wel... ik ga in de vakantie ongeveer anderhalf tot 2 uur moeten werken per dag. denk:
-schema's voor elk vak maken, sommige verplichte samenvattingen maken,
-Toneel: tekst schrijven voor mijn solo, mijn solo uitdenken en uitwerken (theater solo tussen de 3 en 5 minuten, gebaseerd op een regisseur naar keuze. Tekst mag zelf geschreven zijn [maar omdat er niks naar mijn zit en stijl bijzat, ben ik zelf aan het schrijven geslaan... moet mijn 2d draft nog maken.], een theaterverslag maken),
-Hedendaagse Dans: dansvoorstelling gaan kijken + dansmap maken,
-Geschiedenis: paper over migratie maken (rond de 16-20 pagina's lang + uitgewerkt interview + uitgewerkt onderzoeksvraag [in mijn geval: wat is het verschil tussen de Nederlandse en Belgische schoolsysteem en hoe veroorzaakt dit migraties?])
-Wiskunde: samenvatting HELE cursus Wiskunde + monstertaak
-Algemene Muziekleer: zangstuk instuderen voor AML (geluk dat ik muzikaal begaafd ben)
-Voordracht en Welsprekendheid: Interview beroepen uitwerken + voorbereiding maken interview Jobavond
-Kunstgeschiedenis: Hoofdstuk Impressionisme inhalen + kunstmap aanleggen [= tentoonstellingen bezoeken en mening schrijven, welke kunststromingen zijn hip en happening, krantenartikels over beeldende kunst,...]
-Frans een film & krantenartikel zien en bespreken, schema's maken voor vocabulaire & grammatica
-Engels: monstertaak
-Duits: zo'n beetje heel mijn jaar proberen samenvatten (heb 3 verschillende leraars gehad waarvan er maar éentje goed les kon geven)
-Creatief Musiceren: een 2de en 3de stem op ons liedje schrijven. KUUUUUUUUT
-Zang: partituur zoeken en oefenen om op de opendeurdag te brengen
-Koorzang: fucking 5 liedjes vanbuiten kennen. hellup.
degene die nu zegt dat Woordkunst-Drama voor domme, luie mensen zijn, I dare you. Kom hier dat ik je kan slaan en je mijn huiswerk kan geven. 5de jaar is echt KUT. krijgen we al die graadsopdrachten zodat we volgend jaar meer tijd voor onze GIP hebben... blergh.
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.