• Nou, ik ga volgende maand een week naar Barcelona met school, heb ik te horen gekregen dat ze een streek willen zetten op een meisje van een andere klas. Ze willen namelijk van die dingen doen zoals in haar shampoo flessen plassen, haar make-up mengen met allerlei vieze dingen, kauwgum in haar haar plakken 's nachts, etc.
    Oké, dat meisje heeft in het verleden veel fouten gemaakt, maar zoiets vind ik toch wel kinderachtig. Dus ik heb de wijze beslissing gemaakt om me erbuiten te houden, want er gaat toch sowieso ruzie van komen :').

    Hebben jullie ooit ook al eens van die gekke dingen meegemaakt op schoolreis?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Als ik jou was zou ik proberen het op de één of andere manier tegen te houden... Die anderen kunnen zich dan misschien wel tegen je keren, maar ervan weten en het dan laten gebeuren, vind ik toch een beetje... kweet niet.

    Maar nee, ik heb nog niet zulke gekke dingen meegemaakt en dat zal (helaas?) ook niet meer gebeuren want dit jaar gaan we individueel op reis/buitenlandse stage (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    effort never betrays you

    Ehh, ze zeggen dat soort dingen bij ons vaak, omdat ze dat grappig vinden. Dat ze het dan niet doen vind ik dan ook laf, maar ze zeggen het dan tegen iedereen, wat dan ook weer dom is, omdat iedereen het dan weet
    Maar echt meegemaakt, nope.


    Deep inside, I've never felt alive

    Arielle schreef:
    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Remembrall schreef:
    Als ik jou was zou ik proberen het op de één of andere manier tegen te houden... Die anderen kunnen zich dan misschien wel tegen je keren, maar ervan weten en het dan laten gebeuren, vind ik toch een beetje... kweet niet.

    Maar nee, ik heb nog niet zulke gekke dingen meegemaakt en dat zal (helaas?) ook niet meer gebeuren want dit jaar gaan we individueel op reis/buitenlandse stage (:


    Nou dat meisje is geen vriendin van me. En bij ons op school kan toch niemand zijn mond houden, dus vroeg of laat gaat het sowieso uitkomen :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Remembrall schreef:
    Als ik jou was zou ik proberen het op de één of andere manier tegen te houden... Die anderen kunnen zich dan misschien wel tegen je keren, maar ervan weten en het dan laten gebeuren, vind ik toch een beetje... kweet niet.

    Maar nee, ik heb nog niet zulke gekke dingen meegemaakt en dat zal (helaas?) ook niet meer gebeuren want dit jaar gaan we individueel op reis/buitenlandse stage (:


    Oh, en ik ga volgend jaar trouwens ook op individuele stage.. In Zuid-Afrika.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Arielle schreef:
    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    26 - 02 - '16

    Ik ben allang niet meer overnacht geweest met school.
    Maar ik ga binnenkort weer..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, gelukkig niet. Zo laag zijn ze nog niet.
    *wait... We hebben nog nooit een schoolreis met overnachting gedaan*
    Maar dat zullen ze niet doen. Ze zijn daar wel toe in staat, maar op dit moment hebben ze geen slachtoffer. En nu hopen dat ik het slachtoffer niet word, want ik heb zo'n gevoel dat ik niet meer in de groep lig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Arielle schreef:
    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    Inspiration can hit you any time

    Wtf die mensen zijn zielig :W
    Ehm, bij ons doen ze niet van die extreme dingen eigenlijk. Maar ik zit natuurlijk op de mavo afdeling met 80 leerlingen en bijna iedereen kent elkaar en niemand is alleen zegmaar, dus het zou ook nooit zijn dat iedereen zich tegen een iemand zou keren ofzo :W Vorige keer toen we met deze mavo groepen naar Engeland gingen was het harstikke gezellig (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    zielige mensen ... en nee, bij ons worden zo'n dingen niet gedaan , toch niet op deze leeftijd.
    zou je niet eens met die mensen praten over wat ze willen doen , want ik vind het vrij extreem ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Arielle schreef:
    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arielle schreef:
    Wel gekke dingen maar eigenlijk nooit zoiets gemeen.
    Ik heb er natuurlijk geen idee van wat voor fouten dat meisje heeft gemaakt maar ik vind dat dit echt klinkt als een rotstreek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you