• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic:Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!.

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrije tijd.

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Nou en, ik loop wel,' En met die woorden begint ze te lopen. Ik twijfel maar loop haar dan toch achterna. Ik neem haar pols vast en draai haar om. Ik hou haar beide armen stevig vast en kijk haar aan. 'Waarom ben je zo boos? En wat wil je dat ik zeg?' Ik kijk haar recht aan en laat haar niet los.

Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Laat lo-os!' schreeuw ik, maar met mijn gedraai doe ik mezelf alleen nog maar meer pijn mee en dus sta ik stil met mijn blik naar de grond gericht.
    'Ik-Ik, fack, weet ik vel. Gewoon die hele Tamara en, Jezus Luke, ik ben gewoon boos, laat me!' De regendruppels vallen naar beneden, eerst een paar, maar dan gaan ze heel snel en regent het hard.
    'Waarom wil je me niet vertellen wat ze zei? Ze is mooi, die Tamara. En jij ook, vroeg of laat gaat één van ons toch wel vreemd.' Wat ik allemaal zij was niet eens meer logisch, ik weet het zelf ook niet meer.
    'Maar ik zweer je, als je nu niet los laat trap ik tegen je scheen.' hoe ik eraan toe. De woede voelde ergens wel goed, om eerlijk te zijn.

everything, in time

Luke Charles Sanz

Ik laat een van haar handen los maar haar rechter pols hou ik stevig vast. 'Wil je weten wat ze zei? Nou? Oke.' Roep ik. 'Ze zei dat ik er van moest genieten voor ik vader word.' Haar woorden deden me pijn. 'En waarom in hemels naam denk je dat ik vreemd zou gaan? Jij bent de enige die ontrouw geweest is weet je dat!'

Nou precies, Luke moet er dus van ge- eh, waarvan genieten?
    'Jij bent de enige die ontrouw is geweest weet je dat?' Ik rol met mijn ogen.
    'Blijf je daar nou op terug komen? Dat was een andere tijd, je wist niet eens meer wie ik was! Je begrijpt er gewoon geen zak van, jij.' Ik wrijf de uitgelopen make-up van mijn gezicht af. 'Alsof jij de rest van de tijd trouw blijft. We zijn achttien! De kans dat je dan je levenspartner vind is nou ook weer niet zo groot. Ga dan lekker van die Tamara genieten, dan staan we quitte, ben je dan eindelijk blij?' Met mijn inmiddels vrij hand probeer ik ook de andere los te krijgen, maar Luke heeft me zo stevig vast, dat ik niet zeker weet of hij het zelf nog wel door heeft.

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Alsof jij de rest van de tijd trouw blijft. We zijn achttien! De kans dat je dan je levenspartner vind is nou ook weer niet zo groot. Ga dan lekker van die Tamara genieten, dan staan we quitte, ben je dan eindelijk blij?' Ik hou haar nog steeds vast en ben niet van plan haar los te laten. 'Ohh dat wil je.' Ik lach schamper. 'Je snapt het echt niet he Katherine. Ik hou van je waarom zou ik dan in hemels naam van Tamara gaan 'Genieten!' Ik kijk haar aan en schud lichtjes mijn hoofd.

Omdat ik het gevoel heb dat Luke me uitlacht, knakt er iets en voor ik het besef, sla ik Luke hard in zijn gezicht. Meteen erna heb ik er spijt van.
    'Sorry, sorry!' zeg ik snel. 'Maar ik hou van jou en ik 'genoot' van een ander. Lijkt me niet meer dan logisch dat je me terug wilt pakken. Echt, sorry.'

everything, in time

Luke Charles Sanz

Haar hand gaat naar achter en raakt mijn wang. De klap klinkt harder dan verwacht. Ik laat mijn greep op haar pols langzaam los en kijk haar geschrokken aan. 'Maar ik hou van jou en ik 'genoot' van een ander. Lijkt me niet meer dan logisch dat je me terug wilt pakken. Echt, sorry.' Ik schud mijn hoofd en laat mijn armen naar beneden zakken. 'Nee..' Fluister ik en draai me dan om. De rege komt met bakken uit de hemel en ik ben doorweekt. Mijn haar druipt en gelukkig kun je de tranen niet zien.

