• Euhm...

    Ik ben een jaar geleden gedumpt (nou bijna precies een jaar), hij is de tweelingbroer van mijn hartsvriendin.. Ik vind hem nog steeds enorm leuk, en ik voel me enorm klote omdat hij het heeft uit gemaakt. Ik kan me niet op andere jongens richten.. Ik had de hoop dat hij ook nog op mij was, tot we met wat vrienden gingen schaatsen. Ik zo; 'weet jij op wie (naam)' is? En mijn hartsvriendin; 'ja.'. En toen hoorde ik dat hij op mijn andere vriendin was. En dan kreeg ze ook nog eens een roos met Valetijns dag...

    Weet iemand hoe ik hem terug kan krijgen? Tips, alles is welkom. ;')

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:24 ]


    rrr

    Hij vindt je niet meer leuk, dus je kan hem moeilijk in een relatie emt je dwingen.

    ... Er staat op je profiel dat je twaalf bent. Stay happy single.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gewoon eerlijk tegen hem zijn. Desnoods vertel je het via een brief of op msn als het eng vind ;) Maar dat zegt niet meteen dat je hem terug krijg, misschien voelt hij niks meer voor jou. Je kan het altijd proberen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet, als je iets gaat doen heb je kans dat hij je gaat haten en dat wil je zeker niet.

    Misschien later, dat hij weer gevoelens voor je krijgt!


    Firm believer of all that is magic

    No offence, maar ik denk dat je het beter zo kunt laten. Je kunt een relatie niet afdwingen en als hij niet wil, zal het ook gewoon niet werken. Je kunt je er het beste bij neerleggen, denk ik.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Niet. Schat je bent 12, geniet nog even lekker van het kind zijn nu het nog kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt, dat moet je niet eens willen proberen. Het is uit en het blijft uit. Geniet er maar van dat je single bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rivendell schreef:
    No offence, maar ik denk dat je het beter zo kunt laten. Je kunt een relatie niet afdwingen en als hij niet wil, zal het ook gewoon niet werken. Je kunt je er het beste bij neerleggen, denk ik.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    WhiteQueen schreef:
    Niet. Schat je bent 12, geniet nog even lekker van het kind zijn nu het nog kan.

    Escritura schreef:
    Hij vindt je niet meer leuk, dus je kan hem moeilijk in een relatie emt je dwingen.

    ... Er staat op je profiel dat je twaalf bent. Stay happy single.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Escritura schreef:
    Hij vindt je niet meer leuk, dus je kan hem moeilijk in een relatie emt je dwingen.

    ... Er staat op je profiel dat je twaalf bent. Stay happy single.


    comfort in c h a o s

    Niet. Get over him :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    Hij vindt je niet meer leuk, dus je kan hem moeilijk in een relatie emt je dwingen.

    ... Er staat op je profiel dat je twaalf bent. Stay happy single.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WhiteQueen schreef:
    Niet. Schat je bent 12, geniet nog even lekker van het kind zijn nu het nog kan.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    WhiteQueen schreef:
    Niet. Schat je bent 12, geniet nog even lekker van het kind zijn nu het nog kan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vrees dat je hem niet meer terug zult krijgen, dit is erg pijnlijk voor je. Dat snap ik ook wel. Geef het wat tijd en probeer het te accepteren. Hoe lastig dat ook is. Veel sterkte!


    26 - 02 - '16