• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Maakt niet uit, kies maar een les. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yulia Nena Katineh
    Stilletjes, met mijn boeken onder mijn armen geklemd liep ik richting Engelse literatuur. Dit was mijn eerste schooldag. Oorspronkelijk kwam ik uit Rusland, dus ik klakte met mijn tong om het accent binnensmonds te houden om vooroordelen te voorkomen.
    Een dreunend geluid klonk door de gangen, wat ik constateerde als de bel. Zuchtend zette ik het op een snelwandelen en kwam net op tijd bij het lokaal. Alleen, helaas, zat iedereen er al. 'Ehm..' hakkelde ik ongemakkelijk. 'Sorry,' mompelde ik terwijl ik naar het enige lege plaatsje schuifelde waar een meisje zat. (Donna?) Ik opperde een glimlach richting haar terwijl ik mijn boeken opensloeg en de blikken negeerde.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:05 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Donna

    "Sorry," mompelt een meisje terwijl ze naast me komt zitten.
    Ik gun haar een klein lachje waarna ik mijn boeken opengooi. Met nieuwe tegenzin lees ik de eerst stof. Engelse literatuur, altijd gezellig. Met mijn ogen ga ik de klas langs. Geen echte bekende gezichten. Ik probeer me te concentreren op mijn tekst maar steeds dwalen mijn gedchtes af. Lezen wordt het deze les niet. Ik besluit me te richten op het, voor mij onbekende, meisje.
    "Hi," zeg ik met mijn arabische accent. "Donna."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yulia Nena Katineh
    Zuchtend doe ik een poging tot concentratie te bedaren terwijl ik de teksten van Shakespeare in me opneem. Maar het lukt me niet. De tekst is gewoonweg te moeilijk om te ontcijferen met haar oude taal uit weet ik veel welke eeuw. Een kwartier lang vertelt de leraar een levensverhaal over Shakespeare, maar ik staar afwezig uit het raam en bekijk de basketbalspelers die elkaar uitjoelen onder genot van een potje basketbal op de parkeerplaats. Als de leraar opdacht geeft om zelfstandig te werken, richt het meisje zich op me. "Hi," spreekt ze, terwijl ik luisterde naar haar klemtoon en Arabische accent. Haar uiterlijk was duidelijk om jaloers van te worden. Het meisje stelt zich voor als Donna.
    "Yulia," zeg ik, waarna ik vervlogens op mijn tong bijt aangezien mijn accent duidelijk te merken was. Ik wijs naar de leraar. 'Ook je lievelingsvak?' vraag ik grijnzend.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Boem. Sorry :3 Kan ik gewoon verder?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jha kan, we wachtte op je. ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    "Yulia," zegt ze. Je hoort een licht accent wat ik niet helemaal kan thuis brengen. Het heeft iets weg van het accent van mijn kleine broetje, Arman.
    "Ook je lievelingsvak?" vraag ze grijnzend.
    "O meid, je moest eens weten," lach ik. "Ik houd van dit vak." Het sarcasme spat van mijn gezicht. Mijn pen draai ik rond tussen mijn vingers. Met een halfoor luister ik naar het verhaal over Shakespeare. Een diepe zucht verlaat mijn mond.
    "Dus," zeg ik zachtjes. "Waar kom je vandaan?" vraag ik voorzichtig. Ik weet dat Arman is geboren tegen Azerbaijan aan. Zijn accent had daar iets van weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja ik zit er ook bij. Je bent welkom hoor."
    "Ja, iedereen is welkom."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Geloof me, dat wil je niet meemaken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik knik even naar Jeremy en kijk met een sorry blik naar Isa. Dit ging erg moeilijk worden.

    [ik ga zo. denk over 5 minuten ong.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Geloof me, dat wil je niet meemaken."
    Zegt hij hoofdschuddend.
    "Ik kan ook niet goed zingen hoor. MAar ik doe het gewoon, boeiend wat ze denken." Grinnik ik.
    "Dansen is mijn sterkere kant." ZEg ik en maak een rondje.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Jij kan zingen. Ik kweel."
    Ik grinnik even.
    "En ik begin nog niet over mijn dansen. Ik dans en zing als een aap die dringend naar het toilet moet," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk half dromerig glimlachend naar Isa. "Tsja ik kan beide. Ik weet niet wat mijn sterkste kant is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik schiet in de lach om Jeremy's opmerking.
    "Tja, nobody's perfect." Grinnik ik en doe even een kort tapdansje.
    En daarna draai ik een keer rond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ehm Lilly is er ook nog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Tja, nobody's perfect."
    Ik grinnik.
    "Ik kom altijd te laat, kan niet zingen en nog minder dansen. Arme ik!"
    Dramatisch kijk ik haar aan, en ik doe moeite om mijn lach in te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.