Met mijn hand wrijf ik over mijn pijnlijke pols, wat niet veel zin heeft omdat mijn hand minstens net zo pijn doet.
    'Luke?' mijn stem trilt een beetje en ik ben opslag niet meer boos, althans, niet meer op Luke maar op mezelf. Ik had hem absoluut nooit mogen slaan.
    Luke draait zich niet om en daarom loop ik om hem heen en ga weer voor hem staan. 'Zeg dan iets! Het spijt me.'

everything, in time

Luke Charles Sanz

Dan verschijnt Katherine voor mijn neus. 'Zeg dan iets! Het spijt me.' Ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik wil niets zeggen, bang dat mijns tem breekt. We zijn bij mijn auto aan gekomen en ik begin mijn sleutel te zoeken.

De stilte is alleen nog maar pijnlijker dan woorden ooit kunnen zijn.
    'Toe,' probeer ik nog, maar hij zegt niets. Ik ben blij dat het regent, zodat de tranen niet zichtbaar zijn. Misshien is het beter als ik echt loop, dan hoeft Luke niet met me in één auto te zitten.

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Toe,' ik draai me om. 'Wat dat Kathy! Dat ik zeg dat ik van je hou werkt niet. Dat ik je vertel dat ik niet met Tamara wil. Of wat dan ook!' Ik kijk haar hulpeloos aan. mijn stem was zoals verwacht gebroken en mijn tranen blijven maar stromen.

Van schrik deins ik een beetje achteruit. Dit had ik niet zien aankomen, de eeuwige rustige jongen breekt. Nu pas breekt mijn stem echt. 'Ik weet het ook niet, Luke. Misschien wil ik wel dat je vreemdgaat, dat niet alles zo freaking perfect is. Dat is niet goed, dan breekt het toch wel weer! Dat gaat altijd zo. Jouw gezin was perfect en toen kwam het ongeluk met Sarah, zo iets is oneerlijk. Iets kán niet zo goed zijn,' zeg ik wanhopig.

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Ik weet het ook niet, Luke. Misschien wil ik wel dat je vreemdgaat, dat niet alles zo freaking perfect is. Dat is niet goed, dan breekt het toch wel weer! Dat gaat altijd zo. Jouw gezin was perfect en toen kwam het ongeluk met Sarah, zo iets is oneerlijk. Iets kán niet zo goed zijn,' Ik maak een radeloos gebaar. 'Waarom maak je het ons zo moeilijk dan! Geef ons de kans perfect te zijn. Waarom moet alles moeilijker zijn!' Ik laat me op de grond zakken en leun tegen mijn auto aan. Ik druk mijn handen tegen mijn voorhoofd en kijk naar de lucht. Ik trek mijn benen verder op en de tranen blijven net als de regendruppels vallen.

Ik snel naar de andere kant van de auto, ga op de grond zitten en leg mijn handen op Luke's knieën.
    'Het spijt me,' huil ik. 'Ik kan dit niet Luke. Ik ben niet zo goed in dat hele liefdesgedoe, het is eng. Ik heb al zovaak tegen je gelogen en de schuld kruipt hoog op. Jij blijft eeuwig lief en dat verdien ik niet, Tamara had gelijk, je moet ergens anders van kunnen genieten.'

everything, in time

Luke Charles Sanz

Ik zucht. 'Vertel me gewoon.. g-gewoon de waarheid.' Ik kijk haar aan.
    'Alsjeblieft.' Ik smee haar bijna. Mijn haar plakt aan mijn haar en het begint al aardig donker te worden. 'hoevaak heb je tegen me gelogen?' Ik wil het niet weten maar kan het niet laten het te vragen.