• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ i go see you tomorow?? Eefje jij hebt ook vakantie tog?? miss kunnen wij morgen verder??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, ik heb vakantie, maar ik heb huiswerk enzo, + ik moet mijn kamer nog opruimen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ahah dat laatste is mijn smoes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Ik kom altijd te laat, kan niet zingen en nog minder dansen. Arme ik!"
    Jeremy kijkt me dramatisch aan, ik zie dat hij moeite heeft zijn lach in te houden. Ondertussen lig ik al in een deuk.
    "Zullen we anders maar vast naar Glee lokaal gaan?" Ik kijk de twee aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Zullen we anders maar vast naar Glee lokaal gaan?"
    Ik knik en kijk naar Lilly.
    "Kom je mee?" vraag ik haar met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oh ja, je zusje. Hoe oud is ze ook alweer?"
    Ik merk dat Mary rilt en trek haar onbewust tegen me aan terwijl ik in gedachten verzonken ben. Wat als Auryn haar echt niet mag? Ik wil niet kiezen, ik wil geen van beiden van streek maken. Ik moet een manier verzinnen zodat die kleine haar leuk vindt.
    "Jij mag trouwens nog steeds kiezen wat we nu gaan doen."
    "Wat?" vraag ik wanneer ik uit gedachtenland terug naar de werkelijkheid kom. "Heb je geen zin om vanavond een film te komen kijken bij mij thuis?"
    Ik kijk haar een beetje beschaamd aan omdat ik weet dat het geen antwoord is op haar vraag, maar ik heb amper gehoord wat ze zei. Het is best ironisch dat ik dan net aan haar dacht.

    Irial

    Ik kan niet anders dan meelachen met Kyle, ookal heb ik geen idee waarover het gaat. Ik zet opnieuw zachte kusjes in zijn hals.
    "Je lacht?" vraag ik. Akkoord, het zijn niet veel woorden, maar hij zal vast wel doorhebben dat ik wil weten waarom.
    Ik haal mijn lippen uit zijn hals en kijk hem grinnikend in de ogen. Ik breng het pakje met het condoom in naar mijn mond en scheur het open met mijn tanden.

    Charlotte

    Hij haalt lachend zijn wenkbrauw omhoog.
    "Vertel maar. Ik heb de tijd."
    "Je hebt een goede smaak qua kleren, je kan zo lekker koken dat ik gewoon mijn bord zou willen aflikken, je geeft heerlijke massages, je bent een kei in football, je kan prachtig zingen, je bent een beest in bed en je doet mijn hartje sneller slaan als geen ander," zeg ik rustig. Na dat laatste puntje verschijnt er een brede lach op mijn gezicht. Ik geef hem een lief kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij trekt me dichter tegen zich aan en staart wat afwezig voor zich uit.
    "Wat? Heb je geen zin om vanavond een film te komen kijken bij mij thuis?"
    Ik knik zachtjes en kijk hem glimlachend aan.
    "Tuurlijk. Klinkt gezellig."
    Ik frunnik wat aan de zoom van zijn vest die ik aan heb en kijk hem aan.
    "Is er iets? Je bent nogal afwezig," zeg ik zacht.
    Een beetje bezorgd kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Je hebt een goede smaak qua kleren, je kan zo lekker koken dat ik gewoon mijn bord zou willen aflikken, je geeft heerlijke massages, je bent een kei in football, je kan prachtig zingen, je bent een beest in bed en je doet mijn hartje sneller slaan als geen ander," zegt ze rustig. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Zachtjes druk ze een lief kusje op mijn wang.
    "Je streelt mijn ego," lach ik zachtjes terwijl ik mijn lippen weer op die van haar druk. Mijn handen laat ik weer naar haar heupen glijden. Zachtjes leg ik mijn voorhoofd tegen die van haar.
    "Ik houd van je," fluister ik bijna onverstaanbaar. Bij deze woorden voel ik mijn hart minstens twee keer zo hard kloppen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yulia Nena Katineh
    Ik lach zachtjes aangezien haar reactie precies hetzelfde als de mijne is op dit moment. 'Dan hebben we op z'n minst iets gemeen,' grinnik ik, maar ik hou me vlug stil als ik zie dat de leraar dreigend mijn kant op kijkt. Ik gnif. We proberen ons te concentreren op de uitleg en de eeuwenlange tekst, maar tevergeefs.
    'Rusland,' zeg ik dan vervolgens neutraal terwijl ik met de achterkant van mijn pen tegen mijn wang tik. 'En jij?' vraag ik vervolgens nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Pavarotti: gaan wij anders gewoon verder?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik weet effe niks met Isabelle. :S]

    Kyle

    "Je lacht?" Vraagt hij.
    "Ja zat te denken hoe je me verranderd hebt." Zeg ik met een schuin lachtje.
    hij haalt zijn lippen uit mijn nhals en kijk me aan. Hij gaat met het pakje met de condoom naar zijn mond en scheurt hem open.
    Mijn opwinding word nog erger als ik eraan denk wat we zo gaan doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha, geeft niet ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Yulia lacht even om mijn reactie maar als snel schenkt de leraar haar een dreigende blik.
    "Rusland," beantwoord ze op mijn vraag. "En jij?" vraagt ze nieuwsgierig.
    Even slik ik.
    "Iran," weet ik dan met moeite uit te brengen. Het woord spookt door mijn hoofd. Elk beeld speelt zich als een film af in mijn hoofd. Nog nooit heb ik het aan iemand verteld en nu, in één maand, weet iedereen het. Ik schud met mijn hoofd om de beelden weg te krijgen maar het is tevergeefs. De film speelt verder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Ja we gaan. Tot zo Lil." Ik glimlach even naar haar en trek dan een soort van Jeremy mee richting het lokaal.
    "Oké, dit is dus het glee lokaal." Zeg ik met een brede glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Ik lach wanneer ze me meetrekt, en ik wuif naar Lilly, die achter blijft.
    "Oke, dit is dus het Glee lokaal."
    Ik kijk eens rond.
    "Wauw, mooi. Laat eens iets horen?" vraag ik lief.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.