• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic:Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!.

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrije tijd.

everything, in time

Katherine - 18 - Fret > Momo
    Braaf ging ik weer op het bankje zitten. Mijn mobiel trilde: "Heb je al met je vader gepraat? X". Van Nikki, Josephs vriendin. Ik klik het weg en heb er even geen zin in.
    Als ik opkijk ligt Tamara op de grond.
    'Au, mijn enkel,' jammert ze. Niet te geloven, dringt het nu echt niet door bij dat kind?

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Au, mijn enkel,' Ik draai me om en zie Tamara op de grond liggen. Geschrokken ren ik naar haar toe. 'Gaat het? Wat is er gebeurd?' Ze jammerd een beetje en houd haar enkel vast. 'Ik struikelde, ik ben ook zo omhandig.' Ze bloost een beetje. 'Kun je lopen?' Vraag ik. Ze schud treurig haar hoofd. 'Kom ik help je.' Ik steek mijn hand naar haar uit en ze probeerd op te staan maar valt bijna direct terug. Ik zucht ga door mijn knieën en til haar op door een arm op haar rug te leggen en een onder haar knieholtes. Dan loop ik met haar in mijn armen naar de bank waar ik haar naast Katherine zet.

Wederom jaloers kijk ik naar Luke haar optilt. Zo mag hij alleen zijn familie of mij optillen!
    'Bullshit,' sis ik als Luke haar naast me zet. 'Er mankeert niets met haar enkel.'

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Er mankeert niets met haar enkel.' Sist Katherine. Ik schud met een flauwe glimlach mijn hoofd. 'Nee echt het doet pijn kun je er even naar kijken Luke?' Tamara kijkt me met grote ogen aan. Ik knik. 'Trek je schoen even uit.' Ze volgt mijn bevel op en ik bekijk haar enkel. 'Doet dit pijn?' Ze knikt. 'Hmm' Mompel ik. 'Het ziet er normaal uit. Blijf maar even zitten de rest van de tijd ik moet nu echt terug.' Ik sta op en neem Tamara haar plek in.

Zodra Luke weer weg is draai ik me naar Tamara toe. 'Wat ben jij een aanstelster zeg. Luke houdt toch niet van je. Hij is mijn vriend!' Tamara houdt haar hoofd schuin en grinnikt.
    'Alles kan kapot.' 'Jij gemeen kreng,' sis ik terug en ze haalt haar schouders op. 'Doet me niets, zolang ik medelijden wek krijg ik Luke's aandacht en niet jij.'

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Oke en we gaan verder!' Ik ben aan slag en wacht tot Max de bal gooit. Ookal is hij een goeie werper ik kan de bal makkelijk raken en ik maak net als hij ervoor gedaan had een homerun. 'En en wie weet wat Charise verkeerd deed?' Ik kijk de groep rond. 'Ze wilde een honk stelen!' Roept haar vriendin. Ik knik. 'Inderdaad en wie weet waarom dat niet handig is?' Het blijft even stil. 'Omdat als de bal naar zou honk word gegooid hij uit is.' Er klinkt een aah en ohja. Ik glimlach. 'Play.' Zeg ik en klap een keer. Het spel gaan verder en ik moet zeggen dat ze het echt goed doen.

'Zie je?' grijns ik. 'Nu krijg jij toch geen aandacht omdat Luke het echt als lesgeven ziet en dat neemt hij serieus. Toevallig vindt hij het leuk, maar hij zie je echt niet zitten.' 'Nou en, jij krijgt de aandacht nu ook niet.' God, dat kind is 16 en zo onvolwassen. Ik grijns nu alleen nog maar breder. 'Oooo, geloof me, ik heb meer aandacht gehad dan jij ooit zult krijgen,' grijns ik. Meteen draait ze zich om en roept ze over het veld: 'Luke! Het doet nog steeds heel pijn!'

everything, in time

Luke Charles Sanz

'Luke! Het doet nog steeds heel pijn!' Ik zucht en kijk op. 'Break!' Het spel stopt en ik loop terug naar het de bank. 'Waar doet het pijn?' Ze wijst naar haar been. Ik kijk er nog een keer naar maar zie nog steeds niets. 'Ik haal wel een icepack voor je.' Ik ren weg en ben snel terug met een icepack gewikkeld in een handdoek. 'Hier hou je been omhoog en doe deze handdoek erop.' Ik geef hem aan haar en loop dan terug naar het spel. 'Play!'

