom waarvan ik er ééntje in mijn mond doe. Met een grijns loop ik de school weer binnen, op zoek naar Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer ik Michael om zich heen zie kijken, fluit ik een keer op mijn vingers. Glimlachend kijk ik hem aan. Meteen ben ik vergeten dat ik het absoluut niet fijn vind dat hij die zooi rookt. Ik wacht geduldig tot hij bij me is en neem ondertussen nog een slokje water uit het flesje dat ik net gekocht had. Ik schuif mijn boeken aan de kant. Met hem in de buurt kan ik me er toch niet op concentreren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik hoor een fluitje. Snel draai ik me om en zie ik Charlotte zitten. Ze schuift haar boeken weg. Lachend loop ik op haar af.
    "Hallo beauty," lach ik en ik druk een kusje op haar wang.
    Even werp ik een blik op haar schoolboeken. Spaans.
    "Snap je het?" vraag ik aan haar. "Anders kan ik je wel helpen."
    Ik weet dat dit een overbodige vraag is maar dan lijkt het net alsof ik ook wil meehelpen aan haar ontwikkeling. Ondertussen vlecht ik alweer kleine vlechtjes in haar haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Hallo beauty," lacht Michael voor hij een kusje op mijn wang drukt. Hij kijkt even naar mijn boeken.
    "Snap je het? Anders kan ik je wel helpen."
    Ik moet lachen, echt lachen terwijl hij vlechtjes in mijn haren maakt.
    "Liefje, als er één ding is waar ik geen hulp mee nodig heb, dan is het dit wel," zeg ik in vloeiend Spaans. Ik ga met mijn gezicht naar hem toe op zijn schoot zitten en druk een kusje op zijn lippen.
    "Te quiero," zeg ik nog zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Liefje, als er één ding is waar ik geen hulp mee nodig heb, dan is het dit wel," zegt ze in vloeiend Spaans.
    Lekker bezig Michael.
    Ze klimt bij mij op schoot en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Te quiero," zegt ze zachtjes.
    Ik leg mijn armen rond haar heupen en druk haar wat dichter tegen me aan. Zachtjes zet ik mijn lippen in haar nek en zuig. Zo creëer ik zo'n zelfde plekje wat er in mijn nek staat.
    "Die kreeg je nog," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Stukje?" vraagt hij glimlachend.
    Ik knik zachtjes en neem het stukje suikerspin aan.
    "Dank je," zeg ik vrolijk, en zo charmant mogelijk steek ik het zoete spul in mijn mond, tevergeefs. Voor ik het weet plak ik helemaal, en hangt er zelfs wat op mijn neus.
    "En daarom eet ik meestal geen suikerspin," zeg ik lachend. Zo goed en zo kwaad mogelijk probeer ik me plakvrij te vegen.
    "Is het weg?" vraag ik even ter controle.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.