• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle's kreunen jagen rillingen over mijn hele lichaam. Hij grijpt me vast en kust me terug. Hij likt over mijn lippen en opent zelf zijn mond.
    Iemand wordt ongeduldig.
    Plagerig lik ik eerst nog een keer over zijn lippen voor ik mijn tong in zijn mond laat glijden. Ik draai zacht rondjes en schuur met mijn kruis tegen het zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga slapen.]
    Kyle.
    Irial likt een keer over mijn lippen en laat dan zijn tong binnen, ik begin gelijk mee te bewegen. Ik voel dat hij zijn kruis tegen mijne schuurt.
    Ik kras weer met mijn nagels over zijn rug, en ik gooi mijn heupen weer omhoog. Mijn ademhaling hou ik niet goed onder controle.


    Ich liebe dich 27.12.23

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 23:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Charlotte brengt haar hoofd wat dichterbij.
    "Alleen als jij het wil, Michael," fluistert ze in mijn oor. Ze drukt een kusje op mijn wang en zoent me daarna liefdevol op mijn mond.
    Even laat ik haar los en kijk ik haar in haar ogen aan. Er vormt zich een klein glimlachje op mijn gezicht.
    "Ik doe het," lach ik terwijl ik met mijn handen haar hoofd ondersteun. "Dat zei ik toch al?"
    Ik druk mijn lippen weer op de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle krast opnieuw over mijn rug en drukt zijn heupen tegen die van mij aan.
    "Kyle," zeg ik hees. "Niet krassen." Mijn littekens dreigen weer te gaan branden. Ik zet mijn lippen opnieuw in zijn hals en bijt er zachtjes in. Mijn hand glijdt over zijn borstkas en buik, omhoog en weer naar beneden. Telkens wanneer ik net bij zijn broeksrand kom, laat ik mijn hand weer naar boven glijden.

    Charlotte

    Ik kan niet anders dan terug lachen wanneer er een glimlachje op zijn gezicht verschijnt.
    "Ik doe het. Dat zei ik toch al?"
    Voor ik kan antwoorden kust hij me opnieuw. Gretig zoen ik hem terug. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en zucht opgewonden. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip. Ik trek die een beetje naar achter en kijk hem ondeugend in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Gretig zoent Charlotte me terug. Ze drukt haar lichaam tegen de mijne aan. Opgewonde zucht ik. Zachtjes bijt ze op mijn onderlip en trekt ze me naar achter. Ondeugend kijkt ze me in mijn ogen. Lachend kijk ik haar aan. Ik laat mijn handen weer over haar lichaam glijden. Opgewonden pak ik haar billen vast en laat ik mezelf bij haar naar binnen glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle
    "Kyle, niet krassen." zegt hij hees.
    Ik stop en leg mijn handen gewoon en wrijf dan over zijn rug. Hij zet z'n lippen in mijn hals en bijt er zachtjes in. Zijn hand gaat over mijn borstkast en dan over mijn buik, steeds als hij bij mijn broeksrand is gaat hij weer terug omhoog. Ik grom een keer en kijk hem gespeelt boos aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Hijgend lig ik na te genieten. Mijn lichaam is helemaal bezweet maar toch trek ik Michael tegen me aan.
    "Jij bent... wauw," breng ik zuchtend uit.
    Als ik geweten had dat het zonder condoom zoveel lekkerder zou zijn had ik het al veel eerder voorgesteld. Ik breng mijn lippen naar Michael's hals en kus hem zachtjes.

    Irial

    Kyle gromt en kijkt me boos aan. Sexy.
    Ik draai me even om zodat ik rechtop kan zitten en doe mijn broek uit. Die gooi ik bij de rest van mijn kleren en dan keer ik me terug naar Kyle. Voor ik weer op hem ga liggen trek ik ook zijn broek uit die ik de mijne achterna gooi. Ik laat me opnieuw tussen zijn benen zakken en kus hem teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Hijgend laat ik mijn ogen over Charlotte glijden.
    "Jij bent...wauw," brengt ze zuchtend uit. Ze brengt haar lippen naar mijn hals en kust me zachtjes. De rillingen lopen over mijn rug.
    "Jij bent ook niet slecht," lach ik zachtjes terwijl ik mijn lippen op haar kruin druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Jij bent ook niet slecht," lacht hij voor hij mijn haren kust.
    Ik lach luidop en schud mijn hoofd.
    "Nou dank je," zeg ik terwijl ik hem een stompje geef.
    Ik neem zijn gezicht opnieuw in mijn handen en kus hem nogal ruw. Ik ben verslaafd aan hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte lacht luid en schud haar hoofd.
    "Nou dank je," zegt ze terwijl ze me een stompje geeft.
    Ze neemt mijn gezicht vast en kust me ruw. Ik zoen haar loom terug. Mijn handen verstrengel ik in haar haren. Zachtjes begin ik te zingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik kijk Michael vertederd aan wanneer hij begint te zingen. Verliefd staar ik hem in de ogen. Ik neem een van zijn handen uit mijn haren en leg die op mijn borst zodat hij kan voelen hoe hij mijn hart sneller doet slaan.
    "And if there's somebody, calling me on, he's the one," zing zachtjes, een octaaf hoger mee. Ik smelt voor deze jongen. "You're the one," fluister ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte neemt één van mijn handen en legt die op haar borst.
    "And if there's sombody colling me on, he's the on," zingt ze zachtjes mee. "You're the one," fluister ze.
    Mijn ogen gaan glisteren van verliefdheid en geluk. Zachtjes druk ik mijn lippen op die van de voor een kusje. De tranen glinsteren in mijn ogen. Deze meid, zij is het voor mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael's ogen schitteren en ik voel dat de mijne hetzelfde doen als antwoord. Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen en ik sluit mijn ogen. Wanneer ik ze weer open zie ik tranen in zijn ogen.
    "Liefje wat is er?" vraag ik bezorgd.
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en wrijf met mijn duimen over zijn wangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Liefje wat is er?" vraagt Charlotte bezorgd.
    Ze neemt mijn gezicht in mijn handen en wrijft met haar duimen over mijn wangen.
    "Niets," zeg ik. "Ik ben gelukkig."
    Zachtjes druk ik een kusje op haar wang en wrijf ik met mijn neus langs die van haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."