• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke]
    Lilly
    Ik voel dat ik chagie begin te worden. Hij begrijpt me niet eens. Hij denkt gelijk dat ie erbij moet terwijl als hij komt kijen ze leert kennen.Ik draai me om en loop naar een van de stoelen waar ik op mijn tekenblok verder ga met Isa tekenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ze loopt bruut weg, en ik haal mijn schouders op. Dan praat ik maar niet met haar. Ik snak weer naar een sigaret, en houd me in niet naar buiten te lopen. Ach, Isabelle is al een hele tijd stil, dus zo erg zal het wel niet zijn.
    "Ik ga even buiten roken," zeg ik, en loop naar buiten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Hij loopt weg om te roken. En weer goed gereageerdik werd boos om mezelf. "Sorry Isa" zeg ik zacht. Ze is al een tijdje stil. Boos op mezelf loop ik ook naar buiten en ik klim in een grootte boom. Het was aardig fris maar dat negeerde ik.In de verte zag ik jeremy staan. Langzaam liet ik me zakken en liep naar hem toe. "Sorry van net" zeg ik zacht en kijk naar mijn voeten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Sorry van net."
    Ik draai me om en blaas de rook uit.
    "Wat van net?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik zucht weer even. Ik knik. "Ja dat ik zo reageerde" ik keek even naar hem en hij blaasde zijn rook uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Hoe reageerde?"
    Denkt ze nu echt dat ik daar kwaad voor ben? Er is wel meer nodig om mij kwaad te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    'dat ik boos wegdraaide." ik voel me rood worden.
    Speelde hij alsof of lag het echt aan mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat jij kwaad was, is mijn probleem niet."
    Ik inhaleer nog een keer en blaas de rook rustig de koude lucht in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "Ja maar ik had het niet op jou moeten afreageren. Ik ken je nog maar net" ik kijk even naar hem. Kon het hem dan werkelijk niets schelen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ja, maar ik had het niet op jou moeten afreageren. Ik ken je nog maar net."
    Ik haal nog een keer mijn schouders op.
    "Daarom trek ik het me ook niet aan. Je doet maar wat je wilt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik besloot dat het allemaal geen nut had. Ik ga op het bankje schuin achter hem zitten. "Hoelang zit je hier op school?" ik keek hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Hoelang zit je hier op school?"
    "Al drie jaar."
    Ik trap mijn sigaret uit en ga naast haar zitten. Ik strek mijn benen voor me uit en kijk naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lilly
    Ik knik. "EN hoe oud ben je eigenlijk?" Ik shcatte hem rond de 19. Bijna niemand was mijn leeftijd hier.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "En hoe oud ben je eigenlijk?"
    Dit lijkt net een kruisverhoor.
    "17. Jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "15" antwoorde ik terug en staarde wat voor me uit.
    Het was geen makelijk persoon voor een gesprek.
    Of het zou aan mijn humeur liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan