• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

[ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:27 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Mijn vriend ligt in het ziekenhuis./ Geen valentijn dus :'D.

If you had never come out of the blue, I would've stay

ik hou wel voor me wat ik heb gedaan :'D

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Errin schreef:
    (...)Wij koken meestal eigenlijk samen, want hij is zo op zijn vlees gesteld dat ik het hem liever laat bakken. Het is wel leuk dat hij cake enzo kan maken, dan hoe ik dat niet altijd te doen. x')

Ja, dat is inderdaad leuk! Wij hebben wel al eens samen gekookt, maar dat is dan heel anders. Hij helpt zo'n beetje met de kip en groenten snijden en dergelijke, maar het echte 'koken' wordt aan mij overgedragen :') Ik wou echt dat mijn vriend mij eens verraste met een zelfgebakken cake of pannenkoeken of dergelijke! Echt leuk :3

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Mwah, mijn Valentijnsdag was redelijk normaal en saai. ^^ Onze rozen komen vrijdag pas lolol. XD En vermoedelijk krijg ik er eentje van een klasgenoot. 8D

[ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:33 ]

Full of envy behind that anonymous mask

Dat is lieef (: !
    Ik heb me to you beertje met een hartje gekregen en dat beertje hangt als het ware op het hartje en op het hartje staat 'Love you X' :3 Maar wij vieren zaterdag nog uitgebreid Valentijn en ons 8 maanden samenzijn, want we moesten gister allebei tot laat naar school en ja dan heb je niet echt veel tijd :'). Maar ik had voor hem een hartje met erop I love you en een bos met 8 rozen, omdat we ook 8 maanden samen waren gister (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

PUKKELxDING schreef:
    Ich habe nichts bekommen ^^

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb mezelf een roos gestuurd. I'm feeling like the happiest girl in the world.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Mijn beste vriend had me via de post een kaartje gestuurd, omdat hij het zielig vond dat ik anders alleen zou zijn en niemand aan mij zou denken. Zo lief (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

aaaawwh dat is echt lief :')
    ik ben forever alone

Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

Mijn vriend gaf me gewoon op school een roos, en een gedicht dat ik pas mocht lezen toen hij naar zijn eigen les was gegaan. Dat gedicht was echt zo lief (:

En ik had een cake met chocoladeglazuur voor hem gebakken, die niet eens mislukt was ^^

"Do you believe monsters are born or made?"

Ik had een geheime aanbidder en daarvan kreeg ik een te cute briefje in mijn kluisje.
    Van vriendinnen heb ik een fotolijstje en een lolly!

Firm believer of all that is magic

Dat is echt lief! Nah, ik ben forever alone I guess (cat)

Take risks and conquer your fears.

wtf waarom dan alleen op valantijn dag:S

waarom niet op een andere dag?:S
    maar gefeliciteerd leuk:"DXD

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik heb helemaal niks gekregen :(

Nja ik heb het niet zo op valentijns dag (:

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Kevin heeft voor mij een roos, kussentje (hartje met I love you) en een koffiemok met cupido erop gekocht. (krul)
    Ik had mijn kamer volgestouwd met geurkaarsjes en een flesje massage-olie, wat ook heel erg goed beviel. (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'