• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.




    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!





    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic:Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.





    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrije tijd.


    everything, in time

    [Good luck!]

    [Back! Of nou ja, pauze.(joehoe)]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Eindelijk is het voorbij. Ik loop achter Luke aan en glimlach als ik het gezicht van de jongen zie, hij is zo trots. Zodra hij wegloopt staat Tamara erachter.
    'Denk aan wat ik gezegd heb,' zegt ze met een knipoog. Ik pak Luke bij de schouders en draai hem om. 'Denk aan wát?' vraag ik nieuwsgierig.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik kijk Tamara na en kijk dan weer naar Katherine. 'Denk aan wát?' Ze keek me nieuwsgierig aan. 'Niets.' Mompel ik en schud dan vlug mijn hoofd. 'Ze doet wat ongewoon dat is alles.' Ik neem haar hand vast en aai met mijn duim over de rug van haar hand.

    [Zo even eten dus als ik niet reageer is dat daardoor :D]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja, maar ik zag haar iets in je oor fluisteren. Ach laat ook maar, het maakt niet ui,' glimlach ik en geef Luke nog een kusje, waarna ik Tamara achter hem met een grijnzend gezicht zie weglopen. Ik ben ontzettend nieuwsgierig, maar ik moet Luke vertrouwen.

    [Smakelijk!]


    everything, in time

    [Back!]

    Luke Charles Sanz

    Ik glimlach flauwtjes en loop dan met Katherine terug naar de parkeerplaats. Ik zie Tamara naar me zwaaien dus zwaai ik terug. Dan stapt ze op haar roze gekleurde scooter en rijd weg.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Bah, hoe hou je het met haar uit? Ze is een aandachtzoekende, verwende, fake de trut,' sis ik als we de auto in stappen en met een klap gooi ik de autodeur dicht. Verschrikkelijk wijf.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Bah, hoe hou je het met haar uit? Ze is een aandachtzoekende, verwende, fake de trut,' Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ze valt wel mee hoor.' Antwoord ik en start de auto.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Echt niet! Ze zag jouw aandacht gewoon als een wedstrijd! Het is echt een jaloers kutwijf.' En ik eigenlijk ook.
    Wederom bijt ik op de binnenkant van mijn wang en staar met een boos gezicht naar buiten.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Echt niet! Ze zag jouw aandacht gewoon als een wedstrijd! Het is echt een jaloers kutwijf.' Ik rol on opmerkelijk met mijn ogen. 'Je hebt geen reden om jaloers te zijn Katherine.' Mompel ik en let op de weg.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik draai mijn hoofd naar Luke toe.
    'Wat zeg je? Ík ben niet jaloers!' roep ik onschuldig. 'Zij is jaloers! Nee, ik vind het niet leuk nee dat ze zo met jou loopt te flirten en gewoon bijna alles over heeft voor een aanraking van jou, maar zeg eens, Luke, is dat zo raar? Is het echt heel raar dat ik niet wil dat er iemand met de vader van mijn baby loopt te flirten?' Mijn stem slaat af en toe over en ik laat mijn hoofd tegen het raam hangen. 'Niet te geloven,' mompel ik onverstaanbaar. Fijn, nu heb ik ook nog buikpijn.
    .


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Na haar tirade zet ik de auto aan de kant van de weg. 'Niet te geloven,' Mompeld ze nog. 'Kijk me eens aan.' Ik krijg geen reactie. Ik neem met een hand haar kin vast en dwing haar naar me te kijken. 'Ik hou van je dat weet je.' Ik zet de auto uit. 'En over dat gedoe over de baby. Het was niet netjes van je tegen haar te zeggen dat je zwanger bent.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Kijk me eens aan.'
    Ik reageer niet en staar naar buiten. Dan pakt hij mijn kin vast, ik wil me los trekken, maar Luke is te sterk. Pft, niet netjes, alsof zij zo netjes was!
    'Hoezo niet netjes? Over ongeveer twee weken zie je al een buikje hoor. Moet ik soms zeggen de ik te veel gegeten heb?' vraag ik sarcastisch. Met mijn hand om Luke's pols trek ik zijn arm ruw weg. 'En pak me niet meer zo vast alsof ik een klein kind ben.' ik stap uit de auto en gooi de deur weer hard dicht.
    'Trouwens, wat moest ze nog van je? Toen ze in je oor fluisterde, bedoel ik. Vertelde ze de kleur van haar ondergoed misschien?' grijns ik vals.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Boos stapt Katherine uit. 'Trouwens, wat moest ze nog van je? Toen ze in je oor fluisterde, bedoel ik. Vertelde ze de kleur van haar ondergoed misschien?' Ze kijkt me vals aan. Ik zucht diep en stap ook uit. 'Katherine kom terug in de auto het gaatr zo regenen.' Mompel ik en ga naast haar staan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nou en, ik loop wel,' zeg ik eigenwijs en loop ook werkelijk van Luke weg. Ik kan het gewoon niet uitstaan hoe hij tegen me praatte, ik ben verdomme maar een paar maanden jonger! Hij ontkende het niet eens, misschien heeft ze dat wel echt gefluisterd.


    everything, in time