• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:45 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    OMG en ik dacht dat ik het druk had. Ik mag maar 1 pta per dag. Morgen ben ik 2 uur eerder vrij want mijn docent is zo lief om haar en onze pauze op te offeren en tien minuten mogen we eten(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, ik heb morgen geen school. Maare, that sucks.


    Ex astris, sciencia

    aauw dat is echt veel schoolwerk
    en dat Latijn pff ik wordt al moe van het gewoon te lezen

    ik heb maar een toetsje morgen dus dat valt mee, maar toch veel succes

    Ga dan van Q en begin!
    Echt waar, het komt goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow. Dat is een hoop. *Is blij dat ze bijna nooit huiswerk heeft omdat ze keihard werkt op school* Veel sterkte!!


    26 - 02 - '16

    Wooow. Dat is écht heel erg veel. Godzijdank heb ik niet voor de klassieke talen gekozen. Heel erg veel succes.
    Ik moet alleen voor volgende week maandag een lab report, 2 kantjes over propaganda en een proefwerk aardrijkskunde. Dat zal ik wel overleven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    O_O
    Get the fuck off Q!
    Okie, nee eigenlijk niet, ik ga morgen voor mijn lenzen. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:51 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    O_O
    Get the fuck off Q!
    Okie, nee eigenlijk niet, ik ga morgen voor mijn lenzen. :3


    Zeg, Feyza, would you please not send me away? Ben al bezig LOL :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hmm, ik had een kutweek met veel proefwerken, alleen ik heb praktisch gezien al vakantie... Want morgen hebben we de 538 schoolawards en geen school :]
    Maar veel succes met leren!


    Deep inside, I've never felt alive

    Bronte schreef:
    Nee, ik heb morgen geen school. Maare, that sucks.


    comfort in c h a o s

    Morgen maar twee uurtjes naar school en dan heb ik een Franse presentatie over Pays-de-la-Loire, waar ik nog niets voor heb gedaan. Yay.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow dat is echt veel werk! Ik wens je veel succes!
    Maar ik heb net tentamenweek gehad dus ben nu even aan het bijkomen van al dat leren...
    Heb alleen wel een shit dag morgen doordat ik van 8 uur tot kwart voor 9 les heb en dan tot kwart voor 12 moet gaan wachten op mijn volgende les!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Maar ik vind het wel erg veel werk voor iemand uit 3 gymnasium...
    Zoveel werk krijgen wij niet eens in 6 atheneum! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij mogen max. één PW en één SO op een dag krijgen, en dat is maar zelden. Maar zoveel huiswerk heb ik niet. O.o


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.