Katherine - 18 - Fret > Momo.
    Ik zie Tamara een beetje teleurgesteld kijken, dat was niet de aandacht waarop ze had gehoopt. Ik werd echt gek van haar en dat in combinatie met de zwangerschapshormonen, zorgde ervoor dat ik er echt jaloers en chagrijnig van werd, iets wat ik normaal bijna nooit ben. Ik wilde haar gewoon kwetsen of jaloers maken, iets!
    'Weet je,' zei ik toen in een slechte bui. 'Luke en ik krijgen een kind. Samen. En we zullen gaan trouwen en jij past daar nergens in het plaatje thuis. Fuck off dus!'

everything, in time

Luke Charles Sanz

Ik zie Tamara en Katherine vanuit mijn ooghoek praten. Tamara ziet er geschrokken en bleekjes uit terwijl Katherine er heel relaxt bij zit. 'Luke wil ji tossen?' Ik kijk weer op en knik naar Charise. Ik neem de handschoen van Max over en ga vanaf een afstandje staan om de bal naar haar te kunnen gooien.

'Zijn jullie niet wat jong voor een baby?' vraagt Tamara nu op een heel andere toon. Ik haal mijn schouders op. 'Misschien, maar wij kunnen dat makkelijk.' 'Jezus, dat vind ik eigenlijk gewoon vies.'
    Tamara is nu best bleek en ik voel me een beetje schuldig, maar er is toch niets mis met zwanger zijn?
    'Het gaat al iets beter met mijn enkel, ik ga kijken of ik weer mee kan doen,' mompelt Tamara en ze strompelt weg van de bank. Well done, Kath!

everything, in time

Luke Charles Sanz

Tamara komt naar me toe gestrompeld. 'Ik wil wel weer mee doen.' Ze knipperd overdreven met haar ogen en legt een hand zacht op mijn arm. 'weet je het zeker?' Ik kijk naar haar enkel. Ze knikt. 'Ja.' Dan gaat ze op haar tenen staan en fluisterd in mijn oor. 'Geniet maar van meisjes nu je nog geen papa bent.' Ik voel me bleek weg trekken. Ik kijk haar aan en frons. 'Play.' Roep ik dan en plaats Tamara op haar honk.

Ik zie nog hoe Tamara iets in haar oor fluistert en vraag me af wat het zou zijn. Aan Luke's gezicht te zien niet echt iets leuks.
    Ik zucht kort en ga op mijn handen zitten, die een beetje koud zijn. Hoe lang duurt het spel? Ik wil met Luke zijn, weten wat Tamara heeft gezegd!

everything, in time

Luke Charles Sanz

Ik fluit iedereen terug als het tijd is. 'Jullie gaan goed vooruit jongens ik ben heel trots.' Ze lachen en lopen naar de kleedkamer. 'Max wil je even hier blijven?' Hij knikt verlegen en komt naar me toe Tamara volgt hem. 'Max heb je mijn lessen nog wel nodig je bent echt heel goed!' Lach ik. Hij grinnikt een beetje mee. 'Dus ik zat eraan te denken je aan te bevelen bij de socks.' Zijn ogen worden groot. 'Echt?' Vraagt hij blij verast. Ik knik en blij rent hij terug naar de kleedkamer.

[brb hond uitlaten en kamer opruimen :"D ]

everything, in time